About this blog

2009. augusztus 24., hétfő

Forgatási szuvenírek

Nem csak anekdoták (tréfás történetek) vannak a New Moon forgatásáról, hanem a Saga mellékszereplőinek is vannak emlékei, amelyekről okvetlenül érdemes tudósítani/beszámolni.

Sok minden megváltozott egyik részről a másikra. A Twilight-ot leginkább egy szerzői-filmként jellemezhetjük, míg a New Moon a kezdetektől fogva egy nagy költséggel rendelkező film, amelyhez nagy elvárást társítottak. A forgatás körülményei ezért nem voltak ugyanolyanok. Ami viszont egyáltalán nem változott, az a teljesen családias hangulat, ami a forgatáson uralkodott.

„Kristen (Stewart) és Rob (Pattinson) szintén zenerajongók és pluszban még tehetségesek is. Esténként rendszeresen adtunk koncertet valamelyik karaoke-bárban. A Cullen család itt szinte teljes egészében megjelent.” (Nevet) - Jackson Rathbone (Jasper Hale).

„Az új rendezőnk Chris Weitz olyan, mint a filmbéli karakterem, Dr. Cullen: figyelmes, megfontolt és nyugodt.” - Peter Facinelli (Dr. Carlisle Cullen)

„Taylor a legjobb barátaim egyike. Amint szó volt arról, hogy lecserlélik a New Moon-ban, megígértettem vele, hogy eljár velem edzeni és a testépítést is komolyan fogjuk venni. De a ,,tanonc” gyorsan túlszárnyalta mesterét, ha szabad így kifejeznem magam. Nem láttam még embert így sportot űzni és közben ennyire beleadni mindent, mint ő. Szabályszerűen kétségbe ejtett. Egyszerűen elképzelhetetlen és végigcsinálta, mert teljesen biztos volt abban, hogy megtarthatja a szerepet.” - Edi Gathegi (Laurent)

„A kedvenc jelenetemet a New Moon-ban Kristen-nek és Taylor-nak kell megköszönnöm. Nélkülük valószínűleg vágás áldozata lett volna. Ez az a rész a könyvben, amikor Mike Bellával és Jacobbal moziba megy. Ezt a jelenetet nem akarták bevenni a filmbe, de Kristen és Taylor olyan erőszakosan protestáltak Chris Weitz-nél, hogy végül hallgatott rájuk. Nekik ezért még köszönettel tartozom.” - Michael Welch (Mike Newton)

„Stephenie Meyerrel egy családi kiránduláson találkoztam Disneylandben. Tényleg véletlen volt, de én inkább egy égi jelnek éreztem. Üdvözöltem és a szemébe mondtam, hogy a második filmben az én karakterem nem lesz jelen. (Nevet) Olasz származású vagyok és arról álmodtam, hogy Olaszországban forgatunk, de sajnos nem így lett. Carlisle sokkal inkább jelen van az Eclips-ben és a negyedik részben a Breaking Dawn-ban. Mindazonáltal még csak a trilógiát írtam alá, de remélem, hogy lesz egy negyedik film és arra kérnek, hogy játsszam el a szerepet.” - Peter Facinelli (Dr. Carlisle Cullen)

„Robert Pattinsonnak meg kell szoknia új életét, ami kellemetlenségekkel jár együtt. Csodálom őt, hogy ilyen jól kezeli. Van egy természetes humora és életstílusa, de ez a vonzerejét nem csorbítja. Én személy szerint nem látom, hogy az első film óta változott volna.” Rachelle Lefevre (Victoria)

„A New Moonban végre tudtam harapni. Végre nem kellett magam összekapni és a jó oldalamat mutatni… Ezúttal úgy viselkedhetett Laurent, mint egy igazi vámpír és az ösztöneire hagyatkozhatott. Beismerem, egyszerűen szuper volt egy ilyen rossz karaktert alakítani. ,,Felszabadító” volt.” - Edi Gathegi (Laurent)

„Robert és én nagyon hasonlóak vagyunk. A filozófiánk így szólt: Az életet nem komolyan venni és szórakozni, ha nincs mit tenni! Ő egy kedves srác. Gyakran együtt szórakozunk és sűrűn megyünk el együtt kikapcsolódni. Ő valóban egy kedves alak. Sokat nevettünk együtt és zenéltünk is már közösen. Ő egy fantasztikus zenész. Biztos, hogy még sokra viszi. - Billy Burke (Charlie Swan)

„Minden színésszel jól kijöttem, mind a forgatáson, mind a szünetekben. Sok érdekes ember volt a csapatban. Különösen Jamie Campbell Bower, aki Caius szerepét alakította. Sokat szórakoztunk együtt. Külön köszönet a maszkkészítőknek, akik 5 órakor kirángattak minket az ágyból és egész nap jó kedvre derítettek. Egyetlen problémám volt, mégpedig az étkezéssel. Az ételek, amelyeket az ,,éttermi-sátorban” szolgáltak fel, annyira remekek voltak, hogy vissza kellett fognom magam, hogy ne ,,lapátoljak” be túl sokat.” (nevet) - Charlie Bewley (Demetri)

„Mi megpróbáltuk titokban tartani a helyet, ahol forgattunk és minden lehetséges biztonsági intézkedést eszközöltünk. De ennek ellenére az egész ügy nagyon nehéz volt nekünk. Elegendő volt, hogy egy rajongó megpillantotta Robertet és Taylort az utcán és már ment is az információ szélsebesen az interneten. A következő percekben rajongók és paparazzik százai jelentek meg a forgatáson. Ez egyszerűen kimerítő volt.” - Michael Welch (Mike Newton)

„Jackson (Rathbone) ragaszkodott meglepő kaszkadőrmutatványok egy részének kivitelezéséhez. Bella születésnapi ünnepségének jelenetében, amiben ránk veti magát, lelökött a földre, anélkül, hogy tisztában lett volna vele. Ebben a jelenetben elment a józan esze. Úgy viselkedett, mint egy őrült. Peter-nek és Kellan-nak kellett őt visszatartani, hogy ne vesse magát megint Kristen-re. Utólag azt mondták nekem, hogy minden erejüket be kellett vetniük, hogy megakadályozzák, hogy folytassa. Jackson mindenkit
meglepett.” - Elizabeth Reaser (Esme Cullen)

„Az a benyomásom, kiválóan kell színészként teljesíteni, már csak azért is, hogy a filmben nem remegjek a hidegtől. Kanadában, Vancouverben forgattunk, ahol nagyon hideg volt és legtöbbször se inget sem pólót nem viseltem. Ha ilyen körülmények közt valakinek melege van, az megérdemel egy Oscar-t.” (nevet) - Alex Meraz (Paul)

„Elég ijesztő volt magamat egy szép és fiatal emberekkel teli forgatáson találni. Az igazat megvallva én voltam az egyetlen idős figura a forgatáson. (nevet)Nem mintha olyan különlegesnek tartanám magam, de általában idősebb emberekkel vagyok körülvéve, akik nem különösebben szexik. De itt egészen máshogy volt.” -  Michael Sheen (Aro)

„Kristen és én nagyon szeretjük egymást. Ez az első eset, hogy a filmbeli partnernőmmel ilyen jól kijöttem. Ő valóban nagyon tehetséges és minden jelenetnek valami újat ad, így minden reggel motiváltan kezdek neki a munkámnak. A New Moon forgatásán még intenzívebb lett a kapcsolatunk, ahol időközben egyszerre csak apa lettem. Az első filmnél nem tudtam elképzelni, milyen lesz Bella apjának lenni, de most, hogy van egy lányom, jobban bele tudom magam élni a szerepbe.” - Billy Burke (Charlie Swan)

Fordította: Niki

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More