About this blog

2010. november 30., kedd

Kristen és Taylor Ausztráliában

Richard Wilkins köszönti Kristen-t és Taylor-t, ahogy a színpadra lépnek, a rajongók pedig sikításban törnek ki. Richard túlkiabálva a fanokat kérdezi meg tőlük, hogy vannak. Kristen a szájához emeli a kezét és nevetve visszakiabálja, hogy „Nagyon jól!”.

Élvezitek Ausztráliát?
KS: „Persze!”
TL: „Nagyszerűen érezzük magunkat.”

Arról kérdezik őket, hogy mit csináltak mióta az országban vannak:
TL: „Nos, tegnap egy kicsit kikapcsolódtunk. Nagyon jól szórakoztunk. Foghattunk kis kengurukat, koalákat és bébi dingókat…”
KS: „A dingók nagyon aranyosak voltak, már-már meg akartad őket dögönyözni!” *nevet a közönség*

Valah is gondolták volna, hogy a Twilight ilyen sikeressé válik?
TL: „Abszolút nem. Csak azt gondoltuk, hogy egy szokványos filmet forgatunk. Egy olyat, amit személyesen is nagyon szeretünk, és reméltük hogy mások is örömüket lelik benne. Ez bámulatos, megtiszteltetés ennek részese lenni.”

Mit várhatunk Jacob-tól ebben a részben?
TL: „Egy kicsit frusztrált ebben a részben.” *Kristen nevet*
Taylor leginkább ezt élvezte az Eclipse-ben, hogy ezt a frusztráltságot a képernyőn is visszaadja.

Richard Rosalie/Bella féltékenységi jelenetéről beszél és megkérdezi milyen volt ezt Kristen számára leforgatni:
KS: „Nikki az egyik legjobb barátom. Mindig furcsa valaki felé támadóan fellépni. Ha van egy harciasabb jelenet vagy veszekedés az valamiféleképpen vicces. De mikor valaki olyasvalakivel dolgozol, aki a barátod lehetetlen tisztességtelenül viselkedned. Ugyanez elmondható Rob vagy Taylor esetén is. Ha épp egy valószerűtlen pillanatodban vagy mondhatod azt, hogy ’Sajnálom, ez most nem működik, csináljuk meg újra’, szóval jó volt. Színészek vagyunk, nem sértődünk meg csak azért mert azt mondta nekem hogy utál.” *nevet*

Taylor az akció vagy a meghitt jeleneteket szereted jobban?
TL: Ezek annyira mások. Az akció jelenetek sok szórakozással járnak, de ha választanom kellene akkor a meghittebbekre szavaznék.
KS: Ebben a filmben nem szerepeltem az akció részében. Amire nagyon féltékeny is voltam, hisz mindenki harci edzésekre járt, és arra panaszkodtak, hogy fáj mindenük, én meg annyit tudtam csak mondani ’Igen, klassz… én csak a könyvben olvastam…’ De hogy őszinte legyek nem tudok különbséget tenni. Szeretem az akció részét is csinálni, de az igazán meghitt pillanatokat is. Az a jó az akció jelenetekben, hogy azokat is ugyanúgy komolyan kell venned.”

Az interjúztató megkérdezte hogy mi Kristen kedvenc jelenete az Eclipse-ből:
KS: „Van néhány, de a legbonyolultabb számomra a Jacob/Bella csók után jelenet. Jacob elmegy harcolni és nekem vissza kell mennem Edward-hoz, aki nyilvánvalóan hallott mindent amit Jacob közben gondolt, így tisztában van azzal, hogy mi történt. A dinamika köztük soha ilyen nem volt. Mindig ugyanazon szinten mozogtak, már-már érinthetetlennek nevezném, de most hirtelen igazi emberré váltak, Bella hibát követett el és Edward annyira megbocsátó bizonyos okoknál fogva. Bella azt kérdezi tőle, hogy „Miért bocsátasz meg nekem ilyen könnyen?” A válasza, „Mert ember vagy”. Csak 10 másodperces ez a jelenet, de nagyon szeretem.” *nevet*

Az interjúztató arról beszél, hogy a Twilight körüli őrület igazán egyedülálló, hiszen mindannyian olvastuk a könyveket, tudjuk hogy mi történik benne, de még így is sorban állunk a mozipénztárak előtt.
KS: „Érthető ez az egész, hiszen ha szeretsz egy történetet és látod azt megelevenedni a vásznon is az nagyon izgalmassá tud válni.”

Kristen melyik a kedvenc könyved a szériából?
KS: „A New Moon. Megvannak a maga hullámvölgyei és hullámhegyei. Mikor együtt hazatértek az minden nyomorúságért amit el kellett szenvedniük kárpótolta őket. *nevet* Úgy értem szörnyűségeket tapasztalt meg, de a végén csak annyit mondasz ’Ahh, ez rendben van. Totálisan rendben.’ Szóval a másodikban csúcsodnak ki leginkább az érzelmek.”

A nyomás egyre fokozódik filmről filmre?
TL: „A rajongók szenvedélyéből szűrheted ezt le. Határozottan azt tudom mondani, hogy a nyomás fokozódott – vagyis én ezt éreztem (Kristen azt suttogja, hogy ő is ezt érzi, Taylor nevet) a New Moon forgatása alatt, és még inkább az Eclipse-nél.”

Beszéljünk az AngryWard jelentről. Mennyire volt szórakoztató?
TL: „Az volt. *nevet* Annyira furcsa, mert feszült a légkör, én Rob-ra kiabálok, majd ő is rám, de rendes srác, a forgatáson kívül haverok/barátok vagyunk, szóval kellemetlen volt. Vesszük a jelenetet, majd azt kiáltják, hogy ’Ennyi!’ mi meg elkezdünk nevetni. Szórakoztató volt.”

A Team Edward/Team Jacob rivalizálás a képernyőn kívül is létezik? Például a stáb viselte az egyik Team pólóját?
TL: „Sajnos nem, tényleg nem. *nevet* De nem rossz ötlet.”

Bemutatják az „Én tudom mik a következményei…” jelenetet, és arról kérdezik Kristen-t hogy érzi magát a jelenet nézése közben:
KS: „Itt van 400 ember! *nevet* De mindig vicces. Én szeretem megnézni a filmjeimet, sok színész viszont azt mondja, hogy ők nem szeretik visszanézni magukat, főleg az olyanok akik hasonlóak hozzám, a neurotikusok és a bizonytalanok. De furcsán. Sajnálom, hogy nincs jobb válaszom erre, hisz mindig különös ilyen dolgokat nézni. Mert emlékszem rá, mindenre és furcsa látni hogy melyik felvételekre esett a választásuk. Még csak egyszer láttam a filmet, egy nyers vágást, de még egyszer látnom kell…” *nevet*

Milyen az intim jelenetek forgatni, úgy mint például ezt is, mikor a körülvesz titeket sok ember?
KS: „Már megszoktuk, de nagyon szerencsések voltunk abból a szempontból, hogy sok ember már ismerős volt, hisz a másdok film készítésében ők is részt vettek, úgyhogy a hangulat nagyszerű volt. Úgy tűnt, hogy ők is nagyon szeretik ez a filmet, ami nem mindig fordul elő. Néha (ha érdekli őket) a közönségedként tudsz rájuk tekinteni. Amikor azt mondják „Csapó!” és az emberek a szobában teszik a dolgukat, akkor ki tudod őket zárni. Hisz ez a munkánk; az elvonatkoztatás. És ezért gondolom úgy hogy ennyire klasszak, nagyon könnyű velük együtt dolgozni.”

A stáb csinált olyat valaha is, hogy tapssal jutalmazott titeket egy igazán energikus jelenet után?
KS: „Nem.” *nevet*

Valaki feltehetett egy kérdést Taylor-nak, aki azt mondta neki vegye őket feleségül:
TL: „Régimódi srác vagyok, szóval jobban meg kellene ismernünk egymást, majd meglátjuk.” *nevet*
KS: *biccent* „Ez felhívás volt keringőre!”
TL: „Mi??”
KS: „Csak vicceltem.” *nevet*
TL: „Nyitott vagyok bármire!” *a tömeg sikít, Kristen és Tay pedig nevet*

Kristen Team Edward vagy Team Jacob? (*a tömeg sikít*)
KS: „Ezt a lányt kell eljátszanom, szóval minden döntés…nem vagyok jó hazudozó, de nem vagyok képes… *megragadja Taylor karját és azt mondja* teljes mértékben megértem és rosszul érzem magam *elkezdi rázogatni* nagyon nagyon nagyon nagyon rosszul érzem magam, de sajnálom! *vállat von és nevet*

*Tay nevet és a karjára hajtja a fejét a kanapé karfáján*
A tömeg Jacob-ot kiált, majd Kristen azt mondja ’Tudom, hogy a jobb választás, de…’ *megrázza a fejét*

Ha Kristen eljátszhatnál egy másik karaktert a Twilight-ból, ki lenne az?
KS: „Szerettem volna mindig is Alice bőrébe belebújni. *hevesen bólogat* A háttértörténete nagyon klassz és szeretem, ahogy Ashley bánik ezzel az egész vízió dologgal, de tényleg izgalmas lenne eljátszani.”

Meg lehet valaha is szokni a fanok sikítozásait?
KS: „Nem.”
TL: „Nem, határozottan nem.”

Taylor köszönetet mondott a rajongóknak támogatásukért, Kristen pedig megtapsolja a fanokat.

Ez az utolsó alkalom, hogy Ausztráliába látogattatok?
KS: „Naná, hogy nem.”

Korábban már említetted, hogy szeretnél a Sydney-i Egyetemre járni, ez igaz?
KS: „Régen mondtam, de azóta már a filmezés vált a szenvedélyemmé, szóval ha nem is az egyetem miatt de feltétlenül szeretnék visszajönni.”

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More