About this blog

2010. február 2., kedd

Fotogramas interjú Robert Pattinsonnal

A New Moon-ból melyik jelenet hagyott szép emlékeket benned?
Valószínűleg a volterrai jelenet, amikor ki kell lépnek a napfénybe. Sok extrával és sok rajongóval. Néhány rajongó átutazott a világon hogy ott legyen.

Miért volt ez ennyire fontos?
Hatalmas felelősséget éreztem, oly sokuk előtt, akik megszállottai ezen történetnek. Idegtépő volt, de sohasem éreztem magam ilyen közel ehhez a karakterhez ezelőtt.

Mi a helyzet azzal a jelenettel, ahol a karaktered elhagyja Bellát?
Különös volt, de a rajongók segítettek. Számukra Bella és Edward kapcsolata az eszménykép. Éreztem a nyomás súlyát.

Van valami ami közös benned és Edwardban?
Azt hiszem. Néha nagyon hülye tudok lenni. És nagyon birtokló és megszállott, mint ő.

Mi iránt vagy megszállott?
Hm…..

Magánéleti?
Bizonyos értelemben, igen. (Nevet.) Hogyan vagyok megszállott? Azt hiszem nagyon konkrét elképzelésem van abban hogy hogyan akarom a munkámat csinálni és hogyan akarom azt látni. Nem figyelek senkire, emiatt nincs is publicistám. Ki nem állhatom azt ha valaki megmondja hogy mit csináljak. Nagyon aggályoskodó vagyok, és szeretnék mindent egyedül magam irányítani.

Hozzászoktál már a Twilight jelenséghez?
Még mindig küzdök, de most nyugodtabb vagyok. A forgatás már ijesztő, mert szeretem azokat az embereket, akikkel együtt dolgozok és ritkán van problémám van a forgatókönyvvel.

Szereted, hogy a rajongóid többet akarnak megtudni rólad?
Azt hiszem a legjobb módja az hogy a munkámon keresztül tegyem meg ezt. Az interjúk kockázatosak, mert senki sem olyan érdekes. De az szintén tény, hogy még mindig nem tudom ki vagyok. Nem akarok csak egy személy lenni a társadalomban.

Mi a legfurcsább élmény, amit egy rajongóhoz tudsz kötni?
Sok van amit elmesélhetnék, bár mostmár kevesebb ilyen élményünk van, mert biztonságiak védenek minket. Egy nap egy 90 éves hölgy odajött hozzám, vicces volt mert ugyanazokat mondta nekem mint amiket a 12 évesek szoktak mondani. (Nevet.)

Az életmódot sokat változott? Hogyan érzed magad mikor végül esélyed van elhagyni a stúdiót és élheted az igazi életed?
Az a probléma, hogy soha nem fejezem be a forgatást. Január 14-e óta három különböző filmforgatáson voltam. És csak 3 nap szabadságom volt. Nem igazán tudom megmondani hogy az életem nagyon megváltozott volna, hiszen mindig egy stúdióban vagyok, jövőre szintén. De úgy érzem ugyanaz az ember vagyok. Nem tudom, hogy ez jó dolog-e.

Éreztél bármilyen változást ami a karrieredben következett be a Twilight óta?
Még nem tudom. Egy új filmet csináltam (Remember Me), ami jövőre kerül a mozikba és felajánlottak olyan munkákat amikről korábban csak álmodtam. De ez ijesztő. Nem kell többé meghallgatásokra járnom, de nem akarok csak emiatt filmekben lenni.

Ez valóban ijesztő?
Igen. Mindig azon töprengsz ha egy szuper-produkció részese leszel, akkor enélkül is találnál-e olyan munkát amilyet szeretnél. Majd miután megcsinálsz egy ilyet, aminek nagyon specifikus a közönsége; ettől fogva az emberek meg akarják neked mondani hogy hogyan tudod utolérni ezt a közönséget. Ennek köszönhetően sok a korlátozás. Mikor senki sem néz meg a filmedet, akkor meg van az a luxusod hogy azt csinálsz amit csak akarsz. Vannak előnyei és hátrányai ennek a helyzetnek.

Félsz, hogy az a siker, amit most a Twilight-nak köszönhetsz egy napon el fog halványulni?
Olyan sokat dolgozom, ami olyan mintha egy alternatív valóságban élnék. A forgatási menetrend annyira hosszú hogy úgy érzem magam, mint egy doktor. És azok a doktorok akikkel erről beszéltem ugyanezt mondják. Ez olyan mikor nem tudod hogy mi történik a külvilágban, mert ez távol tart a családodtól és a barátaidtól.

A szerelem a fő témája ennek a filmnek. Hogyhogy nem estél ugyanúgy szerelembe mint a filmben?
Könnyen. Emlékeztetnem kell magamat, hogy nekem ezért fizetnek. (Nevet.) És ennek vagy egy csomó más velejárója is. Az az egyik fő különbség.

Nagyon romantikus vagy?
Mikor láttam a Titanic-ot nem azt gondoltam, hogy csak a nőknek való. Az egyetlen romantikus dolog, amit valaha is tettem az hogy elrejtettem egy virágot, de a lány azt hitte hogy egy másik srác volt, de a másik nem szólt hogy nem ő volt, szóval ez nem sikerült nagyon jól számomra. (Nem tudja megállni nevetés nélkül.)

Összetörték valaha úgy a szíved, mint Belláét?
(Nem kapkod [a válaszadással].) Megpróbálok valami hülye választ összehozni, de nem. (Nevet.) Nem jut eszembe semmi. Nem, még nem törték össze a szívem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More