About this blog

2010. február 17., szerda

Worcester Magazin – Két perc… Chaske Spencer-rel

Manapság jó vérfarkasnak lenni. Pontosabban jó vérfarkasnak lenni a New Moon-ban, a kasszasiker filmben, ami a Twilight könyvsorozaton alapul, amely világjelenséggé vált és sok színész karrierjének ugrásszerű lökést adott. Chaske Spencer számára elkezdődött egy vad út, mivel elnyerte az alfa vérfarkas, Sam Uley szerepét. Spencer DCU Center-ben jelent meg Január 31-én, hogy aláírásokat osztogasson a Worcester Sharks Games-en és volt olyan kedves, hogy interjút adott a Worcester Magazine riporterének, aki nem szégyenli magát „Twihard”-nak nevezni.

Milyen volt a New Moon-ban Sam Uley-t alakítani?
Ez egy sokkal nagyobb feladat volt, mint gondoltam volna. Elsőre nem tudtam, hogy közelítsem meg a karaktert, de nagyszerű háttértörténet van Sam Uley-ról a könyvekben, ami segített.

A New Moon egyedül az USA-ban hatalmas összeget, 292 millió dollárt hozott. Hogyan változott meg az életed mióta leforgattad a filmet?
Rohanásszerűen, az életem sokat változott, de személy szerint nem igazán. Nagyon elfoglalttá váltam. Persze van néhány szürreális pillanat, de megpróbálok határokat felállítani a sajtóval szemben és irányítani a magánéletemet.

A Twilight Saga harmadik részét, az Eclipse-t forgattad. A karaktered sokkal nagyobb szerepet kap az utolsó két könyvben. Hogy ment a forgatás?
Nagyszerű volt. Olyan mikor visszamész a suliba és találkozol ismét mindenkivel. Élveztem a stábbal lenni, és a hotel ahol megszálltunk egy kollégiummá alakult. Megkaptam a srácokat is, meg mindent. Ilyen visszatérni a Twilight világába.

Mikor nem változol át vérfarkassá a forgatáson, mit csinálsz kikapcsolódásképp vagy mikor visszavonulsz?
Megpróbálom ezt visszafogni. Elmegyek moziba vagy a barátaimmal lógok. Átlagos dolgokat.

Az emberek eléggé izgatottak hogy ellátogatsz Worcester-be autogrammokat osztogatni a Worcester Sharks Games-re. Jártál már itt korábban?
Voltam már Boston-ban, de soha nem jutottam el Worcester-be. De hoki rajongó vagyok és szeretem nézni a TV-ben is.

Elég sokat vagy félmeztelenül a teljes filmben. Fagyos volt?
(Nevet.) Igen, nagyon hideg volt. De a stábtagok nagyszerűek voltak. Hoztak kabátokat nekünk, mikor leálltunk a forgatással, és kaptunk fűtő csomagokat a cipőinkbe és a zsebeinkbe. Szóval ez egy kis ár volt ezért.

Ez valószínűleg nagyon nyilvánvaló, de Team Edward vagy Team Jacob vagy?
Jacob. Ő az én választásom.

Nem szerepelsz együtt a képernyőn Robert Pattinson-nal (aki főszerepet játszik - a tűnödő vámpírt, Edward Cullen-t alakítja). Volt valaha esélyed vele lógni?
Két különböző menetrenddel dolgoztunk, szóval nem találkoztam vele sokat. De néhányszor együtt lógtunk. Igazán rendes srác, nagyon higgadt.

Vérfarkasaitok igazán izgalmasak voltak a New Moon-ban. Milyen volt az edzésétrended?
Sok protein shake-t ittam, és sokat lejártam edzőterembe. A New Moon-ra edzeni – igazán gyorsan láttam az eredményeket. De másfél hónapot kihagytam miután befejeztük, de most ismét nekikezdek.

A Twilight rajongók igazán fanatikusak. Ez valaha vált már bosszantóvá?
A rajongóink nagyszerűek és nem lenne munkám nélkülük. De úgy vélem egészséges egy lépést hátrafelé tenni és időt hagyni magadnak megpróbálni egy normális életet élni.

Mi az az egyetlen szó, amivel jellemeznéd magad?
Szerencsés.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More