About this blog

2010. március 6., szombat

Taylor Lautner Seventeen Magazine interjú (17 kérdés)

1. Hány éves voltál, mikor megtörtént az első csókod?
Valamikor a középiskola harmadik évében. Nem emlékszem, hogy az melyik év volt, de az tuti, hogy a gimi harmadik évében volt. Azt hiszem, hogy egy teljesen átlagos lánnyal történt a suliból. Úgy értem, ez nem úgy történt, hogy odaléptem a lányhoz, és azt mondtam: „Te egy teljesen átlagos lány vagy, és most meg foglak csókolni”, hanem csak egy lány volt a suliból, akivel volt egy kis afférunk középiskolában.

2. Melyik az a divathóbort a lányoknál, ami totálisan összezavar?
Van egy dolog, amiről néha úgy gondolom, hogy nem értem meg, máskor meg azt gondolom, hogy nagyon édi: a lábmelegítő. Néha igazán bénán néz ki, én meg: „Miért viseled ezt?”, valamikor meg tök helyesen néz ki. Talán a lánytól függ, vagy ahhoz van köze, ha napos időben hordják őket. Mondjuk, mikor Kaliforniában vagy, és van vagy 35 fok, akkor nem lenne szükség rájuk. Talán ez a válasz: a divathóbort, amit nem értek meg – lábmelegítő, mikor 35 fok van kint!

3. Melyik az a csajos film, amit titokban szeretsz?
Ami egyértelműen csajos: a Szerelmünk lapjai. És a Séta a múltba.

4. Melyik Tv műsor a te „bűnös élvezeted”?
Egy műsor, amit állandóan nézek, mert itt fent (Vancouver-ben) minden este megy, és az Államokban általában nem találom meg annyiszor: Dog: The Bounty Hunter.

5. Ki játszhatna téged az életedről készült filmben?
Mindenki más mindig Johnny Depp-et mondja, de én nem bánnám Brad Pitt-et, vagy Matt Damon-t. Mikor az emberek azt kérdezik tőlem, hogy kinek a karrierjét szeretném, Matt Damon-t szoktam mondani. Imádom a Bourne-sorozatot.

6. Ha egy napra helyet cserélhetnél bárkivel a világon, ki lenne az?
Brian Austin Green, mert ő Megan Fox-szal jár.

7. Kihez állsz legközelebb a családodból?
A húgomhoz, mert ő felnéz rám, de bizonyos módon én is felnézek rá. Ő ugye fiatalabb nálam, csak 10 éves, és én valószínűleg egyike leszek az olyan bátyóknak, akik ellenőrzik a húguk pasiját, amit ő valószínűleg nem fog olyan nagyon szeretni.

8. Melyik a kedvenc weboldalad?
Nem használom a számítógépet olyan nagyon sokat, de általában fel szoktam menni egy weboldalra, aminek a neve addictinggames.com. Itt vannak a legkirályabb játékok és nagy választék van belőlük, úgyhogy akármikor, ha unatkozom, akkor csak felmegyek oda.

9. Mi a legrosszabb szokásod?
Állandóan jár a lábam, de nincs „nyugtalan láb szindrómám”. Adtam egy interjút, már azt se tudom, hogy kivel csináltam, és azt mondták, hogy én mondtam nekik, hogy „nyugtalan láb szindrómám” van, és hogy ez megzavar engem a munkámban is. Nincs semmilyen szindrómám. Igazából nagyon sok barátom van, akik (csakúgy, mint én) mindig járatják a lábukat.

10. Így, hogy rengeteg sikítozó rajongód van, mennyire könnyű számodra beszélgetni a lányokkal?
(nevet) Oh, egyértelműen nem mondhatom azt, hogy már leküzdöttem ezt. Azt hiszem, hogy ez csak a lányon múlik. Néha úgy érzem, hogy szabadon és teljesen kitárulkozhatok, és bárcsak gyakrabban megtehetném ezt, mert ez az, amit én egy lányban keresek. Valaki, aki meg tud nyílni, és önmaga tud lenni, de nem, egyértelműen nem tudtam még leküzdeni teljesen ezt a problémát.

11. Melyik volt az a szám, amit legutóbb az iPod-odon hallgattál?
Igazából egy techno szám volt. Ilyesmit hallgatok, hogy felpörögjek a forgatásra.

12. Mit vettél legutóbb?
Tegnap este egy steak-et (vacsorára).

13. Miről álmodtál előző este?
Nem emlékszem. Sosem emlékszem az álmaimra.

14. Ebben a pillanatban mennyi pénz van a pénztárcádban?
Nincs nálam pénztárca.

15. Mi az, ami biztos szakításhoz vezet nálad egy kapcsolatban?
Ha egy lány nem tudja, hogyan mosolyogjon vagy nevessen, vagy ha állandóan a lazát próbálja meg játszani. A megjátszás nem az a mód, amivel meg lehet nyerni engem. Sokkal jobban érdekel egy olyan lány, aki képes mosolyogni és állandóan nevet, és egyszerűen csak jól érzi magát.

16. Játszol valamilyen hangszeren?
Mindig is volt bennem érdeklődés a dobok iránt, de semmi más felé. A dobok az egyetlen olyan, amiben úgy érzem, hogy jó lehetnék, mivel én nagyon fizikai beállítottságú vagyok. Mindig sportoltam, meg ilyenek. A dobok talán szintén megadhatnák nekem ezt az érzést.

17. Folytasd a mondatot: Mikor 17 voltam, akkor…
Vagy a New Moon, vagy az Eclipse forgatásán voltam, mivel mindkettő akkor készült, mialatt én 17 voltam. És a New Moon egyértelműen nagyon élvezetes volt, az egész szereplőgárdával és stábbal együtt. Egyértelműen ez lenne a válasz.

Fordította: Edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More