About this blog

2010. március 9., kedd

EW interjú Charlie Bewley-val


Két év snowboardozás után a kanadai Whistler-ben az újonc, Charlie Bewley színészi pályafutása nagyon beindult. Egy hazáját elhagyó brit – a Sherwood-i erdő közelében nevelkedett Nottingham-ben – a gonosz Volturi tagot, Demetri-t alakítja a New Moon-ban.

Gyakrabban felismernek?
Nem hiszem. Semmi sem változott igazán számomra – azt hiszem, hogy több az online hír. Arra számítok, hogy talán Karácsony előtt mindenki látni fogja ezt a filmet és ha nyitva tartják a szemeiket akkor észrevesznek benne. Nem számítok ugyanolyan rajongásra mint ahogy az emberek Kellan-t vagy Ashley-t szeretik. Azt gondolom ők a második hullámát kapják mindennek Taylor, Rob és Kristen után. De még mindig csodálatos ennek részesévé válni. Számtalan ajtót kinyitott előttem.

Hogyan kaptad meg a szerepet?
Vancouver-ben hallgattak meg. Tudod mint sok színész - mielőtt megtalálnak valamivel, asztalokra vártam és csaposkodtam és reméltem, hogy valami nagyszerű talál rám. Persze a New Moon felbukkant. Január végén a városba érkeztek, mert a film forgatását Oregon-ból Vancouver-be helyezték át, szóval nagy szerencsére a szerepekre a casting-ot itt rendezték meg.

Mit tettél hozzá Demetri szerepéhez?
Természetesen minden információ, amit kinyertem az a könyvek és bizonyos honlapok alapján történt, a meghallgatáson a legjobb értelmezésemmel jelentem meg, amit gondoltam Demetri-ről. Valójában meglehetősen messze állok a karaktertől a könyvben leírt fizikai jellemzők szempontjából. De azt hiszem, hogy az a lényeg amiért megkaptam a szerepet az volt amit a meghallgatáson hoztam: a bájt és ugyanakkor a karakter vészjósló jellemét.

Milyen volt a vörös kontaktlencséket viselni?
Nos minél inkább angyali a tekinteted annál inkább nyugtalanítóbb vagy mint ha valaki ezeket a vörös kontaklencséket viselné. Ezen dolgok igazán belehoznak téged ebbe a gonosz karakterbe.

Olvastam, hogy snowboardos voltál egy ideig.
Igazán élveztem a snowboardozást. Életem nagy részében rögbiztem és azután váltottam a snowboardra, ami nagy inspirációval hatott rám. Azt hiszem bizonyos fokig a hegyek között töltött idő ösztönözz engem hogy tartsam távol magam Angliától és a kevésbé kitaposott ösvényen haladjak. Életem különböző területei összejátszottak és arra a tényre világottak rá, hogy nem térek haza. Szóval hozzáfogtam a színészkedéshez ugyanabban az időben Vancouver-ben és L.A.-ben. Soha nem néztem vissza, egyszerűen tudtam hogy mit akarok csinálni.

Mi volt a legérdekesebb rajongói tapasztalatod?
Olaszország volt az, a kedvenc rajongói találkám. Egy nagyon kis helyen forgattunk, és ebben a rusztikus kis Toszkán faluban volt a forgatás helyszíne. Rengeteg rajongót vonzott ez az egész. Mikor megláttak minket, megvadultak. Utcákon át futottam. Ha nem lennének testőreim, el kellene szaladnom mielőtt elnyelnének. Majdnem lehúzták a hátamról a pólót és ez a valaki, szinte még nem is csinált semmit. Rob Pattinson nem dughatta ki egész hétén a fejét, mert széttépték volna. Ezek a srácok csak hevesek. Nem hiszem, hogy valaha is hasonlót átélek újra. Elképesztő volt.

Írta: Kerrie Mitchell

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More