About this blog

2010. szeptember 17., péntek

Fem. com interjú – Robert Pattinson

„Veszélyes vagyok magamra”

Az Eclipse sztárja ebben az interjúban a szexepilről, Tokióról, és a mazochista énjéről mesél.

Nagy valószínűséggel nincs olyan kérdés, amit már ne tettek volna fel Robert Pattinson-nak. Ennek ellenére milliónyi tini szerte a világon szívesen csüng a Twilight vámpír minden egyes mondatán. Ez elég ok a Fem.com-nak, hogy ismét feltartsa őt és vallassa új filmjének, az Eclipse PR körútja közben. A 24 éves srácot szex-szimbólum státuszáról, feltételezett randijáról Paris Hiltonnal, valamint anyukáról kérdeztük és olyan dolgokra bukkantunk, amiket talán te sem tudtál.

Robert, gyorsan összefoglalnád az újoncoknak, mi történt a Twilight Saga első és második részében?
A cselekmény az első részben akörül forog, hogy milyen nagyszerű érzés, amikor először vagy igazán szerelmes. A folytatás, a New Moon ezzel ellentétes, negatív nézőpontból mutatja be a szerelmet: a félelem és kétség kerül felszínre, miközben elkötelezett vagy egy kapcsolatban.

Az Eclipse-t a nyáron mutatják be, és a befejezés, a Breaking Dawn már folyamatban van. Miért ez a rohanás?
Egy nagy problémával kell szembe néznünk: mi színészek, öregszünk. Ezért nincs sok időnk, és nagyon kell sietnünk.

Beszéljünk az öregedésről: tudsz olyan trükköket, amik fiatalon tartanak?
Nem tudok ilyeneket, sőt ezzel szemben rendkívül egészségtelenül élek, és hogy őszinte legyek, nagyon kevés dolog van amivel csillapítanám az öregedést.

Mégis, az emberek úgy gondolnak rád, mint egy szex-szimbólumra vagy mint egy álompasira: A te szemedben mi tesz téged szexivé?
Ha igazán belegondolok - semmi. A suliban sokáig igazi pancser voltam. Ma azt mondanám, hogy én vagyok az, akit az a veszély fenyeget, hogy mazochistává válik. (Nevet.)

Lányok és fiúk milliói követik nyomon tetteid. Példaképként tekintesz magadra?
Nem igazán. Többnyire azt akarom, hogy jó legyek az embertársaimhoz, és mindenkit azonos módon kezeljek. Valamennyi színész hajlamos elszállni és lenézni az embereket. Ebben a szakmában igazán, de igazán könnyű seggfejjé válni.

Van két nővéred. Mindig visszahoznak a valóságba?
Ó igen. Mióta elmúltam 18 ezt magyarázzák nekem: ha nem kezded el zselézni a hajad, még mindig egy egyszerű, unalmas ember lennél. (Nevet.)

Az anyukád állítólag elhisz minden őrült történetet, amit rólad terjesztenek. Hogyan magyarázod meg neki, hogy nem mész el minden este inni, és soha nem volt botrányos kapcsolatod Paris Hiltonnal?
Bocsánat, mi? Sosem randiztam Paris Hiltonnal. Sajnos gyakran említem az anyukámat az interjúk alatt, amikor nincs más fantasztikus történet, amiről fecseghetek. Természetesen egy szót sem hisz el ezekből.

Mit gondolsz arról, hogy a média boncolgatja a magánéleted és a kapcsolataid a női színészpartnereiddel, annak érdekében, hogy a Twilight filmeket reklámozd?
Ezekkel a történetekkel a pletykalapok és magazinok el tudják magukat adni. Nem tudom, hogy ezek segítik-e a filmeket. Személy szerint én biztosan nem segítek ebben. (Nevet.)

Tedd a kezed a szívedre: Milyen irányba változtatta meg a Twilight Saga az életed?
Ha a viharral szemben találod magad, nem vagy abban a pozícióban, hogy megítéld mi folyik körülötted. Talán képes vagyok arra gondolni, hogy 2-3 év és ennek vége. Pillanatnyilag úgy érzem, ez az egész dolog egy szupernóva: leforgatjuk a filmeket egymás után, és ez a jelenség csak nő és nő. És hirtelen 20.000 visító rajongóval állok szemben és halvány fogalmam nincs kik azok, akik szólítgatnak. Azt hiszem eltart még egy ideig mire rájövök, mit is jelent ez nekem.

Hogyan kerülöd el a sikítozó tini lányok hadát, akik azt akarják, hogy harapd meg őket?
Ez a tömeghisztéria néha már félelmetes tud lenni, de személyesen még soha nem tettek velem semmit. Csak egyszer, a Little Ashes forgatásakor volt egy követőm, aki mindig a lakásomnál várt rám.

A múlt nyáron forgattad a Remember me-t New Yorkban. Ott tudnál maradni változatlanul?
Nem igazán. New York-ban ez szinte lehetetlen. Bár ez csak egy nagyon kis projekt volt - emberek ezrei álltak a forgatáson.

Van még olyan város, ahol ismeretlenül tudsz mászkálni az utcákon?
Az egyetlen hely ahol ez megtörtént, az Tokió. Ezért fontolóra is vettem, hogy átmenetileg odaköltözöm. (Nevet.)

Van valami terved a jövőre nézve, amit tehetsz ez ellen a nem normális állapot ellen?
Nem igazán tudom mit tehetnék ez ellen, kivéve, hogy teljesen eltűnök a nyilvánosság szeme elől egy normális élet érdekében. De nem tudom, hogy megér-e ennyit egy kis névtelenség. Úgy értem, az egész felhajtásnak olyan gyorsan vége lesz mint ahogy jött. Ebben az esetben ez egyáltalán nem zavar.

Melyik az a szituáció, ami láthatóan változott, ami rendkívülien jelenik meg az életedben?
Egyetlen alkalom volt, ami nagyon bizarr volt, amikor meg akartam látogatni a barátaimat, és szükségem volt a testőrömre.

A barátaidnak tetszik ez a fajta figyelem?
Nem, a legtöbbjük nem szereti a csillogást, és az egész felhajtást egyáltalán. Nem nyűgözi le őket és engem sem.

Mi az, amire a legjobban vágysz, mikor visszatekintesz a régi életedre?
Volt egy fantasztikus lakásom a régi londoni Sohoban. Felmászhattál a tetőre, és láthattad a gyönyörű várost. Majdnem minden nap felmentem, zenéltem, dalokat írtam.

Mik a terveid, miután befejezted az utolsó részt, a Breaking Dawn-t?
Nem könnyű eldönteni, hogy mit is akarok csinálni utána. Mivel a Twilight sikeres és sok pénzt hoz, úgy érzed mintha megbénulnál. Megvan az a félelmed, hogy egy rossz lépés és mindent elvesztesz. Abban az esetben, ha a következő filmmel elbuksz, mindenki ezt fogja mondani: Nézzétek csak, egy egyszeri ’siker-csoda’. A nyomás, ezért óriási.

Írta: Rosa Zakravsky
Fordította: Freja

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More