About this blog

2010. március 4., csütörtök

BuzzSugar interjú Chris Weitz-cel

A New Moon DVD-nek sok különböző verziója van. Mely bónusz jelenetek miatt vagy különösen izgatott?
Izgatott vagyok, hogy a hangomat végülis hallani fogják! Nekem szórakoztató volt megcsinálni az audiókommentárt Peter Lambert-tel, a vágómmal, mert ez a helyzet újra felidézte azt az atomoszférát mint amilyen a vágószobában volt. Peter igazán szórakoztató pasi, és lehetőségünk volt mélyre hatolni nem csak a színfalak mögötti momentumokban, de meg tudjuk magyarázni hogy bizonyos dolgokat miért úgy forgattunk le és miért ilyen módokon vágtuk meg. Szóval számomra ez volt a legszórakoztatóbb.

Mikor visszamész és újra megnézed, vannak olyan dolgok amiket szeretnél megváltoztatni, ha tehetnéd?
Soha nem forgattam volna le azt a jelenetet, amiben Rob és Kristen az erdőn keresztül szalad és Kristen már vámpír. Mert mindenki nevet és ez számomra rettenetes érzés. [Nevet] Szeretném ezt leforgatni másképp, ami nem kapna ilyen válaszreakciót. De különben boldog vagyok a dolgokat illetően.

Sok kérdést kell kapnod Rob-ot és Kristen-t illetően. Nevetsz ezeken vagy teljesen kiborulsz ha hallasz erről?
Kissé tanácstalan vagyok – mikor rendező vagy, olyasmi vagy mint egy iskolaigazgató. Senki sem mondd el igazán neked bármit is. Tényleg fogalmam sincs, hogy mi folyik itt. Én vagyok az utolsó ember, aki tudna erről a dologról bármit is. Biztos vagyok benne, hogy több infót kapsz, ha elolvasod az újságokat.

Melyik volt a kedvenc jeleneted, amit szerettél fogatni a New Moon-ban?
Nagyon imádom azokat az emlékeket, amiket a sok jelenetek keltenek bennem. Valószínűleg a kedvencem valahol az utolsó nagy jelenetek között van, az egyik a sziklaugrás, a másik pedig az olaszországi jelenetek. Ezen jelenetek forgatásának élménye igazán csodálatos volt. Ebben a gyönyörű domboldali toszkániai városban voltunk, minden este frissen főzött pasta, körülöttünk a sorozat fanjainak ezrei, miközben mi forgattunk. Tudom, hogy soha többé nem fogom ezt ismét megtapasztalni.

Mi a véleményed arról a pletykáról, miszerint a Breaking Dawn-t szeretnék két filmben, és esetleg 3D-ben megcsinálni?
Úgy tűnik a 3D az új dolog, hogy mindennek ebben kell lennie. Úgy vélem a 3D-vel kapcsolatban az a jó dolog, hogy óriási mélységet kölcsönöz a képnek, és vizuálisan rendkívülien bujává, frissé teheti [a filmet]. És az embereket vonzza a moziszínházakba. A filmrendezők azt akarják, hogy az emberek bizonyos dolgokat moziban, nagy vásznon lássák, legalább egyszer. Szóval ez egy jó dolog. Ami a könyv kettévágását illeti, azt hiszem ez egy jó ötlet. Igazán sok a történés az utolsó könyvben, ami azt hiszem indokolttá teszi a két filmet.

Miként rendeznéd a Breaking Dawn-t?
Nagyon óvatosan, mert azt hiszem, hogy a rajongóknak egy könyvhű verziót akarsz átadni, hiszen imádják [ezt a részt]. Valóban, sok benne a rendkívüli esemény. Szóval ezzel gondosan kell bánni.

Hogyan vélekedsz azt illetően, hogy a franchise-ra hatással vannak-e a különböző rendezők alkalmazása?
Azt hiszem, hogy ez jó, mert óriási összhang van, ami a nagyon erős stábnak köszönhető, akik törődnek azzal, hogy a karaktereik jó irányba haladjanak. És a rajongók érdeklődése nem fog elhalványulni, valamint érdekes látni különböző vizuális megközelítéséket, más stilisztikai verziókat, különböző választásokat, amiket az egyes filmkészítők tesznek.

Izgatott vagy az Eclipse miatt, vagy elkerülhetetlenül arra fogsz gondolni, hogy csináltad volna te másképp?
Igazán izgatott vagyok miatta. Biztos vagyok abban, hogy [David] igazán remek munkát végzett. Azt hiszem ő, egyéb dolgokat tekintve is, sokkal jobb akciórendező mint én. Szóval igazán odavagyok azért, hogy láthassam az akciójeleneteket. Azt hiszem sok dologban a forgatást illetően zavarban lettem volna, ami számára különösebb megerőltetést nem jelent. Nagyon izgatott vagyok, hogy láthassam [az Eclipse-t], amint tehetem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More