About this blog

2010. január 25., hétfő

Jackson Rathbone Seventeen Magazine interjú (17 kérdés)

1. Mikor csókolóztál először?
Amikor 13 éves voltam, egy két évvel idősebb lánnyal randiztam. A moziban voltunk és körülbelül fél órája ment a film (Titanic) és ő megtette az első lépést. Én nagyon félénk voltam és valószínűleg soha nem tettem volna meg az első lépést, szóval ez megrengette a világomat. Két éven keresztül hol randizgattunk, hol nem. Hallottam, hogy ő mostanában ment férjhez, szóval nem fogom elárulni a nevét, de még mindig különleges helyet foglal el a szívemben.


2. Melyik hírességbe vagy beleesve?
Bryce Dallas Howard. Szerintem elképesztő színésznő és nagyon gyönyörű fiatal nő. Azt is gondolom, hogy ő messze nem az én súlycsoportom, szóval csak tovább álmodozom.

3. Melyik az a divatirányzat a lányoknál, ami összezavar téged?
A Los Angeles-i iszonyú hőségben rengeteg lányt láttam, akik miniszoknyát viseltek szőrmés csizmával. Tetszik a csizma és a miniszoknya, de mindig eltűnődtem, hogy nem sül meg a lábuk?

4. Melyik az a csajos film, amit titokban szeretsz?
A szerelmünk lapjai. Szerintem hihetetlenül jól játszanak a színészek és jól van megírva, de azért akkor is egyértelműen egy csajos film.

5. Melyik TV műsor a te „bűnös élvezeted”?
„Blind Date” – szeretem az élénk kommentárját, de amúgy egy rettenetes műsor.

6. Ki játszana téged az életedről készült filmben?
Ha valaha is készül belőle film, kérni fogom, hogy az rajzfilm legyen. Amúgy, esetleg Christopher Walken eljátszhatna engem? Kétlem, hogy ő szeretné…

7. Mi az álommunkád?
Egy Clint Eastwood filmben játszani. KÉREM, Mr. Eastwood, eljátszanék BÁRMILYEN SZEREPET, még a pizza kihordó fiút is, szöveg nélkül!

8. Ha egy napra helyet cserélhetnél bárkivel a világon, ki lenne az?
Andy Warhol. Mindig szerettem volna egy saját „gyárat”. Most is dolgozom rajta… szerintem háromévnyire vagyok tőle.

9. Kihez állsz a legközelebb a családodból?
Mi egy teljes családi egység vagyunk. Egyikőjük nélkül sem tudnék működni. A mi családi vacsoráink a legnagyszerűbb élmények: senki nem tud befejezni egy mondatot, egy bizonyos ponton már mindenkinek az orrán jön ki a kaja a nevetéstől, és az ennivaló fenséges és bőséges. A maradék a király!

10. Melyik a kedvenc weboldalad?
Snopes.com – imádok olyan új dolgokat tanulni, aminek az életben nem veszem gyakorlati hasznát.

11. Melyik az a gyorskaja, ami nélkül nem tudsz élni?
Paprikás és pepperonis pizza. (Imádom az alliterációt.)

12. Mi a rossz szokásod?
A motyogás.

13. Melyik volt az a szám, amit legutóbb az iPod-odon hallgattál?
„That wouldn’t be right” a Stevedores-tól. – Van egy szünet a számban, amitől megszakad a szíved, de jó értelemben. „These eyes behold a lot of what these hands cannot…” Gyönyörű soul, olyan Spencer Bell.

14. Mit vettél legutóbb?
Vettem egy kis hordozható elektromos gitárt. Két láb hosszú és beépített erősítője van. Az utóbbi időben sokat utazom, úgyhogy elengedhetetlenné vált.

15. Miről álmodtál előző este?
Bárcsak emlékeznék. És bárcsak értelmeseket álmodnék. Sajna.

16. Ebben a pillanatban mennyi pénz van a pénztárcádban?
Nem hordok pénztárcát. A kártyáimat a zsebemben hordom, a készpénzt meg a csizmámban. Miért? Kölcsön akarnál kérni? Annak lábszaga lesz…

17. Folytasd a mondatot: Mikor tizenhét voltam, akkor …
Egy Lost Boy voltam. Az Interlochen Arts Academy-n mi, hatan színészek egy csapatot alkottunk, akiket az iskolavezetés elkeresztelt „Lost Boys”-nak, mivel nézeteltérésünk volt a hatósággal. Talán igazából ok nélkül lázadtunk. Mikor 18 lettem, megcsináltattam az első és egyetlen tetoválásomat (azóta már csináltatott még egyet – a szerk.), ami egy felirat: „I’m lost…”.Hatan voltunk „Lost Boys”, de most már csak öten vagyunk. Mellékvese-rák vette el az életét kedves barátunknak és honfitársunknak, Spencer Bell-nek. Kérlek szánjatok egy pillanatot arra, hogy meglátogatjátok a spencerbellmemorial.com-ot, hogy meghallgassatok néhányat a dalaiból. Most adták ki a poszthumusz szóló albumát, a „Feudal, Brutal, and the American Dream”-et, amit máshol nem lehet megtalálni. Jó szórakozást!

Fordította: Edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More