About this blog

2010. március 12., péntek

IESB exkluzív: Peter Facinelli az Eclipse-ről, és a lehetséges két részes Breaking Dawn-ról!

Peter Facinelli, aki a Twilight filmekben Dr. Carlisle Cullen-t alakítja, nemrég ellátogatott a Rancho Cucamonga-i Victoria Gardens bevásárlóközépontba egy rajongói találkozóra, aminek a jótékonykodás volt a fő célja, hiszen az UNICEF pénzalapjába gyűjtöttek, amit közvetlenül a Haiti földrengés áldozatainak megsegítésére használnak fel.

Az IESB leült beszélgetni Facinelli-vel a Twilight jelenségről, az Eclipse rendezőjéről, David Slade-ről és érzelmeiről a lehetséges két részes Breaking Dawn-ról.

IESB: Ez a Twilight dolog, valójában egy jelenség, ki sejtette volna, hogy ilyen hatalmássá válik. Mikor aláírtál az első részre, azt gondoltad, hogy ez egy igazán kis jelentőségű vámpírfilm lesz?
Peter Facinelli: Tudtam a könyvek rajongótáboráról, de valahol a film befejezésnek és a bemutatásának közeledtével, a fanok száma exponenciálisan növekedett. De megpróbáltunk a könyvek rajongóiknak egy jó filmet csinálni, fogalmunk sem volt hogy ez ideáig fajul, de én örökké hálás leszek a rajongók támogatásáért és imádom a kapcsolatot velük, mert az energiájuk táplál engem.

IESB: David Slade, milyen volt a forgatáson? Úgy tűnik, hogy minden rendező hoz valamit, ami mássá teszi a franchise-t, miben volt más Slade, figyelembe véve hogy ismeri a vámpír műfajt.
PF: Úgy vélem ő a megfelelő ember arra, amit elvárnak ettől. Minden filmnek kicsit más az energiája, azt hiszem a rendező határozza meg a hangulatot és David nagyszerű nívót adott ennek, sokkal több az akció ebben, megértette az akció elemeket valamint a szerelmi történetet is. Sok történés történik ebben a könyvben és örülök, hogy a kormányrúdnál volt.

IESB: Ezek az események egyre fárasztóbbak, nem rossz értelemben gondolom, de a Comic Con és más események világszerte, egy kissé olyanná válnak hogy „Wow, ez sok, hogy megcsináljam!”
PF: Nem, úgy értem sokkal nagyobb munka lenne ma reggel, ha senki nem jelenik meg (nevet), szóval az a tény, hogy az emberek érdeklődőek és hajlandóak arra időt szánni, hogy eljöjjenek és támogassanak valamit, ami szerintem fontos, és hogy velem találkozhassanak ezért mindig is hálás leszek.

IESB: Mint művész, különböző szerepek felé tekintgetsz?
PF: 15 éve dolgozom, szóval nem azt érzem, hogy a Twilight filmek beskatulyáznak, nagyon hálás azért, hogy ez része a karrieremnek. Jelenleg a Nurse Jackie-ben vagyok Edie Falco-val, ami teljes 180 fokos fordulat azokhoz a szerepekhez képest, amiket 15 éven át játszottam, próbálok különböző karaktereket alakítani és minden alkalommal mikor az ügynököm megkérdezi „Mit akarsz következőnek csinálni?” Azt mondom: „Bármit, amit ezelőtt még nem csináltam.”

IESB: Mi a kedvenc műfajod?
PF: Igazából nincs ilyen, megpróbálok más dolgokat csinálni, ami vonzó számomra hogy tovább fejlesszem magam mint színész olyan műfajokban, amikben ezelőtt nem láthattak, megpróbálom meglepni a közönséget szemben azzal, amit egy Peter Facinelli filmtől várnának el, és a „Héé, pontosan tudom mire számíthatok” nézőponttól. És mikor felsorakoztatom az olyan karaktereket, mint Big Kahuna-t, amit Kevin Spacey-vel együtt csináltam, azután a Fast Lane-t, majd a Skorpiókirályt, Carlisle-t és végül a Nurse Jackie karakterét, mérhetetlenül különböznek egymástól és ez az ami hajt engem, mint színészt. Boldog vagyok, hogy annyira másként nézek ki Carlisle-től, mert senki sem kever össze vele, azt hiszem boldogok, hogy én vagyok az a színész, aki eljátssza ezt a szerepet. Szintén szeretem a közönséget is meggyőzni, úgy értem mikor megkaptam a szerepet a Twilight-ban sok ember a neten azt mondta „Nem hiszem el, hogy a Can't Hardly Wait/Buli az élet Mike Dexter-jét válogatták be, mint Carlisle-t.” De mostanra, mivel látták a filmet, meggondolták magukat.

IESB: Majdnem fel sem ismertelek.
PF: Ezek mérhetetlenül különböző karakterek.

IESB: Tehát készülsz ennek a nagy epikus fináléjára, a Breaking Dawn-ra, két részről beszélnek, és a 3D lehetőségéről, mondták neked hogy dupla idővel számolj a forgatás miatt? PF: Ezen még nem igazán gondolkodtam. Épp most jött ki a New Moon és még mindig az Eclipse befejezésénél tartunk, készen állok menni és promotálni az Eclipse-t, ez a kedvenc könyvem, szóval izgatottan várom, hogy láthassam a vásznakon. Nem igazán foglalkoztam még a Breaking Dawn-nal, azt hiszem keserédes lesz, de izgatott vagyok, hogy képesek legyünk befejezni a sorozatot és azután továbblépjünk.

IESB: Tudom, hogy Kristen Stewart örömmel venné, ha két részre szednék a filmet, te is így szeretnéd látni/leforgatni?
PF: Szeretném. Úgy gondolom ez egy igazán vastag könyv, nagyszerű ajtóüköző (Nevet). Igazán terjedelmes könyv és dolog történik benne, szóval belezsúfolni két órába nehéz lenne, tehát úgy vélem két részben lenne a legérdemesebb megcsinálni. Ráadásul nem tudom, hogy hoztak-e döntést erről, de hallottam hogy efelé haladnak. Hagyom, hogy a dolgukat végezzék, mikor felhívnak hogy jelenjek meg a helyszínen, én ott leszek, hagy intézzék ők az üzleti dolgokat, támogatom a döntésüket. A Summit eddig jó munkát végzett a rendezők kiválasztását valamint a könyvek filmre adaptálását illetően, szóval elfogadom ezeket a döntéseket csak izgatott vagyok, hogy életre kelthetem Carlisle-t.

IESB: Szerinted van arra bármilyen esély, hogy az előző három rendező közül bármelyik is visszatér a Breaking Dawn-ra vagy egy esetleg két különböző rendezőt kérnek fel?
PF: Azt hiszem valószínűleg egy embert fognak felkérni, mert úgy fogjuk leforgatni mintha egy filmet csinálnánk és azután fogják a vágószobában kettészedni. Fogalmam sincs kire gondoltak a rendezői székbe, nem tudok erről semmit, de biztos vagyok benne valaki nagyot fognak kiszemelni. Talán mindhárman visszatérnek forgatni. (Nevet)

Az interjút készítette: Stephanie Sanchez

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More