About this blog

2010. január 30., szombat

Peter Facinelli E!Online interjú

A 'Twilight Saga' csillagának, Peter Facinelli-nek mozgalmas év áll a háta mögött. Egy időben forgatta a vámpír franchise következő részét képező Eclipse-et, a Nurse Jackie című tévésorozattal, ahol szintén doktort, Dr. Fitch Cooper-t alakítja.

ET: Hatalmas követő-sereged van twitteren. Miért kezdtél bele?
Peter Facinelli: Csak élvezem a twitter-t, mert így igazán kapcsolatban tudok lenni a rajongókkal. Nagyszerű módja arra, hogy információkat osszak meg velük és remek szórakozás is egyben. Szeretek mosolyt csalni az emberek arcára, főleg ha ezt az infó közléssel egybe tudom kötni. Ez nagyon fontos. Ezen felül pedig elmondom nekik épp mit csinálok. Volt már olyan, hogy megkerestek azzal, hogy "Tweet-elnél erről?" Mint egy fizetett hirdetés. De ez nem én vagyok. Szeretném ettől megkímélni a twitter-em. Nem akarok eladni a követőimnek semmit sem, csak szeretnék az alapoknál maradni, elmondani nekik mit csinálok és hogy szórakoztassam őket.

ET: Mit tudunk majd meg Dr. Carlisle Cullen-ről az 'Eclipse'-ben?
Peter Facinelli: Egy olyan oldalát láthatod majd Carlisle-nak, amit eddig még soha. Nagyszerű csatajelenetek lesznek.

ET: Bármi a 'Breaking Dawn'-nal kapcsolatban?
Peter Facinelli: Nem tudom. Egyébként is, szokás szerint a fanok mindig mindet előbb megtudnak, mint mi.

ET: Gondoltad volna valaha is, hogy a karriered ilyen sokat köszönhet majd a 'Twilight'-nak?
Peter Facinelli: A rajongóbázis csodálatos. Ha elmész egy eseményre, az emberek államokat repülnek át, csak hogy készíthessenek veled egy képet. Ez egy hűséges rajongói bázis, amit még elképzelni is nehéz, hogy a része vagy. Mindegyikőjüknek hálás vagyok. Hogy kapcsolatban vagyok velük [a twitter-en keresztül], azzal is csak ezt próbálom viszonozni.

ET: Mindkét projektet egyszerre csináltad. Ezt hogy ügyeskedted ki?
Peter Facinelli: Őrületes időbeosztásom volt. Volt egy teljes hónap, mikor az 'Eclipse'-t és a "Nurse Jackie"-t ugyanabban az időben forgattuk. És mivel imádom amit csinálok, amikor munkába megyek teljesen felélénkülök, feltöltődöm tőle. Persze voltak időszakok, mikor vörös szemekkel, 3 óra alvás után szálltam le a repülőről és mentem rögtön dolgozni.

ET: Dr. Fitch Cooper másfajta orvos, mint Carlisle. Ez volt az, ami vonzott ebben a szerepben?
Peter Facinelli: Nagyon szórakoztató volt egy olyan szerepet eljátszanom, amelyik ennyire ellentétben áll Carlisle-al, aki maga a nyugodt erő; ő egy szikla, és egy család alapítója. Coop ezek közül egyik sem. Úgy szaladgál, mint akiben 4 doboz Red Bull van. Szóval két ilyen kontrasztos karaktert eljátszani, ahol az egyik nyugodt, a másik pedig energikus, nagyon szórakoztató volt számomra.

ET: Parókát hordtál?
Peter Facinelli: Mivel mindkét projekten egyidőben dolgoztam, muszáj volt parókát hordanom. Néhanapján szó szerint órákig rohangáltam az erdőben; aztán pedig felugrottam egy repülőre, hogy a "Nurse Jackie" forgatására menjek. Körülbelül 3 naponta mentem Vancouver-ből New York-ba.

ET: Nehéz volt váltani a szerepek között?
Peter Facinelli: Engem csak feldobott. A "Nurse Jackie" első két részében [az új évadban] ahol elsírom magam, az egyszerűen előtört belőlem, mert érzelmileg teljesen ki voltam merülve. Egyáltalán nem volt megírva, hogy sírnom kell. A jelenet közepén hirtelen összeomlottam és elkezdtem sírni. Beleillett a jelenetbe. De felvettünk olyan részeket is, ahol nem sírtam. Épp szakítottunk Jackie-vel és ott volt az a sok súlyos érzés, illet a jelenethez. A repülőkre való fel-leszállás és a 3 óra alvás miatt lehettem olyan sebezhető, hogy ennyire keményen csapódott le nálam ez az egész.

ET: Mennyire veszélyes Dr. Cooper? Jobb orvos, mint amilyennek gondoljuk? Vagy valójában még rosszabb? Megijedjünk, ha egy hozzá hasonló orvosunk lesz?
Peter Facinelli: Nekem az a legérdekesebb, hogy mikor elmész a kórházba vagy csak a dokidhoz, nem látsz mást, csak a fehér köpenyt. És azt akarod hinni, hogy mindenre tudják a választ, hogy nagyobb a tudásuk, de fogalmad sincs róla, mit csinálnak a hátsó szobában. Nem tudod valójában milyen emberek a fehér köpenyen kívül. Érdekes volt, mert mikor a 'Twilight'-ot csináltuk, elmentem, hogy találkozzak egy igazi orvossal és együtt töltöttünk egy kis időt a kórházban. Amikor a kórházban voltunk teljesen máshogy viselkedett, mint mikor elmentünk ebédelni. Szóval úgy gondolom, hogy mikor Coop beteggel van, felölti a nagyon doktoros énjét – van egy nagyon orvosi oldala, és ezért az emberek megbíznak benne. Hogy jó orvos e? Azt mondanám, attól függ milyen hét van. Bármikor kigyógyíthat egy olyan betegségből, amelyikből egyik más doki sem tudna, de akár egy sima fülgyulladás kezelésével meg is ölhet. Sosem tudhatod mit várhatsz tőle. Ezt a részt a legszórakoztatóbb eljátszani ebben a karakterben. De próbálkozik. És szerintem ő egy nagyon érdekes karakter, mert valójában nincs semmi önbizalma, és ezért egy külön személyiséggel próbálja ezt palástolni, aki állandóan magabiztos próbál lenni. Jackie (Edie Falco) viszont teljesen átlát rajta.

ET: Miféle doktor Carlisle?
Peter Facinelli: Carlisle a kórház vezetője. Nagyszerű, hogy már olyan régóta ott van és nagyon képzett. Igazán szereti az embereket. Mindig azt kérdezik milyen kutatásokat végeztem, hogy eljátszhassak egy vámpírt. Erre csak azt tudom mondani, hogy nagyon keveset kutakodtam, mert olyan vámpírt játszok aki ember próbál maradni, aki annyira szereti őket, hogy megpróbál kitartani a saját embersége mellett. Ha olyasmit nézel, mint például a 'Twilight,' rájössz, hogy a jó vámpírok nem szükségszerűen jók; ők csak különcök. A rossz vámpírok pedig azt csinálják, amire valójában születtek. Így számomra Carlisle csak kitart az emberi oldala mellett; nem pedig vámpír akar lenni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More