About this blog

2010. február 20., szombat

Kellan Lutz Seventeen Magazine interjú (17 kérdés)

1. Mikor csókolóztál először?
Fiatal voltam, igazából talán harmadik vagy negyedik osztályos. Az Igazság vagy Merészség játék alatt történt, amit az egyik fiú barátommal és két barátnőnkkel játszottuk. A lányok feltették a szájfényeiket – a megszállottja voltam. Volt csokoládé, karamella és eperízesítésű (az utóbbitól a lélegzetem is elállt!)

2. Melyik hírességbe vagy beleesve?
Szerencsés Justin Timberlake, hogy Jessica Biel-lel van. Szerintem ő lehet a legklasszabb csaj, akivel együtt lehet lógni.

3. Melyik az a divatirányzat a lányoknál, ami összezavar téged?
A ruha farmerral. Ha az egy ruha, akkor ruhaként viseld; mutasd meg a lábaidat!

4. Melyik az a csajos film, amit titokban szeretsz?
Igazán szeretem a Trisztán és Izoldát, és a Vágy és Vezeklés című filmet.

5. Melyik Tv műsor a te „bűnös élvezeted”?
Judy Bírónő. A megszállottja vagyok. Minden reggel, mikor felkelek, beugrom a zuhany alá, és közben bekapcsolom a Tv-met, hogy tudjam nézni. A bátyám kopogtat az ajtón, hogy: „Még mindig a zuhanyzóban vagy?” Én meg: „Igen, igen, ez most egy jó rész!”

6. Ki játszana téged az életedről készült filmben?
Szeretem a srácokat a The Suite Life of Zack and Cody-ban. Emlékszem, hogy mikor kicsik voltak, úgy néztek ki, mint akik nagyon élvezik azt, hogy gyerekek. És ez az, ahogy én is felnőttem, és ilyen próbáltam lenni. Szóval szerintem ők lennének.

7. Mi az álommunkád?
Repülőt akarok vezetni. Szeretek a levegőben lenni és gyorsan száguldani. Vagy, víz alatti kutató lennék. Engem mindig is lenyűgözött a Bermuda háromszög és Atlantisz. Szeretem a kémiát is. Ezért is olyan véletlenszerű számomra a színészkedés.

8. Ha egy napra helyet cserélhetnél bárkivel a világon, ki lenne az?
Valószínűleg George W. Bush-sal cserélnék csak azért, mert az 51-es körzet az én legkedvencebb idegesítő kedvtelésem. Egyszerűen csak tudnom kell az összes titkot. Tudnom kell mindent. Még ha a barátnőm meg is csal, megtalálom a módját, hogy kiderítsem az összes információt.

9. Kihez állsz a legközelebb a családodból?
A 26 éves bátyámhoz, Brandon-hoz. A legjobb barátok vagyunk. Mikor fiatalabbak voltunk, és elkobozták tőle a telefonját, akkor egyből: „Kellan, hozd ide nekem a tiédet!” És ez lehetett akár éjfélkor is, én meg csúsztattam le neki az előszobába. Kihasznált engem, de a szerepek felcserélődtek, mikor idősebb lettem, Ő végzős volt, mikor én gólya lettem. És akkor már azt mondta: „Kellan, most már menő vagy. Menjünk, lógjunk együtt.” Elvitt engem a bulikra és én lettem a menő fiatal Lutz.

10. Melyik a kedvenc weboldalad?
Addictinggames.com. Szeretem, mert annyi egyszerű játék van rajta, hogy nagyon királynak érzed magad, mikor nyersz. Nagy stratéga vagyok. Imádom az irányító és a hódító játékokat.

11. Melyik az a gyorskaja, ami nélkül nem tudsz élni?
Sonic (gyorsétterem). Nagyon mérges vagyok, hogy egy sincs belőle L.A.-ben. Visszamegyek Arizonába, és az első dolog, amit teszek, miután leszállt a gép az, hogy elmegyek a Sonic-ba.

12. Mi a rossz szokásod?
A fogadás. Mindenre fogadok. Igazából soha nem vettem kaparós sorsjegyet vagy fogadócédulát. Inkább csak: „Fogadok, hogy tovább tudok forogni a széken.” Imádok nyerni. Nem leszek mérges, ha nem nyerek, de nem gondolom, hogy az túl vicces dolog.

13. Melyik volt az a szám, amit legutóbb az iPod-odon hallgattál?
Nem tudom, hogy ki énekli azt a dalt, és nem fogok elkezdeni énekelni!

14. Mit vettél legutóbb?
Kétezer dollárnyi értékű ruha, ami nevetséges. A minap mentem el vásárolgatni. És most vettem meg az új Samsung Instinct telefont. Szerintem ez lenyomja az iPhone-t. Tudtam, hogy New York-ba fogok menni, és megszívom a metróval, de ebben van GPS. Szóval gondoltam, hogy megveszem a telefont. Még így is eltévedek, de akkor is király.

15. Miről álmodtál előző este?
Este a „Világ legvadabb autós üldözései”-t néztem a tévében, és azt álmodtam, hogy terveztem egy készüléket, amit „Zsaru-megállítónak” hívtak. A rendőrautókat mind eltávolítottam az útról.

16. Ebben a pillanatban mennyi pénz van a pénztárcádban?
Igazából elég sok van nálam, Megkaptam a bérleti díjat a szobatársaimtól, szóval nálam van az összes bérleti pénz. Magammal hordom, mert így nem kell elmennem a bankba, mivel soha nem tudom megtalálni őket. Így magamnál hordok egy nagy rakás százast.

17. Folytasd a mondatot: Mikor tizenhét voltam, akkor…
Bajba keveredtem a bátyámmal.

Fordította: Edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More