About this blog

2011. február 28., hétfő

Teen Vogue - Mindent Alice-ről, azaz Ashley Greene-ről

A Twilight Saga Ashley Greene-je átváltozott feltörekvő sztárocskából virágzó, elbűvölő nővé – és még Joe Jonas-szal való románcáról is beszélt nekünk.

Nem egyszerű Greene-nek lenni. Vagy, ahogy Ashley mondja, nem mindig egyszerű. Igen, a megnyerően csinos 23 éves lánynak van egy szuperédi pasija (Mr. Joe Jonas személyében), és egy méretes szerepe az ultrasikeres Twilight sorozatban, de ez nem jelenti azt, hogy az élet egy nonstop habostorta a színésznőnek. „Egyértelműen vannak mélypontok,” ismeri el. „Pillanatok, mikor ülök a hotelszobámban, és sírni szeretnék! Klassz munka,” mondja erről a gyors tempójú szakmáról, „de elég nagy a nyomás. Ha fáradt vagy, kimerültél, vagy nehéz napod van, vagy hiányoznak a barátaid, a családod, akkor sem jelenthetsz csak úgy beteget.” Igaz. A show-nak, ahogy mondják, folytatódnia kell.

Ennek ellenére Ashley energikusnak és nagyon is vidámnak tűnik a Teen Vogue-os interjújának a napján, amit egy rántottából és tofuból álló reggeli mellett folytatunk le a New York City belvárosában található Crosby Street Hotel-ben. Nemrég bérelt ki egy lakást nem messze innen – van egy másik is Los Angeles-ben, oda költözött, mikor még csak 17 éves volt – és a délutánt kanapévadászattal tervezi tölteni az édesapjával, aki egy építőipari vállalat tulajdonosa, és azért utazott ide a floridai Jacksonville-i otthonukból, hogy besegítsen. „Áldja meg az ég érte” mondja Ashley. „Ő rakja össze nekem az elektronikai cuccokat, mert ő ért hozzá, én meg egyáltalán nem.”

Az új hely Ashley szerint több előnyös tulajdonsággal is büszkélkedhet, ezek közé tartozik családjának a viszonylagos közelsége is. De úgy tűnik, ugyanennyire izgatott amiatt is, hogy ebben a városban élhet, és dolgozhat. „Én nagyon olyan lány vagyok, aki szereti, ha van választási lehetősége. Így vagyok például a divattal is, de igazából az egész életemmel. Ha Kaliforniában vagyok, szeretek csak lazítani, lemenni a partra, de ennek a helynek az energiáit is imádom. Nagyon termelékenynek érzem magam, mikor New York-ban vagyok.”

Termelékenynek lenni pedig, ahogy ő mondja, kulcsfontosságú a boldogságához. „Egy kicsit munkamániás vagyok,” magyarázza Ashley. Korábbi beismerésének ellenére, vagyishogy a hollywoodi sikernek vannak árnyoldalai, Ashley imádja a munkáját. „Amikor úgy érzem, hogy nem csinálok semmit, akkor begolyózok.” Ennek a sietségnek egy része onnan származik, hogy Ashley megérzése szerint karrierjének egy olyan mágikus pillanatánál tart, ami a megahírnév csúcsára is repítheti, csakúgy, mint ahogy Kristen Stewart-ot az első Twilight film megjelenése. „Ez az iparág sosem áll meg. Jelen pillanatban egy fantasztikus helyen vagyok, ahol mindenfelé nyitva állnak az ajtók. Azt hiszem, buta dolog lenne kivenni egy hónapot. Rengeteg ember ölni tudna, hogy a helyemben lehessen, úgyhogy ez csak rossz karmát hozhatna!”

Ashley-nek nem kevesebb, mint öt filmje kerül bemutatásra az idén, kezdve az 1983-ban játszódó ’felnőtté válós’ filmmel, a Skateland-del, aminek a premierje a tavalyi Sundance Film Fesztiválon volt, és ebben a hónapban kerül a mozikba. „Michele-t játszom, aki éppen érettségizni fog a középiskolában, és szembe kell néznie ennek az előnyeivel, és buktatóival. Szerintem ez egy olyan film, amivel könnyen lehet azonosulni – mindannyiunknak vannak szerelmei, veszteségei, szakításai.” Még ennél is izgatottabb a Butter című vígjátékban alakított szerepe miatt, ahol Jennifer Garner, és Olivia Wilde mellett szerepel. „Vajfaragásról szól, amire muszáj rákeresni a Google-on”, mondja. „Az emberek fogják ezeket a hatalmas vajdarabokat, amik akkorák, mint én, és mindenféle bonyolult dolgokat faragnak ki belőle; elképesztő. Életemben nem hallottam erről, mielőtt olvastam a forgatókönyvet, és emlékszem, hogy meg is kérdeztem a menedzseremet, hogy ’Mégis hogy találnak ki a forgatókönyv írók ilyen dolgokat?’ De ez valójában létezik.” A filmben, Ashley elmondása szerint egy „tipikusan lázadó tinédzsert játszik, aki a teljesen egysíkú, unalmas figurából sztriptíztáncos lesz. Ez képtelenségnek hangzik, de nagyon vicces lesz.”

Ezen kívül szerepel az LOL című vígjátékban, ahol Demi Moore-ral és Miley Cyrus-szal játszik együtt. „Ebben a filmben én vagyok úgymond a rossz lány. Ez egy nagyon nagy távolság Alice-hez képest” – ő egy kedves természetű, látnoki képességű vámpír, akit Ashley a novemberben megjelenő Breaking Dawn első részében fog újra alakítani – „és bármennyire is szeretem azt a karektert, izgatott vagyok, hogy az emberek valami újat is látnak majd a repertoáromból.”Ashley azt is elmondta, hogy meglepően jól kijött a 18 éves Miley-val. „Ő még fiatal, de jól tudtunk viszonyulni egymáshoz, mert ő valószínűleg már annyi mindent átélt, mint egy 40 éves!”

Természetesen ez nem mindig jó dolog: kérdezzétek csak Joe Jonas előző barátnőjét, Demi Lovato-t, aki bejelentkezett a rehabra, miután állítólag többször is megfenyegette Ashley-t, és veszekedésbe/verekedésbe keveredett az egyik háttértáncosával az őszi turnéja során. Az ő állítólagos csatájuk az egyik a néhány olyan téma közül, amiről Ashley sajtósa kijelentette, hogy már túlmegy a határokon. De amikor csak úgy általánosságban kérdezem, hogy vajon érez e szimpátiát a keményen dolgozó, fiatal Disney-s színészek iránt, akik nehézségekkel néznek szembe, arra így válaszol: „Sok Disney srác tökéletesen normális, és imádja, amit csinál. De mindig lehet hallani azokról az emberekről, akik nincsenek annyira jól. És ezek a dolgok azok, amik inkább nyilvánosságot kapnak.”

Vegyük csak Joe-t példának. A 21 éves korábbi gyereksztár mostanában nagyon is úgy néz ki, mint aki jól van. A róla való beszéd is a tilos dolgok közt lett említve, de úgy tűnik, Ashley boldog, hogy megoszthatja velünk a boldogságát. „Utazó kapcsolatunk van,” mondja. „Egy közös barát révén ismerkedtünk meg Londonban, ami őrület, mivel mindketten Los Angeles-ben élünk. És már találkoztunk is egymás szüleivel, ami szerintem elég jó eredmény ahhoz képest, amilyen az életstílusunk. Ő nagyon aranyos, és vicces, ami nagyon fontos számomra.” Kétségtelen, hogy valószínűleg kevesebbet látják egymást, mint amennyit szeretnék, mivel Ashley az utolsó két Twilight filmet forgatja, de azt mondja, hogy a korlátozott szabad idejét szereti főzéssel tölteni – természetesen Joe-val együtt. „Van egy elképesztő konyhám, ahová ő vezetett be engem. Nagyon klassz dolog, majdhogynem terápiás hatású: felteszünk egy kis zenét, és elvonulunk oda.”

Bölcsen, Ashley teljesen közönyös az iránt, hogy vajon Joe epekedő fiatal rajongói mit gondolnak a románcukról. „Mindig is lesznek ellenzők ebben az iparban,” mondja okosan. „De az az igazság, hogy már a kapcsolatunk előtt is volt dolgom az ellenzőkkel, és mindig is tudnom kell kezelni. Mindig is lesznek olyan emberek, akik szeretnek, és olyanok, akik utálnak. Ezért is próbálok a pozitívumokra koncentrálni.” Aztán emlékezteti magát: „Régen nem tudtam, hogy mire vagyok képes. Sosem gondoltam, hogy ezeket az eszméletlen ruhákat viselhetem, és azt sem gondoltam, hogy színésznő lehetek. Most már rájöttem, hogy mindent el tudok érni, amit csak akarok.”

– Lauren Waterman-tól – 2011. Március
Fordította: Edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More