About this blog

2009. november 5., csütörtök

Harper's Bazaar - Robert Pattinson & Kristen Stewart vad útja

Az Twilight-tal a fiatal színészek a reflektorfények kereszttüzében találták magukat. Most, hogy a New Moon-ban a karaktereik szétválnak, nem tudtak közelebb lenni egymáshoz
.
Robert Pattinson és Kristen Stewart szobái egymás mellett vannak a vancouveri („Couve”, ahogy Kristen nevezi Vancouver-t) Sheraton hotel harmincvalahányadik emeletén, abban a városban, ahol a Twilight Saga harmadik részét az Eclipse-t forgatják.
Sok időt töltenek ezen szobákban a felhők között – két Rapunzel, akik magukat szórakoztatják a zárt ajtók mögött – mert igazán, de igazán nehéz elmenniük szórakozni.
„15 különböző kijárata van ennek a helynek.” – jegyzi meg Kristen a taktikájukról, amivel ő és a Twilight stáb többi tagja elkerülhetik a paparazzikat. Hozzáteszi: „Rob nagyon frusztrált emiatt, pedig ő 23 éves én meg 19. Volt pár éve, hogy felnőtt legyen és független, míg én abba a korba léptem mikor normális, hogy egyedül járj el szórakozni…” – megáll. „De ez unalmas, mert ez minden, amit kibaszottul mondhatok.”

Rob is mesélt erről. „Nem baj ha kint ülünk le?”- kérdezte, ahogy a szállodai szobájában áll és vágyakozva néz ki az ablakon. „Szükségem van levegőre.” Ez egy hideg, szürke nap, de ki tagad meg tőle némi szabadságot? (A lovagiasság nem halt ki lányok. Egy fiatalember még mindig kölcsön fogja neked adni a kabátját. Talán azért is, mert ő brit.) Rob-nak nem csak a paparazzikkal kell szembenéznie, megkapta a törtető, sikítozó lányokat is. A New Yorki-ak lehet még emlékeznek arra, hogy egy taxi majdnem elütötte, ahogy a lányok elől menekült a Remember Me forgatásán ezen a nyáron. „De legalább ez egy tapasztalat, valami új.” – mondta. „Ha csak sikítoznak – és tudom, hogy ez nevetségesen hangzik – az olyan megszokott. De néha mikor káosz van, az olyan mintha egy háborús zónában lennél, és az eléggé izgalmas. Csak rohansz az embertömegen át, akik üldöznek téged és senki sem tudja mi folyik itt.” Rob néhány napig betegen feküdt (a Google találatok száma Rob nevére a 15 200 000-at közelítik) – az Erőben lévő zavar miatt Perez Hilton úgy érezte, kommentálnia kell az eseményeket: 'Hol van R-Pattz?!'
„Ha nem megyek ki, azt gondolják heroin-túladagolásom volt.” – jegyezte meg Rob. „Vagy ez vagy az.”

Ebben a pillanatban csak egy dolog érdekel mindenkit kettőjükkel kapcsolatban, akik mint a Twilight Bellája és Edwardja, uralják mindannyiunk romantikus vámpír-fétiseit: Randevúznak vagy mi? Nos… az nyilvánvaló, hogy Rob és Kristen nagyon közel kerültek egymáshoz – nagyon közel. Rendben, akkor ki a legromantikusabb? „Beépített kamuérzékelőm van.” – mondja Kristen, „Szóval szeretném azt mondani, hogy Rob az. Azt hiszem, a romantika minden, ami őszinteség. Amíg ez igazán őszinte, addig teljesen lefegyverző.” Rob kuncog mikor ugyanez a kérdés. „Um, nem tudom. Mit mondott Kristen?” Te. „Nem. Jobb vagyok a kamuzásban.” Ezt egy nagyon hosszú nevetés követ.

Először a Twilight meghallgatásán találkoztak 2007-ben, melyről mindketten azt gondolták, hogy egy igazi kult-vámpírfilmmé fog válni – nem pedig egy 380 millió dolláros bevételt hozó világjelenséggé, melyhez hozzájárul majd a róluk mintázott Barbie-baba. Egy hálószoba jelenetbe csöppentek bele – amúgy ez egy jelenet a hálószobában. „Nem olyan volt, hogy le kellett feküdnünk egymás mellé,” – mondja Kristen – „de igazán hatással voltunk egymásra. Egy nagyon fogékony, tapintható dolog volt közöttünk.” Robert közismerten bevett egy fél Valiumot [nyugtató] (a meghallgatás előtt). „Nyugodt és összeszedett voltam, és aztán belekezdtünk a jelentbe, ahol is végülis kikezdtünk egymással. Azóta próbáltam ezt más meghallgatásokon, de az egész összeomlott.” Hozzátette: „Kristen nagyon különbözött attól a lánytól, mint akire számítottam, hogy majd Bellát játssza. Ez kissé megfélemlített.”

Annak ellenére, hogy (Kristen) a nyugodt/nyugtalan Los Angeles-ben született és nevelkedett, egy erős fiatal nő – a rakoncátlan fekete haj sokkja, amit jelenleg visel (a hamarosan mozikba kerülő The Runaways-ben alakított szerepe miatt vágták le) nem tesz az ellen, hogy eloszlassa a félelmeket. Néhány Twilight rajongó nagyon haragudott, amiért Bella egy sötét hajú lánnyá válik, de nyugalom, megnyugtathatunk titeket, hogy az Eclipse-ben parókát fog viselni. „Szerintem az a nevetséges, hogy egy bizonyos módon kell kinézned ahhoz, hogy a hagyományos értelemben legyél csinos.” – mondja miközben mosolyog. „De most hogy nőtt a hajam és bozontos, eléggé furcsán, viccesen néz ki. Beismerem.” Kristen káromkodik, mint egy tengerész és mindent 200 százalékon érez. „Egy rendkívüli lány.” – mondja Rob egyszerűen. „Tényleg nem lehet sok olyan emberrel találkozni, mint Kristen.”

Ma a Constellation Suite hotelben, Kristen a betonteraszon ül a megszokott farmerben, fehér trikóban alatta egy másik csomózott pólóval, és egy kapucnis felsőben. „Ilyen vagyok, baszki, nem hordok neon-színű csőtopot vagy rózsaszínt.” – mondja, ez különbözteti meg a vörösszőnyeges megjelenéseit a The Hills-i korosztályától. Megkérdezem ki csinálta a felsőjét, nincs ötlete. Megnézi a címkét, kiderül hogy a Born Famous Couture [Híresnek Született Divat]. Zavartnak tűnik, és kuncog. „Ezt nem én vettem, esküszöm.”

Kettőjük közül úgy tűnik Kristen hordja a nadrágot. (Egyetlen lányos szokást enged meg magának, a Chanel iránti imádatát, álomruhája egy rászabott Brooks Brothers kosztüm.) Ha ruhával kísérletezik, az csak valami ezüstös fémes lehet, mint például az a Rock & Republic mini, amit korábban az idei Teen Choice Awards-on viselt. „Így reagálták le az emberek, 'Nézd csak, milyen kis tüsis szoknyád van'!'” - mondja grimaszolva, „én meg, tüsis szoknya? Ezek töltényhüvelyek, pee-csa!” Megbélyegezte a média, amiért nem hajlandó bolondot csinálni magából. „Az emberek azt gondolják rólam, hogy megpróbálok lázadó lenni, de ez lenne a legutolsó dolog, amit csinálnék.” - mondja. „De utálnám magam, ha megpróbálnék azoknak az embereknek megfelelni, akiknek bajuk van azzal, ahogy magamról beszélek, szóval rendben van ez így.”

„Kristen nem bírja a szemtelenséget.” mondja Rob. „Nem enged a negyvennyolcból – és ez elég nehéz.” Szerinte Kristen jobb színész nála. „Én igazából azt sem tudom, hogyan kell színészkedni. Szinte mindenre rákérdezek... Miközben én nehezen fogok fel dolgokat, neki ez simán megy. Próbálok valami összetettet csinálni és a végén oda jutok, hogy ’Ez egy egyarcos dolog volt.’” Úgy gondolja, hogy Kristen sokkal jobban ítéli meg a karaktereit is. „Sokkal gyorsabban tud dönteni róluk. Sokkal nagyobb az önbecsülése, szóval ő ilyen: 'Idióta vagy és nem akarok veled beszélni,' én meg, 'Én is idióta vagyok!' Úgyhogy legalább 3 napon keresztül úgy is beszélek, amíg végül sikerül döntenem.”
Ilyen hátrányok mellett, Rob pazarul jóvágású. Arcának minden rezdülése gyönyörűen mutat 3-D-ben, 2-D-ben, de valószínűleg még 1-D-ben is. De a való életben nem nagyon van benne ebben a játékban. Állandó jelleggel rosszallóan kritizálja saját magát. (Az interjú közben is legalább egy tucatszor komplett idiótának nevezi saját magát.) Minden komolyságával együtt tartja azt, hogy ő sosem szakított még egy lánnyal sem; ők hagyták el. „Többnyire a lányok mindig ezzel jöttek, ’Nem hiszem, hogy ez menne nekünk. ’Te olyan…?...? idióta vagy.’”

Rob hotelszobájának sarkában egy nagy halom doboz csücsül. „A nagyjában a szennyes holmim van New York-ból.” - mondja szégyenlős arccal. „Egyáltalán nem mostam amíg ott voltam. Csak beledobáltam a dobozokba aztán ideszállítattam őket.” Ha kifogy a tiszta ruhákból, ellopja a forgatásról a zoknikat és alsókat. Találtam egy gyanús csomószerű valamit a kabátja zsebében, amiről kiderült, hogy egy pár fekete zokni. „Ó Istenem!” - mondja, miközben nevetésben tör ki. „Látod? Igazi klepto vagyok.” [kleptomániás – lopásmániás]

A hírnév, úgy tűnik még az előtt csapott le Rob-ra, hogy be tudta volna rendezni saját hátterét. Hotelszobájának legfunkcionálisabb dekor kellékei a gitárja és egy doboz Ray-Ban. „Akarsz egyet?” - kérdezi a kezembe nyomva őket. „16 van belőlük.” De végülis legalább felkészült a rivaldafény csillogására. Kuncog egyet, és azt mondja, „Apám azt mondta ő szeret az én rivaldafényemben sütkérezni.”
Jó lesz, ha Rob pár Ray-Ban-t biztos helyre tesz el, az izgalom miatt, amit a jövő nyáron megjelenő Eclipse vált ki, ahol Bella és Edward eljegyzik egymást, ami talán, valószínűleg, elnyeli majd a New Moon-t [a sikerét]. A pletykalapok híresztelései, miszerint Rob és Kristen 'Eljegyezték egymást!' azon az egyedüli tényen alapszanak, hogy férjnek és feleségnek hívták egymást forgatás közben. Ezt felhasználva felkértük őket a friss házasok egyik kedvelt játékára...

Ki foglalkozik többet a hajával?
Kristen: „Rob.”
Rob: „Fura gondjaim vannak a személyes-teremet illetően, ezért állok távol az emberektől -- um, próbálok elkerülni minél több érintkezést.”

Versengőbb?
Kristen: „Rob. Gyerekes módon, szinte minden élethelyzetében. Szó szerint elkezd egy más hangon beszélni ha megnyer valamit. Olyankor úgy hangzik, mint egy ötéves.”
Rob: „Azt mondtam volna egyikőnk sem. Azt mondta én? Tényleg? Ha nyerek valamit én csak...” [Kristen-nek igaza volt: Olyan hangokat ad ki, mint egy ötéves.]

Sportosabb?
Kristen: „Erre [a címre] határozottan én tartok igényt. Rob még ugrálókötelezni is alig tud. Flippy-nek [szöcske?pattogó?] hívom, mert mikor a kaszkadőrös cuccokat próbálta, össze-vissza ugrándozott [úgy csinál, mint egy pingvin]. És istenem, mikor futni próbál...”
Rob: „Kristen. Észreveheted a filmekben; sokkal sportosabban néz ki, mint én. És nekem kéne a szuperhősnek lennem.”

Egoistább?
Kristen: „Azt mondanám, hogy ő. Remélem ő is ugyanezt mondja. Például minden egyes alkalommal, ahogy a tükörbe néz és a haját túrja. Igazából leszarhatná a haját. Remélem érzitek a szarkazmust.”
Rob: „Szerintem döntetlen. Mindketten nagyon büszke emberek vagyunk. Az ő egója valamennyire visszafogottabb, de az enyém olyan magasságokban van, hogy az már nevetséges. Szeszélyes vagyok, de néha eljutok ahhoz a ponthoz, amikor azt mondom, Isteni. Természetesen csak a saját szememben. Ha csak tök jól oda-hellózok valakinek úgy gondolom, Hű, nagyon fasza vagyok.”

Ki ”guglizik” magára többet?
Kristen: „Rob.”
Rob: „Ő azt mondaná én, de én úgy gondolom, hogy ő. Ha valamelyikünk rajtakapná közben a másikat, azt mondanánk Jézus anyám te tényleg ezt nézed? Miközben a másik azt tettetné, hogy ő is csak sms-t ír a telefonján. Többet nézem a versenytársaimat, mint ő. Én hihetetlenül érdektelen vagyok. Szerintem ő csak saját magát nézi.”

Ki a jobb zenész?
Kristen: „Rob. Nagyon jó énekes. Szívszorítóan.”

A legeljárósabb?
Rob: „Régebben én, de most már nem annyira. Kristen is már kicsit nyíltabb.”

Jobb tréfamester?
Kristen: „Ki a kiakasztóbb? Határozottan én. Ő nagyon érzékeny. És törékeny az egója.”

Babonásabb?
Kristen: „Rob. Kicsit paranoiás, talán ebből fakadóan lett inkább babonás is.”
Rob: „Én vagyok. Hiszek a karmában és az ilyesmi cuccokban. Például ha egy tojással az arcomon végzem, azt mondom, Ez a Sors Keze! Elátkozottnak születtem. De szerintem inkább csak idióta vagyok, nem babonás.”

De talán kifizetődik néha paranoiásnak lenni. Akármibe is kerül, Rob és Kristen próbálnak olyan normálisan élni a saját kis bordélyukban amennyire csak lehet – egészen november 20-ig, amikoris a New Moon debütál a mozikban. Időközben a CNN riportot ad majd le arról, hogy Rob haját levágják (már megtörtént), és a lányok dühösek lesznek Kristen-re, mert nem visel rózsaszín cső-topokat és mert elveszi előlük az álompasijukat. Mindketten arról fantáziálnak, hogy mit csinálnának, ha senki sem látná őket. „Mondanék valami nemes nagyszerű dolgot,” - szól Rob, miközben a hajával vacakol, „de azt hiszem inkább megpróbálnám kikémlelni, mit gondolnak rólam az emberek – és utána megutálnám őket érte.” Kristen mint mindig, nyersen őszinte: „Én csak elmennék sétálni.”
 - Laura Brown - 2009. DECEMBER

3 megjegyzés:

Sziaszok! Az interjú valami hihetetlen jó Ki voltam már erre éhezve. Ezer meg ezer köszönet hogy lefordítottátok nekünk!:)

Köszi, hogy lefordítottátok. Imádom ezt az interjút!!! Nagyon aranyosak ♥ ♥ ♥ :D

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More