About this blog

2009. augusztus 7., péntek

Ashley Greene és Kellan Lutz interjú - One magazin

Fordította: Zsófi

Nemcsak a vásznon, hanem az életben is elválaszthatatlan Kellan Lutz és Ashley Greene. És hogy a két sztár, mint borsó és héja összetartanak, a következő interjúból is kiderül…

Melyik jelenetek tetszettek nektek a legjobban a New Moon-ból?
Ashley Greene: Egyértelműen, amiben Alice egy Porschet lop Olaszországba való megérkezésükkor Bellával. Megpróbáltam a rendezőt, Christ meggyőzni, hogy egyes jelenetekben a kocsit egyedül vezethessem. És mivel ebből nem engedtem, végül feladta és vezetőleckéket szervezett nekem egy szakemberrel. Megtanultam, hogyan kell egy autóval felborulni és farolni. Ez elég szórakoztató volt, de a forgatáson majdnem elveszítettem az irányítást a kocsi felett. Az egyik jelenetnél olyan erősen fékeztem, az autó csak 5cm-re állt meg a faltól. Ha tönkretettem volna a kocsit, valószínűleg pokolra kerültem volna…
Kellan Lutz: Milyen szerencsés! Engem miért nem engedett senki Porschet vezetni? Te biztos csak azért tehetted, mert nő vagy! [nevetnek] Az én kedvenc részemnél nem állok közvetlenül az események középpontjában. Arról a jelenetről van szó, amiben Jasper teljesen begolyózik Bella miatt, aki egy sérülés miatt erősen vérzik. Jackson[Rathbone] ebben a jelenetben szabályosan egy vadállat lesz. Már vicces volt, ahogy vissza kellett tartanunk, nehogy Kristenre vesse magát. Még ha testileg gyengébb is nálam, kiüthetett volna engem! [nevetnek]

Az a benyomása van az embernek, hogy Robert Pattinson csak nehezen szokik hozzá az egész felforduláshoz, ami körülötte van. Ti is így látjátok?
Ashley: Őszintén, tényleg sajnálom Robot. Szörnyű lehet neki, és úgy tűnik szenved emiatt. Lépten-nyomon megfigyelik és mindent közzé tesznek az interneten vagy a sajtóban. Nem tehet semmit anélkül, hogy minden részletről be ne számolnának. Néha totálisan pánikba esik. Persze az sem lenne megoldás, ha zárt ajtók mögött kellene élnie, hogy eltűnjön a rajongóhordák útjából, akik folyamatosan megfigyelik őt.
Kellan: Mi mindannyian ott vagyunk, hogy fedezzük őt. Rob egy igaz haver és elviselhetetlen, amikor azokat a lányokat nézem, akik megpróbálnak ráakaszkodni, vagy megérinteni őt. Ennek ellenére megpróbálja megőrizni a hidegvérét. Megpróbál lehetőleg nagy távolságot tartani mindenkivel szemben.

Nem bánt titeteket, hogy állandóan Robertről és Kristenről tesznek fel nektek kérdéseket?
Kellan: Amíg nem kérdezik: „Igaz, hogy Robert sosem fürdik és rossz a szaga?” , addig rendben van. [nevetnek]
Ashley: Igen, nem tudjátok elképzelni, hogy néha az újságírók milyen idióta kérdéseket tesznek fel nekünk…
Kellan: Tehát, hogy egyszer és mindenkorra mindenkinek világos legyen, NEM, Robert nem bűzlik. Nem vagyok ott, hogy felülvizsgáljam, tusol e, de erre vonatkozóan nincs problémája. Vagy jól rejtegeti! [nevetnek]

Kellan, igaz, hogy Ashleynek köszönheted, hogy megkaptad Emmett szerepét?
Kellan: Igen, többé kevésbé. Nem fogok olyan messzire menni és azt állítani, hogy a szerepet csak neki köszönhetem, különben utóbb még nagyra lesz magával. De egy biztos, valamivel biztosan hozzájárult ehhez a döntéshez… Amikor elígérkeztem erre a szerepre, épp lemondta az eredetileg erre a szerepre szánt színész a dolgot. Tehát egyszerűen kipróbáltam a szerencsémet az új castingon. Catherine Hardwicke fotókat mutatott Ashleynek a színészekről, akik szóba jöhettek Emmett szerepére.
Ashley: Amikor megláttam a fotódat, azonnal tudtam, hogy te vagy az ideális személy a szerepre. Az ujjammal a fotóra böktem és azt mondtam Catherinnek: „Ő éppen az igazi.” És ő hallgatott a tanácsomra!
Kellan: Majd még szólj, mennyivel tartozom ezért neked… [nevetnek]

Hozzászoktatok már a mostani sztáréletetekhez?
Kellan: Nekem egyáltalán nincs ezzel problémám. De Ashley valószínűleg az ellentettjét fogja állítani, még akkor is, ha az utóbbi időben egyre fontosabb személlyé válik. [nevetnek]
Ashley: De te vagy az, aki azt akarja, hogy bárhol először a piros szőnyeget terítsék ki elé? Őszintén szólva, főként nehézségeim adódnak abból a tényből, hogy a paparazzik állandóan megpróbálnak mindent kitalálni a magánéletemről. Nekik köszönhetően az anyukám most mindig tudja, éppen hol vagyok. Nem kell többé felhívnia, elég ha megnézi az internetet és már tudja, hogy éppen mit csinálok! Néha felhív és azt mondja: „Láttam rólad képeket az interneten, egy partyn voltál! Túlságosan sokat csavarogsz és ez rosszul fog végződni!” Rendreutasít, mintha kisgyerek lennék! Ezt a paparazziknak köszönhetem… [nevetnek]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More