About this blog

2010. január 16., szombat

Jeune Jolie interjú Taylor Lautnerrel

Lehet, hogy kölyök arca van, de Taylor Lautner, Bella legjobb barátja a Twilight-ban olyan magabiztos mint egy profi sportoló (hiszen harcművészeti bajnok!) A Hôtel Crillon-ban találkoztunk vele Párizsban.
Karaktered, Jacob egyre fontosabbá válik a New Moon-ban, ennek nagyszerű érzésnek kell lennie, nem így gondolod?
Persze hogy igen! Jacob lehetőséget kap arra, hogy több időt töltsön Bellával. Ez eléggé érdekes, mert ebben a pillanatban alakul ki a szerelmi háromszög Edward, Bella és Jacob között.

Ez megengedte azt számodra, hogy több időt tölts partnereiddel, főleg Kristen Stewart-tal?
Igen, közel kerültünk egymáshoz. Könnyű volt, mert sok időt töltöttünk együtt. Nem csak bámulatos tapasztalt színésznő, de egy nagyszerű lány is. Sokat szórakoztunk és elmondhatom hogy a kapcsolatunk egy kicsit olyan, mint Belláé és Jacobé: sokat beszélünk egymással és mindig őszinték vagyunk. Ez segített nekünk a forgatás alatt.

Mi emlékeztet Jacob karakterében magadra? Tudnátok barátok lenni?
Szeretnék a barátja lenni, leginkább az átalakulás előtti Jacob-é. Utána, mindig dühös, ami kevésbé teszi őt barátságossá. Olyan valaki, aki igazán törődik a barátaival és a családjával. Az emberek, akik ismernek engem azt mondják én is ilyen személyiség vagyok, ezért gondolom úgy hogy kicsit hasonlóak vagyunk.

Milyen fajta kísértésnek tudsz nehezen ellenállni?
Forgatás közben a legnagyobb kihívás számomra az volt, hogy ne egyek gyorskajákat. Állandóan sok kaja volt a forgatáson, de szigorú felügyelet alatt voltam, szóval minden alkalommal vissza kellett mennem a lakókocsimba. Nehéz volt.

Ugyanolyan népszerűvé váltál mint Robert Pattinson. A rajongók Team Jacob és Team Edward táborra szakadtak. Milyen ezzel az új népszerűséggel élni? Nem félsz a hisztérikus rajongóktól?
Nem, csak önmagadnak kell lenned. Ami most velem történik az bámulatos, mindannyian tudjuk hogy a rajongók nélkül nem lennénk itt, ezért vagyunk hálásak nekik. Mikor elkezdtük, azt gondoltuk hogy szeretnénk egy kis filmet csinálni azoknak akik szeretik ezt, de természetesen nem gondoltuk volna hogy ilyen sok ember támogat minket. Ez a szituáció segít nekünk, hogy a munkánkra koncentráljunk.

Gondoltál már a Twilight utáni életedre? Van valami projekted?
Szeretem a kihívásokat, szóval sok különböző dolgot akarok csinálni: szeretnék egy akciófilmet, egy romantikusat és egy vígjátékot is forgatni. Jelenleg dolgozom néhány projekten, de semmi sem 100%-osan biztos és várom hogy lássam mit hoz a jövő.

Szerepet kaptál a Valentine’s Day című filmben, melyben párok töltik együtt a Valentín-napot…
Hogy őszinte legyek a New Moon és az Eclipse forgatása között volt egy kis szabadságom. Főszerepet akartam kapni ebben a filmben, de igazán gyorsan kellett megcsinálni, hogy visszamehessek forgatni az Eclipse-t, ezért van csak egy kis szerepem… Taylor Swift-tel.

Beszéljünk a kapcsolatokról: női olvasóink többet akarnak tudni rólad. Mit teszel mikor megtetszik egy lány?
Hum... (nevet)... Nem tudom… abban az esetben, azt hiszem kedvesebb lennék vele mint általában, nem igaz?

Szóval mesélj nekünk, olyan fajta srác vagy aki szeret virágot adni?
Nem vagyok igazából az a fajta srác, aki elmegy ékszert vagy virágot venni. Inkább valami olyasmit adnák, ami jelentéssel bír, mint például… egy fényképalbumot, nem feltétlenül valami drágát.

És ez működik?
Igen, persze!

Beszéljünk olyan dolgokról, mint a fájdalom, tapasztaltál már valaha is ilyen szakítást?
Persze, de szerencsére soha nem voltam Jacob helyzetében. Nem akar annál többet mint hogy Bellával legyen, de nem lehet vele. Nagyon szomorú vagyok minden alkalommal amikor rájuk gondolok. Ez az, ami megérintett a könyvekben.

Van valami amit nem szeretsz egy lányban? Amit visszataszítónak találsz? Például ha zokniban alszik?
(Nevet.) Nem, nem igazán. Szeretem azokat az embereket, akik önmaguk, ennyi. Nincs semmi különös, amit nem szeretnék.

Hallottunk francia származásodról, beszélsz franciául?
Nem, nem tudok franciául.

Igazán? Semmit? Még a “Tour Effeil”-t vagy a “Je t’aime”-et sem?
Nem, francia származású is vagyok, de német és amerindián vér is folyik bennem. Nem tudok semmit sem mondani, mert nem vagyok jártas a nyelvekben. Első alkalommal vagyok Párizsban és biztos vagyok benne hogy semmit sem fogok látni. Vissza kell majd jönnöm…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More