About this blog

2010. szeptember 9., csütörtök

ASOS - Ashley Greene

Így készült Miss Greene

A Twilight rejtett csillaga, ASHLEY GREENE ebben az évben rivaldafénybe kerül a számtalan filmszerepnek köszönhetően. Francesca Babb 48 órát tölt el Hollywood legszexibb új tehetségével.

Acne, A.P.C és Alexander Wang ruháinak tengerében, Ashley Greene tündérszerű arcán elszántság tükröződik. Egy Barneys üzletben vagyunk - a stílus, az elegancia mekkája a New York-i divathadseregnek – küldetésünk: a vásárlás. ’Ez, ez és ez’, mondja Ashley, rámutatva egy mentazöld Acne trikóra, egy Marc Jacobs levélmintás szoknyára és egy Cecilia De Bucourt Obi selyemövre. ’Imádom! És ezeket is! [egy pár Barneys lapostalpú bőrbokacsizma, mely szegecselt szíjakkal van díszítve]. Oh Istenem, ezek tökéletesek lennének egy aranyos nyári ruhához.’
A stílus, a divat Ashley második természete. Ismeri a testét, tudja mi áll jól neki és mi nem, és úgy tudja felsorolni a kedvenc designereit, mint egy forgatókönyv sorait. Ez nem igazán meglepő. Mióta a Twilight-ban Alice Cullen szerepében láthatjuk egyike a divat legkeresettebbjeinek. Amíg színésztársa és barátja Kristen Stewart úgy tűnik nagyon kényelmetlenül érzi magát a divat terén, addig Ashley ragyog annak fényében. Egy héttel a New York-i találkozónk előtt még L.A.-ben volt, ahol átvehette az évente megrendezett Young Hollywood Awards-on a ’Style Icon’-nak járó elismerést. Antoni Berardi 2010-es őszi kollekciójának egyik darabját viselte – tökéletes összevegyítése a finomságnak és a szexisségnek. Februárban Milánóban a Dolce&Gabbana, Gucci és az Armani divatbemutatók első soraiban foglalt helyet, személyesen hívták meg és öltöztették fel a tervezők. Állítsd egy ruhákkal teli állvány elé és a mennyországban érzi magát.
’Imádom a divatot,’ mondja komolyan, felkapva egy fekete Helmut Lang ruhát és a pénztár felé tart. ’De szeretem a dolgokat mérsékelten véghezvinni – nem szeretem a gicces kinézetet. Szóval ha egy rövid szoknyát veszek fel magassarkúval, felül eltakarom magam. Tudom, hogy mi működik nálam. Ez a ruha,’ mondja, ahogy rámutat 460 dollárt érő szerzeményére, amit a pénztáros óvatosan becsomagol a legpompásabb selyempapírba, tudom, hogy jól fog állni. Úszóvállaim vannak, úgyhogy óvatosan kell bánnom a jumpsuit-okkal (egyberuha/kezeslábas) és a maxidress-ekkel.’
Mai stílusa - annak ellenére, hogy késő este érkezett meg New York-ba – valóban olyan, mint egy Los Angeles-i lányé. Egy puha, fekete V-nyakú pólót visel farmerrövidnadrággal és barna bokacsizmával. Helyesnek, felszabadultnak és magabiztosnak tűnik. A napi öltözékem 10-ből 9 alkalommal nagyon kényelmes,’ árulta el. Nagy, hullámzó ingek vagy áttetsző felsők. Balerinacipők vagy a telitalpú magassarkúk. Imádom a Rag&Bone-t, az Opening Ceremony kínálatát. Majd este, a sötétebb színekre, kicsit szexibb, a kissé élesebb vonalú darabokra váltok, és ezt körömcipővel bolondítom meg. A sminket szintén megváltoztatom. Napközben korrektort, szemtust és szempillaspirált használok. Ha nappal igazán természetes vagy, éjszakára át tudsz változni az alteregóddá.’


Otthagyjuk a Barneyst és az utcán sétálunk, a mindennapi New York-i élet forgószelén keresztül, ahogy a Mercer Hotel felé tartunk. Igazán közel voltunk ahhoz, hogy megálljuk az Intermix butikjánál, ahol egy pár szűkszárú farmernadrág kacsintott rá, de a vásárlás folytatása várhat még. Most inkább ebédeljünk. Letelepedve egy boxba, garnélarákot és avokadósalátát rendelt, a 18 hónapos fox terrierje, Marlo kényelmesen letelepedett a lábaihoz, így visszatérhetünk divat témára.
’Cristina Ehrlich a stylistom, hihetetlen a nő,’ mondja Ashley. Bámulatos ruhákat ajánl, amiket megfelelnek a stílusomnak és sajátomnak érzek. Nem vagyok egy Barbie baba, akit más öltöztethet. Soha nem próbált semmit sem rajtam kipróbálni vagy rámerőltetni, igazán összhangban van azzal, ahogy érzek. A tavalyi év nagyon szórakoztató volt, vörösszőnyeges megjelenéseim határozottan fejlődtek.’
A 23 éves Ashley-nek jó oka van arra, hogy divatérzékét fejlessze. Mint a Twilight franchise Alice-e, felkerült az A-listás sztárok közé. Mostanság szerződött le a negyedik könyv, a Breaking Dawn megfilmesítésére, amit két részben fognak megvalósítani. Akkor ott van a Sundance Filmfesztivál kedvenc, a Skateland, a The Apparition című thriller, melyben főszerepet játszik a Harry Potteres Tom Felton-nal [Draco Malfoy], egy vígjáték, a Butter, melyben Hugh Jackman és Jennifer Garner oldalán láthatjuk. Habár ezt elérni egyáltalán nem volt egyszerű.

A hírnév ára

20 voltam mikor beválogattak a Twilight-ba’, mondja. ’Egy Los Angeles-i étteremben dolgoztam, a The Belmont Café-ban, és ott olvastam el a könyveket. Felkavaró volt, mikor megmondták hogy enyém a szerep, úgy voltam, hogy úristen ez megváltoztathatja az életem! Nem hiszem, hogy bárki is számított erre. Ez őrületes, még mindig meg kell csípnem magam. A Twilight az, amiben mindenki szerepelni akar, tudtam, hogy valami történni fog, de nem EZ…’
Az EZ, amire Ashley utalt, az lesifotósok állandó figyelme, akik minden lépését követik. Noha elismeri, hogy neki nem is olyan rossz mint színésztársainak, Kristen-nek és Robert Pattinson-nak. Rövid pályafutása alatt már hírbe hozták a Gossip Girl-ös Chace Crawford-dal, a Vámpírnaplós Ian Somerhalder-rel, a Törtetők Adrian Grenier-ével és Twilight-os kollégáival Jackson Rathbone-nal és legjobb barátjával Kellan Lutz-cal is. Állítása szerint jelenleg szingli. De amint elkezd randizni, tudni fogsz róla. Még akkor is ha ő nem, mások erről fognak beszélni.
’El se tudom képzelni, hogy milyen lehet ez Rob-nak,’ mondja kollégájáról, ’de minap 8 paparazzi követet. Miért? Nézni, ahogy jégkrémet eszem? Ez hülyeség. Mondhatod, hogy ez ezzel a munkával jár, és mindenki erre áhítozik, hogy az emberek tudják ki is vagy. De mindig van egy határ, és ezt a határt Rob esetén bizonyosan átlépték már. Mikor nem tudod élni a mindennapi életedet, nem tudsz elmenni anélkül bárhová is, hogy rádfigyeljenek, ez szükségtelen és távol tart attól amit véghez akarunk vinni. Ezért kezdtem el keresni egy lakást New York-ban [találkozónk délutánján megnézett néhányat]. Annyi sokminden történik itt – itt van a zene, a Wall Street és nem hiszem, hogy el kellene dobnom magamtól, csak mert besétáltam anno egy szobába.’
’Soha nem akartam, hogy a Twilight ne legyen az életem része,’ mondja elgondolkozva. ’Mindenre való tekintet nélkül, rendkívül hálás vagyok azért, ami történt. Vannak időszakok napközben, mikor hátra kell dőlnöm, levegőhöz jutnom és emlékeztetni magam mint mikor az autómban ülök paparazzikkal körülvéve. De a nap végén azt fogom mondani, hogy inkább ilyen életem legyen, mint semmilyen.’
A személyes életébe való behatolás ellenére, Ashley nem is lehetne boldogabb most. Míg szereti Hollywood bizonyos oldalait, más dolgokat visszafogottan kezel – a lakása Valley-ban van, a leginkább paparazzi mentes helyen; szűk baráti körében [kivéve Kellan-t] ő az egyetlen színész. ’Ez igazán jó,’ mondja miközben belekever egy kanálnyi tejszínt a fekete kávéjába. ’Nincs versengés közöttünk. Sajnos a legtöbb színésszel – tekintet nélkül bármire is - versenyben vagyunk, mert nem tudsz kettészakadni. De a barátaimmal nem ilyen. Egy srácon keresztül találkoztam velük, párszor randiztam vele mikor ideköltöztem. Pár hónappal később szétváltak útjaink, de a barátai az én barátaim is maradtak. Különösen egy barátja, még mindig a legjobb barátom Los Angeles-ben. Nagyon szeretjük egymást. Egyedül élek, de a fölöttem lévő lakásban lakik. A legjobb barátaim igazán szolgálatrakészek, mert nem számít mit teszel, ezen embercsoport tesz azzá aki vagy. Főleg Los Angeles-ben szükséged van valakire aki felelőssé tesz téged. Kilátásokat, perspektívákat kapsz, igaziakat. És ott a családom…’

Bár elköltözött a floridai Jacksonville-ből, a napfényes L.A.be 17 éves korában, Ashley nem távolodott el családjától – édesanyjától, édesapjától és bátyjától. Valójában az anyukája segítette, hogy színésznővé válhasson, beíratta egy modellsuliba, ezzel is segítve alacsony önbecsülését, amit tinédzserként tapasztalt. A modellsuliból egyenes út vezetett a színészethez, a színészet pedig Alice Cullen szerepéhez, és a többi ahogy mondani szokás, már történelem.
’Anyu 10 napig velem volt,’ mondja a nagy L.A.-be költözésről. ’Egy lakást kibérelt és megtanított mindenre, még arra is hogy kell egy számlát befizetni, mert előtte ezt sem tudtam. Valószínűleg naponta háromszor beszéltem vele, miután hazament. Rákényszerültem hogy rájöjjek, miként élhetem túl egyedül. Ha kiszolgáltak volna, nem biztos hogy most itt lennék. Élned, tanulnod kell, fájdalmakat átélni és vastag bőrt növeszteni, de úgy gondolom mindent figyelembevéve elég jól boldogultam.’
Van egy határozott jellemző, ami átível Ashley-n. Ez nem nyilvánul meg nehézkesen – mint néhány sztár esetén. Hajlandó új dolgokat kipróbálni. A másnapi fotózásunkon, legyőzi jumpsuit-ok iránt érzet félelmét és annyira szereti a kinézetét, hogy haza is vitte a ruhát. Hajlandó végighallgatni és elfogadni a tanácsot. De végülis, 100%-ban saját ura önmagának és sikeres színésznőkét ez az ami csak történhetett vele.
’Az a fajta vagyok, aki mindig azt hiszi „a dolgok meg fognak történni” és nincs más lehetőség,’ mondja vigyorogva. ’Nincs B-terv. Köszönet Istennek amiért ez eddig bejött, különben most nagy bajban lennék. Ez a Twilight előtt fusztráló volt, mert közel lenni egy szerephez sokkal fusztrálóbb mint ha egyáltalán nem lenne esélyed megkapni. Mikor dolgozol egy kicsit, a szádban érzed az ízét és ezt nehéz megérteni. Úgy vélem, hogy az életem során minden a megfelelő időben történt. Ha a Twilight egy évvel előtte talál rám, nem hiszem hogy képes lettem volna ezzel megbirkózni.’
Másnap már a címlapfotózáson vagyunk, és visszatértünk a divat témához: középpontban a cipőkkel. Kiszúr két pár ASOS csizmát, amik ma hazamennek vele, mi meg visszatérünk további kedvenceihez. ’Imádom Jimmy Choo-t, még akkor is ha iszonyúan kényelmetlenek,’ mondja egy égig érő ASOS Alice cipőben lavírozva. ’És nagy rajongója vagyok Brian Atwood-nak. A Burberry magassarkúnak, habár az utolsó pár amit viseltem meggyőzött arról lehet, hogy nem a legjobb választás. Általában nagyon jól érzem magam ezekben a cipőkben, köszönhetően a modellsulinak.’
Ahogy mondja a stílusikonok különbözőek, de ketten mindig példamutatóak maradnak számára. ’Audrey Hepburn,’ mondja, haja fel van tűzve egy Hepburn-szerű kontyba, a kiskutyája a karjaiba nyalábolva. ’A stílusa bámulatos volt: klasszikus, gyönyörű és elegáns. Imádom, hogy még a fekete harisnya, balerinacipő és egy egyszerű felső is annyira nagyszerűen festene rajta. És Gwyneth Paltrow. Minden alkalommal. Szexis, de ízléses is, azt hiszem nehéz dolog a nőknek megbirkózni Hollywood-ban az idővel. Hébe-hóba kockázatot fog vállalni.’
Visszatekintve, a Gwyneth Paltrow-s leírása tökéletes módja az összegzésnek: Ashley szexis, ízléses és hajlandó kockáztatni. Adj hozzá egy kis eltökéltséget és a karrierje szárnyakra kél. Ez nem is történhetett volna meg egy aranyosabb, kedvesebb vámpírral.

- 2010 Július, Francesca Babb
Stílusnapló

1. Esemény: Milánói Divathét – Gucci bemutató
Öltözet: Gucci
„Hihetetlen élmény volt ott lenni a tavasszal a Milánói Divathéten. A The Apparation-t forgattam Berlinben, úgyhogy ez csak egy könnyű kiruccanás volt. Gucci-nak bámulatos darabjai vannak – ez a testhez álló ruha kezdetekben a nyitott háta miatt volt feltűnő. Szeretem a klasszikus formákat, amiket modern részletekkel gazdagítottak. Ezt a ruhát pár órával a show előtt választottam ki.”

2. Esemény: paparazzi kép L.A.-ből.

stylediary
Öltözet: ASOS
Úton voltam egy ebédre pár barátnőmmel Los Angeles-ben. Ez egy ASOS ruha, pár nappal később az ASOS Magazin fotózásáról pár cipővel tértem haza. Az ASOS márka határozottan a kedvencemmé vált – darabjaik egyedülállóak és viccesek.”

3. Esemény: Young Hollywood Awards (Ashley megkapta a Stílus Ikonnak járó díjat)
Öltözet: Antonio Berardi
„Szerelmes lettem ebbe a ruhába a fotózáson. Amikor megtudtam, hogy én kapom a Young Hollywood Style Icon díját, erre a ruhára gondoltam. Imádom az aszimmetrikus topot ezzel a csipke díszítéssel. Egyben klasszikus és modern. Nem kell pálcavékonynak lenned, hogy egy Berardi darabot viselhess.”

4. Esemény: mint Alice Cullen a New Moon-ban
„Ez a kedvenc Alice Cullen kinézetem – Jackie O és Audrey Hepburn a két stílusikonom. A RayBan az enyém volt, szóval felajánlottam hogy használhatnánk a jelenetben. Nagyszerű volt a saját stílusomat Alice karakterébe belecsempészni.”

5. Esemény: paparazzi kép L.A.-ből
Öltözet: Ann Taylor dzseki, Paige farmer, Calvin Klein táska, Giuseppe Zanotti cipő
„Szűk farmer és egy aranyos felső ez az én rohangálós szerelésem L.A.-ben. Ez az Ann Taylor dzseki sikkes és megfizethető. Fel tudom venni egy munkatalálkozóra vagy csak egy baráti ebédhez – ez egy igazán sokoldalú darab.”

6. Esemény: Nylon Young Hollywood Party – Ashley címlapját ünnepelték
Öltözet: Dolce&Gabbana
A Nylon-ra valami mást akartam – valami fiatalost, sokkal mókásabbat mint amit egy premierre vagy egy eseményre felvennék. A merész sárga és pettyes minta a ruhát igazán szembeötlővé tette, és nagyon kényelmes volt – nagyon boldog voltam ennek az éjszakának a kimenetélével.”

7. Esemény: Instyle 2010 Golden Globe Party
Öltözet: Atelier Versace
„Ez a ruha egy modern, érdekes értelmezése a hagyományos kis feketének. Valami simulékonyt és elegánsat akartam a Golden Globe Party-ra. Bár személyes kedvencem ez a ruha, úgy gondolom néhány részlete egy kicsit elveszett a képeken.”

8. Esemény: mint Alice a New Moon-ban
Alice személyisége csajos, társaságot kedvelő és a ruhái tükrözi ezt. Bella születésnapi parti jelenetéhez ez a ruha nagyszerű választás volt – divatkövető, ugyanakkor klasszikus stílussal is bír, ami hasonlít az én stílusérzékemhez.”

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More