About this blog

2010. március 27., szombat

Blast Magazin interjú - Jackson Rathbone

Megfélemlítő egy olyan karaktert játszani, akit már ennyi ember szeret?
Igen az. Ugyanakkor sok szórakozást is jelent. Annyi minden van, amit a rajongók már megcsináltak fanficionökkel, és a képességeiket photoshop-pal. Hihetetlen a mennyisége az ilyen dolgoknak. Én is, és tudok még egy pár munkatársamról is, hogy utána néztünk a karaktereinknek és olvastuk ezeket a fanfiction-öket. Nagyjából mindent amit ők éreznek ezek iránt a karakterek iránt már mi érezzük. Igazán nagyon értékelem ezt.

Mit szeretsz a legjobban Jasper-ben?
Jasper nagyon óvatos sokféle helyzetben, kifejezetten, hogy hogyan viselkedik emberek között, mert még nem érzi kényelmesen magát az emberek között. Nagyon jó, hogy olyan valakit játszom, aki az összetörés szélén áll, mert vissza kell fognod magad és ez érdekes, mert mindig történik vele valami. Próbál jó vámpírrá válni. Egy olyan helyen van, ahol a többi vámpír, kifejezetten a Cullen család már átment ezen. Jasper valamennyire a hiányzó láncszem James és Dr. Cullen között.

Milyen volt amikor először találkoztál a többi szereplővel?
Nagyszerű volt. Úgy esett, hogy Kellan-t már egy ideje ismertem. Kellan és Én jó barátok vagyunk. Ashley-vel nagyon könnyen ki lehet jönni – a legédesebb ember a világon. Miss Nikki Reed valószínűleg az egyik kedvenc személyem. Rengeteg zenét játszottam vele. Annak a lánynak egy hihetetlen nyers tehetsége van a dalíráshoz. Még a hotelben kezdtünk el együtt zenét írni de azóta folytatta és csináltunk néhány hangfelvételt L.A.-ban. Peter Facinelli játssza Dr. Cullen-t. Ő a legkönyörületesebb fickó. Elvitt Nikki-t és engem egyszer egy indiai kajáldába. Sosem ettem indiai kaját és fogalmam sem volt, hogy mit rendeljek szóval kisegített minket. Ő egy nagyszerű fickó. Elizabeth Reaser, Esme, is egy hihetetlenül édes nő. Annyira kedves volt velünk. Egy család egységet alkottunk. Mindenki valamennyire részt vett benne. Mindannyian teljesen különbözőek vagyunk, de ilyen a legtöbb család. Rob és én rengeteg zenét játszottunk együtt, és Kristen-nel is. Kristen szintén játszik gitáron. Ez egy nagyon muzikális csapat. Mindig együtt lógtunk és zenéltünk. Jó idők!

Hogy tudnád jellemezni a saját zenéd?
Ó, változatosnak – nagyon! Attól függ, hogy melyik bandáról beszélünk (nevet). Ott van az egyéni munkám ami alapvetően blues vagy southern rock vagy funky blues. Főleg gitáron játszom vagy harmonikán aztán hozzáadok egy kis bendzsót, mandolint vagy yukelelét. Nagyon sok népi hangszeren játszom. Aztán a bandámmal, amit úgy hívnak, hogy 100 Monkeys és az egész rögtönzött. A szobatársam és én mind a ketten színészek, zenészek és dalszövegírók vagyunk, szóval sokszor csinálunk rögtönzéseket. Egy kevés színészi rögtönzést és rock’n’roll-t vegyítünk.

Volt olyan, hogy az a szerep amit játszottál befolyásolta azt a zenét amit írtál?
Ó, egyértelműen. Jó, hogy képes vagyok eljutni különböző helyekre és városokba egy más környezetbe, különböző emberekkel és ez igazán befolyásolja azt, ahogy írok. A Twilight-ban nagyon zsiger, mérges és eléggé csöndes karaktert játszottam, szóval sokkal több zenét írtam akkor, mint amikor lírai voltam, de írtam valószínűleg egy jó 12 számot amíg Portlandben voltam.

Hogy fedezted fel, hogy a többi színésztársad is kapcsolatban van a zenével?
Nos, nem megyek sehova a gitárom nélkül. Azt hiszem azt mutattam, hogy zenész vagyok, mert a gitárommal járkáltam. Egy pár stábtag azt mondta, „Ó, játszol gitáron? Én is játszom!” aztán csak odaadtam a gitárt Rob-nak, Ő meg mutatott néhány dolgot a saját zenéjéből meg írásaiból. Kristen is egy igazán fenomenális gitáros. Ő játszott gitáron az Into the Wild-ban szóval már tudtam, hogy zenész. Nikki meg felfedezte, hogy egy dalszövegíró. Eléggé szerény volt amikor a zenéről beszélt. Azt mondta, csak felületesen foglalkozik dalszövegírással és amúgy gitározni tanul. Ó igen, jelenleg gitározni tanul és sok dalszöveget kezdett írni Portlandben. Néhány anyagon dolgoztunk együtt és nagyszerű vele dolgozni. Édes, tudja, hogy mit akar és nagyon jól érzi, hogy a szöveg, a zene, az ének és a dallamok, hogyan kövesség egymást. Azt hiszem a zenészek elég gyorsan megérzik egymást.

Volt valamilyen fura szokás/jellemző, amit a stábról fel tudsz fedni?
Mindannyian nagyon társaságot kedvelők vagyunk. Mindannyian meglepőek vagyunk valamilyen formában. Mint Kellan, például, Ő egy sportoló kinézetű srác, de ha leülsz és több mint öt percet beszélsz vele akkor megérted, hogy sokkal több minden van a fejében. Ő egy nagyon okos gyerek. Nagyon sokat beszél haiku könyvekről (japán költeményforma) és régi Japán haiku művészekről. Gondolom ez lenne a megfelelő terminológia. Mindannyiunknak van egy csomó más dolga, nem csak a színészet.

Mivel a Twilight sok ember számára bűnös élvezet, mi a te személyes bűnös élvezeted?

A tévé – mindenféle valóságshow, azt hiszem. Nincs kábel TV bekötve a házamban, mert bármilyen is be lenne, akkor azt nézném.

Úgy látszik tényleg mindig elfoglalod magad – A Twilight Saga és sok más független film között.
Ez az egyetlen dolog, amit tudom, hogy hogy kell csinálni. Ha nem vagyok elfoglalt, akkor unatkozom és azt nem bírom elviselni. Ha nem színészkedem, akkor zenélek. Ha nem zenélek, akkor színészkedem. Ha egyiket sem csinálom akkor valószínűleg meghalok. Az egy rossz nap lenne.

Fordította: Niki
Forrás

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More