About this blog

2011. június 22., szerda

Rajongói interjú Judi Shekoni-val (Zafrina)

A bájos Judi Shekoni az amazon vámpírt, Zafrinát alakítja a Twilight Saga: Breaking Dawn-ban. Zsúfolt beosztása ellenére időt szakított arra, hogy válaszoljon a Team-Twilight nevezetű rajongói oldal néhány kérdésére:

Team-Twilight.com: Épp azután, hogy bejelentették, hogy téged is beválogattak, szavazást hirdettünk, és megkérdeztük az emberektől, hogy ki az a személy az új szereplők közül, akire a leginkább kíváncsiak a vásznon a Breaking Dawn című filmben, és te nyerted meg a szavazást körülbelül 30%-kal.
Judi Shekoni: Ez nagyszerű! Hűha!

TT.com: Te tényleg megtestesíted azt a képet, amit az emberek Zafrinától elvárnának. Nagy nyomás nehezedik emiatt rád?
JS: Nos, nem igazán, tekintve, hogy már majdnem befejeztem a forgatást. Talán, ha már előbb is tudtam volna róla. Azt hiszem, hogy ennél alkalmasabb időpontot nem is találhattunk volna arra, hogy leüljünk beszélgetni. Ez szuper. Tényleg úgy gondolom – nyilván mivel olvastam a könyveket, és láttam a filmeket – és mivel eléggé odavagyok az ezoterikus és spirituális dolgok iránt, és a karakter is nagyon hasonló hozzám, tudod fizikailag, és személyiségében is, hogy úgy érzem, jól megtestesítem. Ezekkel a tulajdonságokkal lettem megáldva, és olyan, mintha rám szabták volna. Mikor olvastam, azt gondoltam: „Hé, hát ez eléggé hasonlít hozzám,” és mikor jobban beleástam magam úgy éreztem, hogy nagyon sok jellemvonás megvan bennem is. Remélhetőleg ezek mind átjönnek a vásznon keresztül is, és elérem mindazt, amit az emberek elvárnak és akarnak. Ez egy nagyszerű karakter, és teljesen beleszerettem.

TT.com: Mikor elmentél a meghallgatásra, akkor Zafrina szerepére hallgattak meg, vagy csak egy ’bármilyen’ szerepre a filmben?
JS: Nem, az amazonok szerepére hallgattak meg, vagyis mindkét női szerepre (Zafrina vagy Senna). Nyilvánvalóan és Zafrina szerepét szerettem volna, mert neki van különleges képessége, és én imádom a különleges képességeket. Direkt úgy öltöztem föl, mint a karakter, hajfonatokkal meg minden. Már az is eszembe jutott, hogy esetleg letartóztatnak, mert annyira hasonlítok a szerepre. Úgy éreztem, hogy túlságosan is próbálkozom, és azt fogják gondolni, hogy valami vadőr vagyok, vagy ilyesmi. Persze előtte megbizonyosodtam róla, hogy felkészült vagyok. Úgyhogy a meghallgatás előtti napon egyes egyedül elmentem éjfélkor a moziba, és megnéztem az Eclipse-t. Teljesen egyedül a Los Angeles-i Chinese Mann’s Színházban. De ami vicces volt, hogy mivel éjfél volt, senki nem volt egyik vetítésen sem, úgyhogy véletlen a rossz terembe mentem be, és legalább tíz percig a Charlie St.Cloud-ot néztem Zack Efron főszereplésével.

TT.com: Nem emlékszem rá, hogy Zack Efron szerepelt volna a Twilight-ban!
JS: Igen, Edward valahogy máshogy nézett ki, mint a többi filmben. És arra se emlékszem, hogy egy hajón lett volna! Aztán rájöttem, hogy én voltam rossz teremben.

TT.com: A karakterednek sok jelenete van Renesmee-vel. Sok időt töltöttél Mackenzie-vel (Foy)?
JS: Igen, sokat, ő annyira édes, és nagyszerű gyerek. Annyira szuper, hogyha egyszer nekem lesznek gyerekeim, szeretném, ha olyanok lennének, mint ő, annyira jólnevelt. És nagyjából mindenki, akit megkérdezel, azt mondja mindig, hogy mennyire jólnevelt, udvarias kislány. Valamint nagyon érett gondolkodású a korához képest. Hihetetlenül aranyos, és a kapcsolat, ami Zafrina és Renesmee között van a könyvben nagyon erős, erőteljes, és remélem, hogy ez mind látszani fog a mozivásznon is.

TT.com: Mennyi időt töltöttél Baton Rouge-ban?
JS: Hú, hát körülbelül olyan négy hónapot.

TT.com: A stáb Twitter bejegyzései alapján egy kicsit olyannak tűnik a forgatás, mint egy nyári tábor. Tényleg ilyen élmény volt? Annyira sok ember dolgozik együtt nap, mint nap, kíváncsi vagyok, milyen lehetett?
JS: Egészen érdekes lehet nektek, mert ti mindenkinek a tweet-jeit olvassátok. Nekem pedig rá kell jönnöm, hogy én igazából csak azt olvastam, amit én írtam. De ha az összeset olvassátok, akkor valószínűleg nektek több ötletetek van arról, hogy milyen volt ez az élmény mindenkinek, mint nekem, aki pedig benne voltam a dolgok közepében. Így láthattátok, hogy a stábtagok véleményeiből hogyan alakul ki egy teljes, és hiteles kép az egészről.
Szerintem ez egy olyan lehetőség, ami csak egyszer adódik az életben, amikor egy csapat nagyon hasonló gondolkodású egyénnel lehetsz együtt. Mindenki nagyjából hasonló életkorú. Mindenki ugyanazon az élményen megy keresztül. És persze, mindannyian egy nagyon érdekes és klassz filmet csinálunk. Nem olyat, ahol mondjuk terhes vagyok, és a babám beteg, és nem is olyat, amit mondjuk gyötrelmes forgatni, és extrém módon érzelmes. Olyan filmet csinálunk, ami a kapcsolatokról szól, és úgy éreztük, hogy azzal, hogy kötődtünk valamilyen szinten egymáshoz, ez még inkább meglátszik a filmen is.

TT.com: Edzéssel is készültél a forgatásra?
JS: Igen, edzettem előtte. Úgy éreztem, hogy Zafrinában van egyfajta keménység, és erő, mivel az esőerdőben él, és saját magát kell ellátnia kint, a természetben, szóval számomra nagyon fontos volt, hogy egy olyan fizikumot építsek fel, ami ezt sugallja. Úgyhogy egyértelműen sokszor jártam az edzőterembe. Hogy ennek az eredménye a vásznon is látszik e majd, az még kérdéses, de tény, hogy szinte minden nap ott voltam. Úgy éreztem, hogy nekem is ki kell vennem ebből a részem. Mivel ugye a film tele van ezekkel az elképesztő testű srácokkal. Nem hinném, hogy akárcsak egy kicsit is sikerült volna felérnem egy olyan testhez, mint Taylor-é, vagy Kellan-é.

TT.com: Nem hinném, hogy mint nő, azt szeretnéd, hogy olyan tested legyen, mint Taylor-nak, vagy Kellan-nak.
JS: Na az ijesztő lenne.

TT.com: Robert Pattinson rajongó vagy?
JS: Természetesen. Főleg, hogy ilyen sokáig dolgozhattam vele, és persze olvastam a könyveket is. Mindig is Edward rajongó voltam a könyvek olvasásakor, szóval igen.

TT.com: Nos, a rajongók igazán megőrülnek Rob-ért, Kristen-ért, és Taylor-ért. Neked van olyan sztár, akit ha élőben meglátnál, akkor tisztára megkattannál? Vagy titokban kiraknád a posztereit a szobádba?
JS: Megnéztem a Forráskódot Jake Gyllenhaal-lal a főszerepben. És utána muszáj voltam felmenni a Twitter-re, és megkérdezni az embereket, hogy vajon kedvelik e őt, mert én beleszerettem. És csináltam egy kis szavazást is, hogy Jake Gyllenhaal, vagy Leonardo Dicaprio e a jobb, és nálam, meg a legtöbb embernél Jake nyert. Szerintem azért, mert van benne egy kis sebezhetőség, ugyanakkor szexualitás is, ami nagyon klassz. Másrészt odavagyok Ian Somerhalder-ért is, a Vámpírnaplókból. Nagyon jóképű.

TT.com: Gondolom a Twilight Saga be fog téged mutatni egy hihetetlen nagy embertömegnek, akik most még talán nem tudják, hogy ki vagy. Fel vagy készülve a rajongók hadára, és annak az intenzitására?
JS: Nem igazán tudom még ezt elképzelni. Angliában voltam egy televíziós műsorban, ami ott megnövelte az ismertségem. Hogy őszinte legyek ezzel kapcsolatban, eléggé élveztem. Szeretek emberekkel találkozni. Szeretem a munkámról beszélgetni. Nem igazán van olyan titkom, amit rejtegetni próbálnék, vagy ilyesmi. Nem randizom titokban az elnökkel, vagy bármi ilyesmi. Nincsen priuszom sem. Számomra, ha ez fog történni, akkor mindenképpen örömmel fogom fogadni. Másrészt, ebben a szakmában semmit se lehet előre biztosra venni, úgyhogy majd meglátom, hogy mi lesz. Ha tényleg ez fog történni, és ez azt jelenti, hogy az emberek majd beszélgetni akarnak velem, vagy ilyesmi, én nagyon is rendelkezésükre állok.

TT.com: A rajongók nagyra értékelik, ha megközelíthető, és elérhető vagy, ezért is szeretik annyira, ha egy sztár aktívan használja a Twitter-t, vagy a Facebook-ot.
JS: Imádok Twitteren beszélgetni. Tök jó. Egyik csütörtökön volt a születésnapom, és rengeteg kedves üzenetet kaptam Twitteren és Facebook-on is. Mindenki annyira kedves a Twitter-en. Szeretek az emberekkel beszélgetni. És ha az emberek meglátnak, nyugodtan odajöhetnek, és beszélhetnek velem. Nem fogok elszaladni, és elbújni.

TT.com: Mondhatjuk, hogy Tracy Heggins-hez (aki Sennát alakítja) állsz a legközelebb a szereplők közül?
JS: Igen, a mi karaktereink nagyon közel állnak egymáshoz.

TT.com: Többet dolgoztál együtt vele, mint a többiekkel?
JS: Igen, egyértelműen.

TT.com: Mesélj nekünk a póthajjal foglalkozó cégedről. Ez olyasmi, amivel már a Twilight előtt foglalkoztál.
JS: Tudtam, hogy nagyos szeretnék egy saját vállalkoztást indítani, és aktívan csinálni, ahelyett, hogy tanulnék róla. És ekkor indítottam el a póthajat forgalmazó cégemet. (Weboldal: www.extensionevolution.com) 16 éves korom óta hordok póthaja, szóval ez olyasmi volt, amiről sokat tudok. És persze, mint nő, tudom, hogy mekkora különbséget jelent az, hogy milyen a hajunk. Ez lehet a különbség a totális magabiztosság, és a nulla magabiztosság között. Nagyon szerettem volna jó minőségű hajakat találni, és felkínálni őket. Anélkül, hogy túl sok részletbe mennék bele, a hajjal kapcsolatban nem igazán tudod megmondani, hogy jó minőségű e, amíg meg nem vetted, és fel nem rakattad. Szóval ez egy olyan iparág, ahol elég sokszor „megtéphetnek”. Úgyhogy nagyon szerettem volna olyan terméket, ami tényleg az, aminek mondják.

TT.com: Milyen más projektjeid vannak mostanában? Úgy emlékszem, hogy olvastam egy TV show-ról, amit esetleg te vezetnél?
JS: A tv műsor címe „When Woman Ruled the World” (Amikor a nők uralták a Földet). És ami vicces benne, hogy az eredeti címe „When Amazon Woman Ruled the World” (Mikor amazonok uralták a Földet). Hát nem vicces? Úgy látszik az a sorsom, hogy amazóniai legyek, mindegy, hogy mit csinálok. Már leforgattuk. Fiji-n volt a forgatás, úgyhogy egy Fiji-n lévő szigeten kellett élnem két hónapig. A lényege pedig kb ennyi: Mi történne egy olyan világban, ahol a nők uralkodnak, és a férfiak engedelmeskednek? Nem tudom, hogy mikor megy majd le adásban, vagy hogy hol kerül adásba. Drukkolok, hogy találjanak egy helyet neki, ahol majd fut. De legrosszabb esetben is, Fiji-n élhettem két hónapig.

TT.com: Van bármilyen más munkád is mostanában?
JS: Az egyik dolog, amit nagyon szeretnék csinálni, és segíteni benne, a Twilight-hoz kapcsolódva, az a jótékonyság, és ilyesmi. Remélem, hogy dolgozhatok a Great Ormond Street Charity-vel, ami egy gyerekkórház Angliában. Los Angeles-ben is azon gondolkodunk, hogy kivel kéne együtt működni, de szerintem a Los Angeles-i Gyermekkórház lesz az. Nagyon fontos számomra, hogy olyan embereket keressek, akiket tudok támogatni. Remélem, hogy a jövőben erről többet is meg tudok majd osztani veletek.

Fordította: Edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More