About this blog

2011. szeptember 5., hétfő

Seventeen Magazin - Taylor Lautner - Kívülről erős, belülről édes

   Taylor Lautner sokkal több, mint egy átlagos szépfiú. Igen, csillogó szemei, gyilkos mosolya, és esztelenül izmos teste elég ahhoz, hogy egy vérfarkasharapásért könyörögj – de a legellenállhatatlanabb tulajdonsága a szenvedélye. „Mindig 110 százalékot adok bele abba, amit épp csinálok, legyen szó akár a tanulásról vagy a fociedzésekről,” fejti ki. Azt hiszem erő felett, a vártnál jobban szoktam teljesíteni.” A 19 éves Taylor már sokat elért – még azelőtt, hogy elnyerte volna 16 évesen Jacob Black szerepét a Twilight Sagában. A michigani Grand Rapids-ban nőtt fel, Taylor karatézott, 10 évesen már többszörös világbajnoknak mondhatta magát. De már ekkor is szerelmes volt a színészkedésbe, majd 11 évesen a családjával Los Angeles külvárosába költöztek, így elkezdhetett meghallgatásokra járni. Ez az időszak nem tartott soká, hisz egy kasszasikerű családi filmben, a Cápasrác és a Lávalány kalandjai 3-D-ben kapott szerepet. Habár szereti a kamera, a filmgyártás megszállottjává vált, így a középiskolában egy olyan osztályba járt, ahol megtanulhatott ezt-azt a videók készítéséről. „Mindig is érdekelt a kamera-mögötti munka,” mondta. „Rendeznünk, írnunk, és vágunk kellet filmecskéket és videóklippeket – imádtam.” Ezen tapasztalat ugyanarra az útra terelte, mint a színész-producer szupersztárokat úgy mint Tom Cruise-t és Matt Damont – a bálványait. 
   Négy Twilight filmmel a háta mögött, az ötödik jövőre kerül a mozikba, Taylor hamarosan eléri eddigi legnagyobb teljesítményét: nem csak szerepel az Abduction címre hallgató akció-thrillerben, de saját produkciós cégén, a Quick Six-en keresztül a produkciós teendőkben is részt vesz. (A céget fantázia-focicsapata után nevezte el!) 
   De a munka nem az egyetlen amiért oda van – beismerte, hogy imádja ha van barátnője. „Rendkívül hűséges vagyok ahhoz, akivel randizom.” Hollywood kedvenceivel is járt már, úgy mint Selena Gomezzel vagy akár Taylor Swifttel. De mostanában minden szabadidejét Abduction-ös színésztársával, Lily Collins-szal tölti. Tökéletes úriember, így nem hajlandó a Lily-vel folytatott kapcsolatáról mesélni, de amikor a lány meglátogatta őt a címlapfotózásunkon Taylor boldogan úgy mutatta be mindenkinek, mint a barátnőjét. A fotózás közben Taylor minden szabad pillanatot kihasználta arra, hogy rámosolyogjon vagy csókot lopjon. Taylor egy tökéletes pasi: mikor nem olvasztja el a szíved, arra inspirál, hogy valósítsd meg az álmaidat. 

17: Mit voltál a középsuliban? 
Taylor Lautner: Kicsit talán kiközösítettként tekintettek rám. A focicsapatban nem voltak állandó barátaim, se a drámacsoportban, még a videókészítő-osztályban sem, mindig más emberekkel lógtam. Tudom, hogy a középsuliban ez nem volt normális dolog. A normális az, ha egy csoport, egy klikk tagja vagy. Én viszont imádtam mindig más emberekkel lenni és szórakozni, nekem így volt jó. 

17: Azt mondtad, hogy úgy tekintesz magadra, mint aki erő felett teljesít. Szerinted miért vagy ennyire koncentrált mindenben, amihez hozzáfogsz? 
TL: Ez a sportnak és a harcművészetnek köszönhető. Megtanított a fegyelemre, és a legfontosabbra – a kemény munkára. Nem fog a sült galamb csak úgy a szádba repülni. Sok munkába kerül oda eljutni, ahová szeretnél.

17: Gondolod, hogy az olyan emberek vonzanak, akik ugyanúgy hajtanak, ahogy Te? 
TL: Igen. Amikor az ember ellustul az feltétlenül visszaveti. Mi mind lustának érezzük magunkat egy ponton túl, de határozottan tisztelem azokat az embereket, akik keményen dolgoznak és akik elkötelezettek az iránt, amit szeretnek. 

17: Alakítod ezeket a srácokat a Twilight filmekben és az Abduction-ben, akik nem félnek megmutatni érzékeny oldalukat. Mikor kiabáltál utoljára? 
TL: Nem tudom, hogy kiabálós vagyok-e. Mindenkinek vannak egyfajta falai és gátolja magát. De én mindig igazán nyitott voltam az érzelmeim felé. Azt gondolom, ahogy egyre öregebb leszel, egyre komfortosabban érzed magad a bőrödben, és képes vagy úgy kimutatni az érzéseidet, ahogy fiatalon nem. 
17: Törték már össze a szíved valaha?
TL: Igen, persze. Ez egy olyan valami, amin mindenki keresztül megy. Mikor egy szakítás megtörténik, megbeszélem mindenkivel. A családommal és a barátaimmal különösen fontos beszélnem. Azt gondolom az egyetlen mód túljutni ezen, beszélni róla amint megtörtént. De aztán, nagyon fontos túllépni rajta és elfelejteni – mert eljön egy pont, amikor egyre többet beszélsz róla és ez csak egyre jobban megsebez téged. 

17: Kellett már valaha bármi drasztikusabbat tenned, hogy túllépj egy exeden? 
TL: Nem tudok ránézni azokra a képekre amin egy volt barátnőm vagy valami ilyesmi van. De szerencsére a dolgok mindig nagyon simán érnek véget számomra és képesek vagyunk ezt követően barátok maradni az exekkel. Semmi nem volt annyira durva, hogy nem akartam volna többet találkozni velük az életben, vagy töröltem volna a telefonszámukat. Szerencsés vagyok. 

17: Mit keresel egy lányban? 
TL: A hűség rendkívül fontos számomra. Szóval mindig olyan lányt keresek, aki hűséges – talán ez az első számú dolog a listámon. 

17: Lilyvel az Abduction szereplőválogatása alatt találkoztál egy évvel ezelőtt. Változott az első találkozás óta? 
TL: Ami bámulatos dolog Lily-vel kapcsolatban, hogy szuper-nyitott, vicces és „lökött” a kezdettől fogva. Határozottan nem változott semmit, mióta először találkoztam vele. Ami valószínűleg a leglenyűgözőbb vele kapcsolatban – nem félt önmaga lenni. 

17: Lily meghallgatásán, éreztél egyértelmű kapcsolatot kettőtök között? 
TL: Feltétlenül. Érezhetsz egyfajta vonzalmat vagy kapcsolatot, mikor első alkalommal olvasol fel egy scriptet valakivel. És teljesen ez volt a helyzet Lily-vel is. 

17: Miért fontos titokban tartani a részleteket Lily-hez fűződő kapcsolatodról? 
TL: Azt gondolom van néhány dolog, amit valóban meg szeretnél osztani mindenkivel, aztán van néhány, amit meg akarsz tartani magadnak, mert különlegesebbnek tűnik, ha csak Te tudsz róla. 

17: Hol látod magad öt év múlva? 
TL: Úgy hiszem így szokták mondani „Ha nem veszel célba semmit, nem is fogsz eltalálni semmit.” Szóval, ha nem tűzöl ki célokat, nem jutsz sehova. Azt hiszem nyerni egy Oscart a legnagyobb álmom. Sok csodálatos színész csinálja végig a karrierjét anélkül, hogy akár csak jelölve legyen. Úgy hogy ez határozottan az a cél, amit el szeretnék érni. Nehéz feladat, de törekedni fogok rá! 

Írta: Carissa Rosenberg Tozzi
*****
AZ OKOSTOJÁS 
„A középiskolát a forgatások közben végeztem el. És amilyen gyorsan csak tehettem beiratkoztam a helyi főiskolára, viszonylag gyorsan megszereztem 12-15 kreditet. Most viszont túl elfoglalt vagyok, de ha ismét több szabadidőm lesz nagyon szeretném folytatni a tanulmányaimat – a pszichológia érdekelne.”

ERŐLKÖDÉS NÉLKÜL 
„Az Abduction fizikailag kihívás volt számomra. Sosem boxoltam azelőtt, ezért gyakorolnom kellett néhány hónapot. Legutoljára akkor birkóztam, mikor hat éves voltam, úgyhogy dolgoznom kellett rajta. Majd ott volt a motoros felkészülés. Ültem néhány krossz motoron a New Moon-ban és az Eclipse-ben, de az Abductionben egy igazi utcai versenymotor volt. Nem vagyok a legnagyobb rajongója a motoroknak, klasszak és nagyon szórakoztatóak, de nagyon ijesztőek is.” 

VICCES SRÁC
„Szeretek szórakozni, de nem gondolok úgy magamra, mint aki vicces lenne. De nagy tréfacsináló vagyok, ezért sokszor hülyét csinálok magamból.” 

EGY SRÁC SZEMSZÖGÉBŐL… 
„Ha úgy alakulna pasi szemszögből egy lány barátomnak adnék párkapcsolati tanácsokat. De valószínű, hogy ez teljesen összezavarná. Az a jó, hogy a lány barátaim még ilyenben nem igazán kérték a segítségem… [Nevet.].” 

BESZÉLJÜNK A SZERELEMRŐL 
„Fontos, hogy egy kapcsolatért megdolgozz. Nem adhatott csak úgy fel, hisz azt csalódásként éled meg. A legfontosabb, hogy beszéljétek át együtt a dolgokat. A múltban ez számomra célravezető volt.”
A VISSZAFOGOTT HAVER 
„Még a szüleimmel élek, de nem az a fajta srác vagyok aki szeret sokat elmászkálni és szórakozni járni. Szóval átszoktam hívni a haverokat vagy én megyek át hozzájuk.” 

ÉNEKLÉS A ZUHANY ALATT 
„Hatalmas rajongója vagyok az összes énekversenyes showműsornak. Mostanában a The Voice-ért voltam nagyon oda. De nagyon várom, hogy az amerikai The X Factor elkezdődjön, főleg azért mert nagy Simon Cowell rajongó vagyok. Ami engem illett, szórakozásból szoktam énekelni, főleg a zuhany alatt mikor egyedül vagyok. Biztos vagyok benne, hogy mások sem akarnának énekelni hallani.” 

VESZÍTENI A SZERELEMBEN 
„A Breaking Dawnban mindenképp átérzem Jacob érzéseit. Mikor megkapja az esküvői meghívót, nem kezeli valami jól. Szerintem én sem tudtam volna jobban. Ha szerelemes vagyok egy lányba és azt mondja nekem, hogy valaki máshoz megy hozzá, az összetörne. És ez az, ami történik. Ez összetöri, tönkreteszi Jacobot.” 

AMULETT 
„Egy bizonyos focilabda sokat volt velem a forgatások alkalmával. Kényelmesebben éreztem magam ha ott volt velem, tudom hogy ez eléggé furcsán hangzik. Mindig vittem magammal és dobáltuk a szereplőgárda és a stáb tagjaival – amikor otthon vagyok a barátaimmal és a családommal is mindig ezt szoktuk csinálni!” 

*****
 MEGJELENT A SEVENTEEN MAGAZIN 2011. OKTÓBERI SZÁMÁBAN. 

 Fordította: Barbi és Ági (TLWeb)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More