About this blog

2010. január 5., kedd

"The Twilight Saga: New Moon" Beverly Hills-i Sajtókonferencia – Volturi interjú

Utolértük a Volturi tagjait és tudtunk velük beszélgetni új filmjükről, a New Moon-ról. Akik részt vettek az interjún a következők: Michael Sheen (Aro), Jamie Campbell Bower (Caius), Dakota Fanning (Jane) és Cameron Bright (Alec).

A Twilight Saga: New Moon jelöli meg a Volturi első megjelenését, ők a vámpírvilág királyi családja és egy jelentős erő a Saga jövőjében. Többszáz évesek és elképzelhetetlenül erősek, a közösség törvényhozójaként és végrehajtójaként működnek. A klán vezetőjét, Aro-t Michael Sheen alakítja. Sheen nem idegen ebben a világban, mivel már játszott vámpírok által rabulejtett vérfarkast az Underworld sorozatban.

Dakota, mint a sorozat rajongója, sok interjúban azt mondtad korábban, hogy nagyon izgatott vagy ezzel kapcsolatban. Szóval mik a fénypontjai annak, hogy Jane-t játszod és többet leszel a következő filmben?
Dakota Fanning:
Azt hiszem az előnye, hogy Jane-t játszom az, hogy viselhetem a jelmezt, és a vörös kontaktlencséket – nagyon izgatott voltam emiatt –, hogy egy gonosz karaktert alakítok. A következő filmet az Eclipse-t már befejeztem, és az is ugyanolyan. Még mindig nem vagyok nagyon sokat a filmben.

Mire gondoltál amikor megláttad magad a vörös kontaktlencsével?
Dakota Fanning:
Tudom. Elég ijesztő. Azt hiszem ettől mindenki automatikusan gonosznak néz ki. De igen, igazán jó buli volt. Egy idő után hozzászoksz. Elég jól látsz vele, de még így is fura.

Michael, azt szerettem volna tudni, hogy mit mondtál arra a magnetofonra, de másodszor tudni szeretnék arról, hogy találtad meg a hangod. Megemlítetted a Blue Meanie-t. Sok időbe tellett, amíg előálltál ezzel vagy egyből az eszedbe jutott amikor a forgatókönyvet olvastad?
Michael Sheen:
Nem, Stephenie-től származott. Aro-t úgy írta le, mint akinek puha, könnyed hangja van, szóval ez elgondolkodtatott, hogy milyen az amikor valakinek ilyen hangja van. Aztán amikor elkezdtem vele játszani, emlékeztettem magam a Blue Meanie-re. Emlékeztek a Blue Meanie-re a Sárga tengeralattjáróból és a kézre ami vele megy. Majd azokra a karakterekre gondoltam, akik teljesen kikészítettek gyerekkoromba és a Blue Meanie igazán kiborított. A Child Catcher-től a Chitty Chitty Bang Bang-ig – tudod „Lollipops” és a többi. Tetszenek azok a karakterek, akik a felszínen nagyon barátságosnak tűnnek, és úgy gondolnak magukra mint egy érzelgős bolondra és romantikusra, majd ki akarják kaparni a szemed. Tetszik ez az ötlet és ez az ahonnan Aro származik. És amit a magnetofonra mondtam az köztem és a között marad, akié a magnetofon. (Nevet)

Most hogy vérfarkas helyett vámpírt játszhattál, kielégítőbb volt?
Michael Sheen:
Ahogy azt korábban mondtam, a kosztüm sokkal jobb vámpírként. Már egy ideje figyelem a vámpírokat és végre én is megkaptam a saját tépőfogaimat, bár nekünk nincs, ugye? De nem, remek volt egy kicsit a másik oldalon lenni.

Dakota, a negyedik könyv még nincs megírva, szóval mint rajongó mit szeretnél merre tartson a karaktered?
Dakota Fanning: Az utolsó, negyedik könyv kész van, szóval a karakterem – mindannyiunkat látjuk majd az utolsóban. Azt hiszem a végső csatában fogja elérni a csúcspontját, amit nagyon király volt a könyvben olvasni.
Michael Sheen: Persze, ott van a titkos Twilight film, amiről senki sem tud és amiben sok, sok olyan dolog történik amiről nem tudsz. (Nevetés.)

Jamie, el tudnád mondani és leírni, hogy mi a Volturi?
Jamie Campbell Bower: Alapvetően a vámpír kormány vagyunk azt hiszem. Ott vagyunk, hogy az összes vámpírt kordában tartsuk. Az emberek úgy írnak le minket, mint az ördögöket. Nem mondanám szükségképpen, hogy ördögök vagyunk. A kormány vagyunk és nem mindenki szereti a kormányt, ami rendben van. Szóval itt vagyunk, hogy mindenkit féken – tartsunk. Nélkülünk – ahogy korábban is mondtam – teljes anarchia alakulna ki. Vámpír anarchia lenne. Szóval itt vagyunk, hogy főleg a Cullen-ékat kordában tartsuk. Itt vagyok én meg Michael és Chris Heyerdahl, mi Marcus-t, Aro-t és Caius-t alakítjuk, és ott ülünk azokon a hatalmas trónokon, aztán ott vagy te (Dakota), Charlie (Bewley) és Dan (Cudmore). Ők a hírnökeink.
Michael Sheen: Elég izgalmas, hogy Dakota Fanning ,,szörnynek” hív téged.

Cameron, beszélnél a
karakteredről, Dakotával való kapcsolatodról, arról, hogy milyen erőd van és hogy mit kell a karakterednek csinálnia?
Cameron Bright: Dakota és Én vagyunk a csatlósok, de ez elég vicces, mert Dakota a legfélelmetesebb az összes Volturi tag közül. Neki van a legrosszabb képessége, de nem a szó szoros értelmében. Mi vagyunk a csatlósok. Leginkább azt csináljuk, amit mondanak nekünk. Mint Alec, én vagyok az egyetlen, aki nem igazán fél tőle, de azért egy kicsit mégis. Úgy értve, hogy nem félek kimondani amit akarok ott, ahol mindenki más figyel arra, hogy mit mond. Felix és Demetri ahogy mond valami rosszat, csak rájuk néz és ők egyszerűen csak befogják és nem mondanak semmit. Testvérek vagyunk. Alapvetően ennyi. Ez eléggé kifejti. Szerencsére mi egyáltalán nem veszekszünk vagy rosszban lennénk.

Jamie, hogy hasonlítanád a Harry Potter jelenséget a Twilightéhoz? Úgy tűnik mindegyiknek saját szabályai vannak.
Jamie Campbell Bower:
A Twilight jelenség mozi szempontjából viszonylag fiatal, szóval még mindig elég sok növekedni valója van a filmnek és még sok kapcsolat van amit ki kell alakítani a stáb és a csapat között, míg a Harry Potter-t már tíz éve csinálják. Az egy gépezet. Odamész megcsinálod a dolgod, majd eljössz, amíg a Twilight sokkal inkább a kutatásról és a megtalálásról szól.

Te vagy Harry Potter?

Jamie Campbell Bower:
Én vagyok Harry Potter. (Nevetés.)

Tudnátok mindannyian a karakteretek különleges erejéről beszélni és ha a való életben lehetne erőtök mi lenne az? Illetve Cameron és Dakota, a karakteretek testvérek. Ki az idősebb?
Cameron Bright:
Azt hiszem ikrek vagyunk. (Dakotának) Ugye?

Hány perc a különbség?

Dakota Fanning:
Hány perc?
Cameron Bright: Nem tudom.
Dakota Fanning: Több ezer évesek lehetünk, szóval azt hiszem már nem igazán számít.
Cameron Bright: Különleges erő – kikapcsolom az emberek érzékeit. És az az erő amit a való életben szeretnék az, hogy meglehessen bármilyen különleges erő amit akarok. Az én erőm az lenne, hogy az összes különleges erőt birtoklom a világon. Ez valami olyasmi – Nem tudom. Nem tudok beszélni.
Dakota Fanning: Az én különleges képességem, hogy csak ránézek valakire és fájdalmat okozok nekik. És ha lehetne erőm, az a gondolatolvasás lenne.
Jamie Campbell Bower: Nekem nincs erőm. Ha lenne erőm az életben, valószínűleg olyasmi lenne, mint a repülés, az király lenne. A-ból B-be jutni sokkal gyorsabb lenne, mint gyalog menni mindenhová. Sokkal gyorsabb.
Michael Sheen: Az én erőm az, hogy hallom az emberek gondolatait, ha hozzájuk érek. Való életben azt szeretném, ha meglenne arra az erőm, hogy úgy tűnjön, hogy 3 cm-rel magam mellett állok. (Nevetés.) Ugratás!

Ez nagyon sajátos és szokatlan volt.
Michael Sheen: Most is azt csinálom. Igazából megvan ez a képességem. Hogy még jobban megbolondítsalak.

Szóval most itt vagy?
Michael Sheen: Igen.

Kihívást jelent olyan karaktereket játszani akik kétszínűek, mert erre kerül a sor, ha Cullen-ékről van szó, valamint jó dolog olyan karaktert játszani, akik ennyire megfélemlítőek?
Dakota Fanning: Igen. (Nevet.) Igen, jó buli.
Michael Sheen: Mérsékelnünk kellett Dakotát. Túlságosan is gonosz volt. A természetes személyisége túl gonosz, ezért mérsékelnünk kellett a hangját.
Dakota Fanning: (Nevet.) Igen, jó volt egy félelmetkeltő karaktert alakítani, valami mást mint amit általában csinálok. Illetve ő az erejét nem a jóra használja, ami még egy másik dolog ami érdekes volt a számomra.

Mivel az ütemterv betartása nagyon fontos, kellet lemondanotok szerepeket, vagy hogy látjátok, a Twilight-nak köszön
hetően több szerepet kaptok?
Jamie Campbell Bower: Elfogadok amit tudok. Jó dolgozni. Nem kellett visszautasítanom semmit.
Cameron Bright: A menetrendem egyértelműen betelt már csak ennek a filmnek a munkálataival – például a találkozókkal. Voltam Ausztráliában és Rómában, Jamie is volt Rómában és még néhány ember volt Ausztráliában és Chichago-ban. Egy csomó mindent csináltunk, mint például beszélgettünk meg autogramot osztottunk és hasonlók. Nekem, ez oltári. Nagyon jó buli. Emiatt kimaradhatok a suliból. (Nevetés.) Nem, ez óriási. Ahogy Jamie mondta, mi még mindig várakozunk. Minden nap vannak meghallgatások és hasonlók szóval csak várunk. Vegyetek fel. (Nevet.)

Tegyük fel, hogy akkor is a vámpír kormány lennétek ha már nem forog a kamera. A forgatáson a szereposztásból meg kellene valamelyik tréfacsinálót vagy mókamestert büntetni?
Jamie Campbell Bower: Én Chris Heyerdahl-t szeretném megbüntetni – nem szexuálisan. Ez eléggé pajkosnak hangzott, nem?
Cameron Bright: Ahogy a forgatáson beszélnek, nem igazán tűnik pajkosnak. Nagyon vidáman beszélgetnek egymással. Nem tudom. Ez egy kicsit fura – kit akarunk megbüntetni – az egyik őrt aki a háttérben van.
Michael Sheen: Chris Weitz-t lehetne megbüntetni néhány igazán szörnyű viccért. Teljességében, nem igazán, nem, ők egy nagyon aranyos társaság, nagyon törvénytisztelők.

Most, hogy beléptetek ebbe a Twihard gépezetbe milyen volt ez nektek, valamint, rajongtatok már valamiért annyira, mint ahogy a fanok rajonganak a Twilightért?
Michael Sheen: Még nem igazán tapasztaltam meg ezt a rajongást. De, bementem egy boltba L.A.-ben, hogy vegyek egy farmert és bementem a próbafülkébe, hogy felpróbáljam. Mindig egy kicsit idegtépő amikor kijövök a próbafülkéből, hogy belenézzek a tükörbe és szeretem, ha ez privát. Ahogy kijöttem, ott állt egy nő remegve, hogy „Te vagy Aro, ugye?” és én újra visszabújtam a próbafülkébe. Whoooo! Ez igazán az egyetlen élményem ezzel kapcsolatban. Kivéve amikor bemegyek a lányom szobájába – Twilight és New Moon képek vannak mindenfelé – és látok egy rólam készült képet, amit azt hiszem csak szánalomból tett ki. (Nevetés.) Legyen apa is ott fent.

Miközben nőttetek fel volt valami amiért rajongtatok vagy még mindig rajongtok?
Cameron Bright: Nem, nem annyira mint ahogy az emberek ezzel a filmmel kapcsolatban. Szeretem a cipőket. Talál erre lehet mondani, ezen kívül, nem, nem igazán.
Dakota Fanning: Én rajongok a gyereknevekért, hogy az emberek, hogy nevezik el a gyerekeiket. Rengeteg ember gyerekének a nevét tudom. (Nevet.) De általánosságban a neveket szeretem.

Mi a kedvenced?

Dakota Fanning: Túl sok van. 4 éves korom óta tervezgetem, hogy fogják hívni a gyerekeimet. Listám van lány és fiú nevekből. Nagyon vicces.
Michael Sheen: Igazán szeretem azokat az állatneveket amelyek nem is nekik valók – a lányom például ragyogó névadásban, állatoknak, akiknek emberi neveik vannak, például van egy macskája akit Clive-nak hívnak. Ezt szeretem.
Dakota Fanning: Ez aranyos.
Michael Sheen: Szeretem. És vagy egy egere, akit Bob-nak hívnak.

Dakota, olyan valakinek lenni, akinek ennyi tapasztalata van, tud abban rajongó is lenni?
Dakota Fanning: Főleg belemenni ebbe a filmbe egy olyan szereplőgárdával, akik már igen jól ismerik egymást, hiszen ők már csináltak egy filmet. Te mindig olyan vagy, mint az új gyerek, az új személy aki a forgatásra jön, de ők annyira kedvesek és befogadóak voltak. Ők egy igazán remek gárda, szóval elég nehéz volt lenyűgözöttnek lenni, még akkor is, ha nagy rajongójuk vagy és izgatott, hogy találkozhass velük. De ők nagyon kedvesek és nagyon gyorsan össze tudtok barátkozni.

Kíváncsi lettem volna, hogy bementetek-e a Hot Topic-ba, de csak rázzátok a fejeteket. Amikor leszereződtetek tudtatok az árukról – az arcképekről, a poszterekről, a játékokról és a többi ilyen dologról?
Cameron Bright: Vicces volt, mert amikor megjelentem, csináltunk egy fotózást és ők mondták, hogy „Oké, a profilodat fogjuk fotózni.” Én meg ,,Rendben”, erre ők „Igen, a babáknak lesznek”, én pedig ,,Várj egy kicsit, babát készítenek rólam” és ők meg ,,Valószínűleg”. Olyan volt, legalábbis nekem, hogy a színész egyik célja, hogy legyen róla egy akciófigura egy meghúzható zsinórral, ami az egyik mondatodat mondja. Ez azoknak a furcsa dolgoknak az egyike ami szerintem nagyon vicces, ha van egy az éjjeli szekrényeden, és amikor az emberek bemennek és azt mondják, hogy ,,Komolyan van egy babád magadról?” én meg „Igen”. De nem, ez elég őrült. Nálunk otthon nincs Hot Topic, de van egy másik üzlet, a Spences és amikor bemész, akkor olyan, hogy „Hello Rob, hello Rob, hello Rob, hello Taylor, hogy ityeg?”. Mindenhol ott vannak ezek a cuccok. Nem tudom. Elég őrült.
Michael Sheen: Nekem napok maradnak ki, amikor a Lucian babám harcol az Aro babámmal. (Nevetés.) Együtt tartják a tea partijukat. Szeretnek harcolni. Munkákat vesztek emiatt.
Cameron Bright: Ez egy szeretlek-utállak kapcsolat.
Michael Sheen: Aztán van… Dakota, mi volt a te babád? Dakota babája a…?
Dakota Fanning: Ó, Dreamer.
Michael Sheen: Dreamer átjön és beszélgetünk. (Nevetés.) Aztán verekszünk.

A Volturi babákkal játszik… Dakota, azt hallottam, hogy bálkirálynő voltál a középiskoládban. Hogy tartod egyben azt az igazi iskolás életet, ami a legtöbb színészettel foglalkozó gyereknek nincs meg?
Dakota Fanning: Igen. Nos, én junior vagyok, szóval nem lehetek a bálkirálynő, de én voltam a hercegnő. Úgy gondoltam nagyon fontos, hogy legyenek középiskolás élményeim. Ez valami olyasmi volt, amit akartam. Úgy hiszem nagyszerű, hogy meg van ez az egyensúly a teljesen normális és a teljesen abnormális élet között. Nem igazán látok okot, hogy mért ne csinálhatnám mindkettőt és szerencsés vagyok, hogy olyan iskolába járhatok ahol elengednek. Nem tudom, hogy van-e egy ’Hogyan csináld’ útmutató arról, hogy én hogyan egyensúlyozok a kettő között. Ez csak megtörtént és remek barátaim és családom van és mindkét világból a legjobb.

Dakota, megint Kristen-nel dolgoztál a The Runaways-ben. Az, hogy már dolgoztatok együtt, megkönnyítette a részvételt a filmben a New Moon után?
Dakota Fanning:
Igen, nagyon jó volt Kristen-nel a The Runaways-t csinálni a New Moon után. Nagyon jó barátok lettünk és nagyon közel kerültünk azok az élmények közben amiket ebben az évben átéltünk. Nem kérhetnék nála jobb személyt arra, hogy egyhuzamban három filmet csináljunk együtt. Nagyon jó volt, hogy ismertük egymást, így nem voltunk teljesen idegenek egymás számára amikor a The Runaways-t csináltuk.

Cameron, te nem dolgoztál Vancouver-ben bár Brit-Kolumbiából származol. Olaszországban voltál, hogy ezen dolgozz, igaz?
Cameron Bright: Nem. Nem mentem Olaszországba. Vancouver-ben dolgoztam. Dakota volt az egyetlen négyünk közül, aki Olaszországba ment.

Szóval az összes belső munka Vancouver-ben volt?

Cameron Bright: Igen az összes belső munkát a gyönyörű Vancouver-ben csináltuk.

Szóval nem voltál Olaszországban?
Cameron Bright:
Legalább bent voltunk mert elég biztos vagyok abban, hogy az idő felében esett az eső. Nem, jó buli volt. Úgy értem ez csak egy tócsa fölötti átugrás volt számomra, mert Vancouver Szigeten vagyok. Egyáltalán nem bánom, hogy ott kell dolgoznom. Úgy értem odamegyek, látom a barátaimat és hasonlók. Óriási.

Jamie, úgy hallottam, hogy az utolsó két Harry Potter film elég különböző egymástól. Észre vettél valami különbséget az első és a második rész munkálatában?
Jamie Campbell Bower:
Még mindig dolgoznak rajta. Egyszerre forgatnak, mert egyértelműen sok idő kaptak és mindkettőt egyszerre kell csinálniuk. Amikor csak tudják ezt csinálják, de én nem vettem észre különbséget.

Kit játszol a Harry Potter-ben?

Jamie Campbell Bower:
Gellert Grindelwald. Ő Dumbledore régi barátja, esetleg szeretője.

Mennyit vagy benne?

Jamie Campbell Bower: Jelenleg csak 1 hetet dolgoztam rajta. Azt hiszem lesz még kb. 1 hetem.

Szerepel több éneklés a jövőben?

Jamie Campbell Bower: Játszom egy bandában, szóval több zene fog kijönni.

Valami a színpadon vagy ehhez hasonló?

Jamie Campbell Bower: Jelenleg nem. Talán egy nap.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More