About this blog

2009. szeptember 16., szerda

Chaske Spencer interjú

Ahogy a feszültség nő a vérfarkasok és a vámpírok között a Twilight Saga-ban, úgy kerül előtérbe az egyik kulcsfontosságú szereplő, Sam Uley a farkasfalka vezető alakváltója.

A Radaronline.com-nak lehetősége volt egy exkluzív interjút készítenie Chaske Spencer-rel, aki Sam Uley-t alakítja a New Moon-ban – Chaske azelőtt adta ezt az interjút mielőtt a következő héten hozzálátottna Vancouver-ben az Eclipse forgatásához.

Az interjú egyik részében megpróbálnak mindent megtudni Chaske Spencer-ről és arról a versenyről, ami közte és Robert Pattinson között zajlott le.

Hozzákezdtél már az Eclipse forgatásához?
Nem, Vasárnap indulok.

Izgatott vagy?
Igen izgatott, izgatott vagyok amiatt hogy visszatérek a munkához. Szeretem ezt csinálni, mert ez olyan mint egyfajta várakozása a felkészülésnek hogy visszatérj a játékba.

Csinálsz valamit, míg elkezdődik a forgatás?
Igen, lejárok az edzőterembe és a barátaimmal lógok, illetve rock koncertre fogok járni mert utolsó alkalommal a New Moon forgatása idején voltam, a fennmaradó időmben megpróbálok ellazulni.

Chris Weitz az mondta, hogy nektek srácoknak egy Farkas táborban kellett részt vennetek. Mesélnél erről?
Igen, azt hiszem a megfelelő szó a Farkas tábor lenne. Olyan volt, mint egy alapkiképzés. Jártam edzőterembe mielőtt megérkeztem volna Vancouver-be, rendszeresen jártam, de csak azért hogy formában tartsam magam. De mikor megérkeztünk mindenki számára egyértelmű vált hogy ez kemény lesz. Egy edzőt béreltek fel nekünk, aki segített a ’300’ című film színészeinek formába lendülni. Ez igazán király volt nekem és a többi srácnak is, a farkasoknak, nagyon izgatottak voltunk, amiatt hogy egy olyan fickóval edzhetünk, aki dolgozott a ’300’-on. Azt hiszem emiatt sokkal izgatottabbak voltunk mint bármi más miatt. Szóval mikor bedobott minket az atlétikai és izomnövelő edzésbe elég komolyan vettük ezt óráról órára. Az első dolog, amit reggel meg kellett tennünk. És egész nap ennünk kellett. Ez nagyjából 4-szeri, 6-szori étkezést jelentett naponta, plusz 3-4 protein turmix szintén naponta.

Mi csináltál, ha befejezted a forgatást?
Egy olyan hetet tartottam mikor csak azt ettem, amit én akartam, és utaztam hogy kitisztítsam a fejemet ez volt az én saját kikapcsolódásom. Majd visszatértem a tornaterembe és edzettem. Ez azonban más, mint amilyen a többieké. Nem olyan, mint a Farkas tábor edzései.

Voltál már a Farkas Tábor edzésén az Eclipse esetén? Mikor fog elkezdődni?
Nem tudom. Fogalmam sincs mi fog történni, amíg nem ott ébredek fel. Csak annyit tudunk amennyi alapvetően szükséges. Szóval mikor ott leszek, már tudni fogom hogy mi lesz. A biztonság nagyon masszív, eléggé feszes ezen produkció esetén. Amit megértek.

Tudom jó néhány évvel ezelőtt Draculát alakítottad, melyiket szereted jobban a vámpírokat vagy a farkasokat?
Tudod, igazán szeretem a vérfarkasokat. Mind a két karakterben vannak pozitív dolgok. Szeretem a farkasokat, mert ennek köszönhetően felszedtem némi súlyt; nagyjából 20 kg izmot! Mikor visszatértem a New Moon forgatásáról a barátaim azt mondták: ’Oh Istenem, gigantikus lettél!’ Ez tetszett. Jó látni a karodat és azt mondani, hogy ez az enyém! Néha még mindig nem tudom, hogy is bánjak a testemmel; 13 éves kölyöknek érzem magam, aki most esett át egy növekedési szakaszon.

Sok időt töltesz azzal, hogy nézd magadat a tükör előtt?
Látnod kell minket a forgatáson! Rettenetes! A film nagyrészében félmeztelenül vagyunk és folyamatosan fekvőtámaszokat, és felüléseket csinálunk a felvételek között. Belenézünk a tükörbe és azt mondjuk, rendben, valószínűleg ennél többet meg tudok csinálni, talán 50-nél több hasizomgyakorlatot, lazán megcsinálom, ránézek a bicepszemre, majd Taylor-éra. Ez vicces, nagyon vicces. A többi stábtag nevet rajtunk, ez elég vicces. Még soha nem volt a testem ennyire tudatosan formálva, addig amíg ezt a szerepet meg nem kaptam.
Ami a vámpírokat illeti, azt szeretem bennük, hogy nagyon titokzatosak: úgy gondoltam rájuk, mint a vékony/csontos rock sztárokra. Emlékszem mikor kölyök voltam elolvastam az összes Anne Rice könyvet, és az ő vámpírjai romantikusak és azt gondoltam, hogy ez mennyire nagyszerű. Szóval mikor megkaptam Dracula szerepét, ez volt az első szerepem New York City-ben és azt gondoltam, hogy milyen király voltam, szívvel-lélekkel mondtam a monológom. Senki se jött el megnézni! Ez nagyon megalázó volt, 22 éves voltam. De azt gondoltam, hogy a szakmát a színházban kell elsajátítani. Ott kell megmutatnod magad és jelen lenni. A filmek esetén mindig van új felvétel, a jeleneteket számos különböző módon megtudod csinálni. A színházban mindig kockázatot vállalsz és én ezt szeretem, erről szól az élet is, kockázatokat kell vállalni.

Azt mondtad, hogy szerinted a vámpírok vékonyak/csontosak. Lényegében Rob az egyetlen a Show-ban, aki a felvételek között nem edzett, mert neki nem kellett kigyúrnia magát, igazam van?
Nem, ő is velünk edzett.

Ő is részt vett a Farkas Táborban?
Nem, ő a Vámpír Táborban volt. Nem ismertem az ő edzéstervét, de ő előttünk vagy utánunk volt, mert különböző forgatási menetrend szerint forgattunk a New Moon alatt a legtöbb vámpír szereplő esetén, vacsoráknál találkoztam velük, de azután mindenki a saját dolgát csinálta. Hallottam az edzőt, ahogy azt mondja, hogy oh Rob mennyi súlyt emelt meg, és én meg azt mondtam: ’Igazán?’.

Többet akarsz kinyomni, mint Rob?
Igen! Volt egy verseny az egyik nap, mikor lementünk az edzőteremben, volt ott egy evezőpad és igazán elültem a fenekem, de megdöntöttem a rekordot és azt gondoltam, igen megnyertem! Mert a farkasok szeretnek egymással versenyezni az edzőteremben. Másnap ismét lementem és Rob megvert 4 másodperccel! Aztán befejeződött a forgatás és soha nem mentem vissza hogy megpróbáljam felülmúlni.

Ez lesz az első dolog Vasárnap, amint odaérsz?
Remélem is! Elmegyek evezni és meglátjuk, hogy meg tudom-e dönteni a rekordját. Rob előttünk vagy utánunk lesz. Ezt szeretem, szeretem azt hogy el vagyunk szeparálva egymástól; ez fokozza a feszültséget. Majd láthatod a képernyőn is. Azt hiszem emiatt tartottak minket farkasokat együtt, mert az összetartásnak át kell jönnie a képernyőn, ezt nem lehetne meghamisítani. Ugyanez a helyzet a vámpírokkal, ha a képernyőn leszünk velük együtt, láthatod majd a feszültséget – versenyzünk ellenük, nehezményezzük hogy vámpírok. Úgy gondolom, hogy ez át fog jönni. De a valóságban természetesen nem neheztelünk rájuk. Ők nagyon kedvesek. Ez az, amit igazán szeretek a stábban, mindenki kedves. Készen állnak a munkára, és nagyon jó emberek. Ez az egyik király ebben a produkcióban, nem hiszem hogy bárki is számított volna arra, hogy ez ekkora siker lesz, mindannyian meglepődtünk ezen. Ők igazán jó emberek.

Mi a kedvenced a New Moon munkálatai során?
Az edzőm. Tudom, hogy ez mennyire rosszul és hiúan hangzik, de az edzőm megváltoztatta az életemet. Sokkal többet járok edzőteremre, figyelek arra, hogy mit eszek, megváltozott az egész életstílusom. Miután befejeztük a forgatás megráztam az edzőm kezét és köszönetet mondtam neki, amiért megváltoztatta az életemet. Most sokkal aktívabb vagyok; csinálni akarok dolgokat. Menni akarok hegyet mászni, Maratont lefutni, egy egészen új világ nyílt meg előttem. Igazán hálás vagyok ezért.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More