About this blog

2009. szeptember 18., péntek

Chaske Spencer interjú II. rész

Mikor megkaptad a szerepet meddig kellett magadban tartanod?
Istenem, talán egy hónapig, másfél hónapig. Senkinek sem mondtam el.

Nehéz volt?
Az volt. Nagyon nehéz, mert mondtam a barátaimnak, hogy leszerződtem egy pilot-ra [] így megvolt a mentségem miért megyek Vancouver-be. Igen, ezt mondtam nekik, leszerződtem egy pilotra, így ott leszek egy kis ideig. A szüleimnek is ugyanezt mondtam.

Még a szüleidnek sem mondtad el?
Nem, még nekik sem. Senkinek sem szóltam róla. Magamban tartottam. Tök jó volt, szerintem a falkában mi, srácok is valahogy így kötődünk egymáshoz, mert nem mondhattuk el senkinek és csak magunk között beszélhettünk róla. Az izgalmakról, amiken keresztülmentünk, az edzésről. Azt hiszem így kötődtünk egymáshoz, az edzések miatt és ráadásul olyan volt az egész, mint egy titkos testvériség, meg kellett tartanunk ezt a nagy titkot és csak magunk között beszélhettünk róla. Jó volt, hogy átmehettünk egymáshoz és megvitathattuk az ötleteinket. De nagyon, nagyon nehéz volt. A paparazzik lekaptak minket egy étteremben, és lefényképezték Chris Weitz-et és Taylor-t. Pár nap múlva kiderült és akkor már el kellett mondanom a barátaimnak. Ők meg, hűha ember, ez nagy dolog Spence, miért nem mondtál erről semmit? Az anyám és apám, ők is izgatottak voltak

A sziú törzs tagja vagy ugye?
Igen, Lakota sziú.

Segített a karaktered elmélyítésében az, hogy az Első Törzs tagja vagy?
Igen, persze. Eléggé kisegített. De ismétlem, ahogy a könyvben le van írva az nem egy tipikus natív szerep. Amit igazán érdekesnek találok a Twilight sorozatban, hogy bárki lehetett volna. Csak éppen a natívokkal történt és ez tetszik, Szeretem azt, ahogy (Steph) ezekbe a karakterekbe mai szemléletmódot vitt bele. Ez mindannyiunkat, natív színészeket friss lélegzethez jutattja. Abba az irányba haladunk, hogy a filmekben, a TV-ben és a színházban más szerepeket is kapunk, ami nem natív emberekre írtak, de soha senki nem látta őket. Mikor megérkeztünk, annyira jó volt, hogy nem aggattak ránk tollakat, bőröket. Ezekkel nincs semmi baj, büszke vagyok azokra a szerepekre amiket eljátszahattam, de friss levegőhöz jutottunk azáltal hogy ezeket a mai szerepeket eljátszatjuk. Rendben volt, hogy levágták a hajunkat, és igen meg tettünk más dolgokat is, de néz ránk, egy nagyonis tehetséges csapat vagyunk.

Milyen a vonzalom a vásznon Tinsel Korey-val?
Ő egy tünemény, imádom azt a lányt. Elmentünk kávézni és elkezdtünk arról beszélni, hogy hogyan építsük fel a kettőnk közötti vonzalmat, és hogy jobban megismerjük egymást. Mikor filmezték nagyon jól ment, könnyű volt. Természetes, hogy találkozol valakivel és másnap már meg kell csókolnod. Ez egy furcsa szakma. Nem tudom meghamísítani. Ő a nagyon jó barátaim egyike, fel szoktam hívni. Valójában az első öt között van. Sms-ezek Alex-szel és Kiowa-val, szoktunk egymással beszélni, mert ezen az egészen együtt mentünk keresztül. Tinsel-t azért szeretem, mert úgy tudok vele elbeszélgetni, ahogy más srácokkal nem. Szinte mi is egy családdá váltunk, mint a könyvben. Tinsel nagyon jó színésznő és egy igazán-igazán tehetséges nő. Szeretem a zenéjét. Csak együtt lógtunk és beszélgettünk, elmentünk ebédelni, csevegtünk.

Milyen volt mikor először láttad Tinsel-t a sebhellyel? Mit éreztél?
Ő egy igazán gyönyörű nő és mikor rátették azt a sebhelyet az csak még inkább megerősítette. Borzasztó; nagyon jó munkát végeztek vele. Sokat ad a karakteréhez, mert ha tényleg mélyen belenézel a szemébe, láthatod benne a szépséget, és ezért válik olyan jó Emily - vé. Mikor azt a jelenetet csináltuk ott akkor varázslat történt, amit remélhetőleg a közönség is észrevesz majd. Nagyon sokat beletett [a jelenetbe] és a sebhely csak kisegítette ebben.

Tinsel mondta, hogy Kristen-t nagyon sokkolta a seb, milyen volt az egész csapattal, Kristen-nel és Taylor-ral forgatni?
Nagyon jó volt. Mindenki másképpen dolgozik; ezt már régen megtanultam. Kristen már régi motoros, gyerekkora óta a szakmában dolgozik. Mindig felkészült. Megjegyzi a karakterét; tudja, hogy mit akar. Nagyon nyitott az új ötletekre is. Kész a játékra. Taylor ugyanez, ő is kölyökkora óta dolgozik. Nehéz volt gyerekként gondolnom rá, mert olyan férfias a teste, de még mindig kölyökképű. Mind a ketten jó emberek, ezt szeretem bennük. Mindketten önzetlenek. Csináltunk egy jelenetet Emily otthonában és Kristen már végzett a jeleneteivel, de ott maradt. Ott maradt addig, amíg mi is mindannyian végeztünk. Nem kell végig maradnod, bejössz elfoglalod a helyed elmondod a szövegedet, de ő egész végig ott maradt. És ez egy hosszú nap volt. Ebből is látszik mennyire tisztességes és milyen csapatjátékos. Komolyan, emelem kalapom előtte. Taylor akkor is dolgozik, mikor nem forgat ,mert dolgozik az izmain, velünk együtt felüléseket csinál a jelenetek közötti szünetekben. Ez a kettő, szeretek velük dolgozni, bejönnek és lehet is kezdeni, de azt is tudják, mikor lehet szórakozni. Nagyon könnyedek maradnak a forgatáson, ami nagyon jó egy színésznek, nyugodtnak kell maradnod, ha dolgozol.

Ki a legviccesebb a forgatáson?
Azt mondanám Bronson. Bronson vicces, kedvelem őt. Mindig elsüt valami poént. Állandóan szellemeskedik, és ezt imádjuk benne.

Dolgoztál már ezelőtt Gil-el, milyen a kapcsolatod vele?
Gil a testvérem. Nagyon örültem, hogy újra vele dolgozhattam. Az egész stábon kívül Gil van hozzám a legközelebb. Dolgoztunk már néhány projekten, igazából amin eddig dolgoztam, mindig vele voltam. Igazi hadititok volt mikor kiderült, hogy enyém a szerep. Nem tudta, hogy a stábban vagyok de nagyon boldog volt. Elmentünk ebédelni; megbeszéltük a történéseket. Tanácsot adott, imádom, olyan, mintha a bátyám lenne. Egyike a legrendesebb embereknek, akikkel valaha találkoztam. Szeretek vele dolgozni. Ő mindig ott lesz nekem. A New Moon-ban levettük egymás válláról a terhet és izgatottan várom, hogy megint együtt dolgozzunk.

Melyik volt a kedvenc jeleneted a New Moon-ban?
Tudom, hogy ezt félre fogják érteni, de szerettem azt a jelenetet mikor Emily-hez mentünk, ebben a jelentben igazán megmutatkoztak a karaktereink [tulajdonságai]. Megcsókolni Tinsel Korey-t, nem olyan rossz munka megcsókolni egy gyönyörű nőt. Voltak rossz munkáim ezelőtt, voltam csapos, szemetes. Ez pedig a világ legkönnyebb munkája.

Jóban vagyunk az egyik rajongói oldallal és Laurabelle a TwiCrackAddicts-tól szerette volna megkérdezni - Mit gondolsz a farkas-tetoválásról – és hogy ez vajon ilyen velük-született dolog e – figyelembevéve azt a tényt, hogy a farkasok meggyógyulnak és miután már egyszer átváltoztak elméletileg nem is lehetne kitetoválni őket?
Wow, milyen nagyszerű rajongó! Hello Laurabelle a Twicrackaddicts-nál! Ez egy nagyon mély kérdés és még sosem gondolkodtam el rajta! Mindennap tanulok valami újat! Olvastam a könyveket, honnan jött ez a tetoválás? Beszéltünk már róla, hogy ha a filmnek vége a farkas falka tényleg kitetováltatja magát. Mindannyiunknak van tetkója, függők vagyunk. Jó lenne elmenni egy tetoválószalonba ha végzünk a folytatással. Beszéltünk róla. Nagyon tetszik a tetoválás, és ha jól megnézed, láthatod, hogy két farkast ábrázol. Talán bevésődés? Talán a farkas-isten bevésődése, aki az ókorban szintén alakváltó volt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More