About this blog

2010. április 3., szombat

Bel Ami forgatási beszámolók tőlünk (04.01 és 04.03)

Barbi:

Tőlem most nem egy minden részletekbe belemenő beszámolót fogtok olvasni, csak egy kis szösszenetet, amiben a szerintem fontos benyomásaimat osztom meg.
Először le szeretném szögezni hogy nem ájulok el Rob minden mozdulatától: teljesen normális embernek tartottam eddig is, érdekes szokásokkal megáldva, és ez a két nap ebben a gondolatomban erősített meg. Teljes tiszteletem az övé, amiért ezt a hisztériát ennyire ki tudja zárni és csak a munkájára, az általa választott hivatására tud koncentrálni. Igaz először kb. 50 méterről láttam, majd tegnap már 10 méterről is, de már akkor is csak arra figyeltem fel, hogy mennyire fontos neki a színészet, és mennyire jól akarja ezt csinálni. Jó volt őt élőben is látni, hiszen nap mint nap foglalkozunk vele, fordítjuk az interjúit, nevetünk a vicces beszólásain, a mozdulatain, így látni akartuk őt élőben is. Persze jó lett volna egy-két szót vele beszélni (tudjuk hogy ez lehetetlen), de én azzal is megelégedtem hogy láthattam őt, hacsak ilyen távolságról is. Sajnos eddig a többi nagyszerű színészt, színésznőt nem láttuk, pedig jó lett volna őket is egy-egy pillantásra elcsípni.
A csütörtöki és a ma hajnali konzekvenciákat levonva csak annyit tudok mondani, hogy hiába van csendben az emberlánya attól még tud úgy viselkedni, olyan megnyilvánulásokat produkálni ami miatt olyan érzelmek, gondolatok kavarognak benne hogy nem tudja azt hova tenni, felfogni és értelmezni. Felnőtt fejjel arra kell rájönnöm, hogy nem olyan a világ amilyennek én elképzeltem és amilyennek én akarom látni… (lehet hogy túl későn????)
Mindenesetre: Köszönöm Robert, hogy láthattalak!!!

Annie:

Eddig csütörtökön és szombat hajnalban voltunk kint a forgatáson. Szerdán is kimentünk a szakadó esős időbe, de sajnos rossz időpontot választottunk. Csütörtökön újra kimentünk és nem bántuk meg, viszonylag jó helyünk is volt a fal tövében, de aztán Barbival megbeszéltük hogy ő átmegy egy másik helyre hátha neki jobb rálátása lesz. Ő végül a statiszták részén volt, majd később visszajött és talált egy sokkal jobb helyet a paparazziknál ahonnan ugyan távolabbról láttuk az eseményeket de több látóterünk volt. Na mármost úgy működik a téma, hogy Rob csak akkor érkezik meg, mikor már forgatásra készen állnak (értsd beálltak a fényekkel, statisztákkal, díszlettel stb) majd miután Rob megjön rögtön bele is kezdenek a forgatásba. Csütörtökön mi azt a részt láttuk, ahogy Georges átmegy egy téren az épület felé, ahol valamilyen estély folyhatott, mert a statiszták mind csinosan, elegánsan voltak felöltözve, a férfiak is. A lovaskocsik is a helyszínen voltak, a mozgalmasság hangulatát próbálták velük fokozni. Az épület elejére fáklyákat tettek, az utca címtáblákat is lecserélték, valaint ilyen mozart parókás „szolgák” álltak az épületnél, hogy az érkező vendégeket esetlegesen kisegítse a kocsikból. Ezt a Georges átmegy a téren jelenetet többször felvették, Rob-ot én személy szerint alig láttam, az arcát szinte nem is, csak az alakját, de nagyon úgy tűnt hogy minél erősebben próbál a karakterére koncentrálni. Cilinder, fekete nadrág és zakó, valamint fehér ing és egy kis krémszínű mellény volt rajta, kezében sétapálca. Nagyon „dölyfösen, magabiztosan” sétált. A társaság nagyon nagyon jó volt, kellemesen csalódtam, ha valaki hangoskodott azt rögtön lepisszegték, így nem volt probléma senkivel. Azért persze akadt pár érdekes jelenség, például mikor először megjelent Rob a színen hallottam, hogy az egyik lány elkezd lihegni mint a kutya (nem vicc) a másik pedig szüntelenül kántálta a szexiszexiszexiszexi mantrát, pedig csak Rob hátát látta és messzebb volt tőle mint én… Na mindegy no komment, az idő végülis valami fantasztikus volt, egy picit hűvösebb nyárestére emlékeztetett, a fények meg az egész összhatás nagyot dobott azon az estén. Mi 11 körül jöttünk el.
A szombat hajnali forgatás már fele ennyire sem volt vidám, ehhez a nagyon nagyon hideg is hozzájárult, plusz az emberek sem voltak olyan jók, bár az tény, hogy itt is mindenki nagyon jól viselkedett, nem volt kiabálás a lányok részéről, csak egyszer hallottam egy elnyújtott hangosabb Robert nyüszítést de szerintem meglincselték a csajt mert utána nem hallottam többet :D A lányoktól csak ez az egy incidens volt, azonban mivel a fő utcához közel volt a forgatás nagyon sok járókelő is odatévedt bámészkodni, akiknek 75%-a piás volt és kötekedős szóval a biztonságiaknak akadt munkájuk a bekiabálókkal és kötözködősökkel. Ezeket az alakokat gyorsan lerendezték, szóval bántódása senkinek sem esett és a hangoskodáson kívül nagyobb kellemetlenséget nem okoztak az őrök gyors közbelépésenek köszönhetően. Két jelenetet forgattak, az egyikben Georges az utcán sétálva vágyakozva néz be egy előkelő étterem/hotel/estély ablakán szegényes öltözékben, míg az ajtónálló el nem küldi. A jelenetek után Rob visszanézte, mit alakított, szövege nem volt. Ezután a kamerákat bevitték az épületbe és ott folytatódott tovább a forgatás, Georges is már bent volt, de nem tudjuk mit keresett ott. Miután végeztek Rob kocsiját már az épület bejárata elé parkoltatták készenlétbe és mikor Rob kijött a rajongók tapsoltak neki ő pedig az elöl és hátullévő rajongóknak is integetett illetve téblábolt még egy kicsit a kocsinál, hogy minél több ideig láthassuk őt aztán elhajtottak a kocsival. Az elején kicsit fáradtnak és idegesnek tűnt, de ez valószínű azért volt, mert ugye előtte pár órával is egy másik helyszínen forgatott illetve próbálta magát beleélni a szerepébe.
Az őrültebb rajongók is képviseltették magukat egyébként, miután Rob elment, elkezdtek pakolászni a lakókocsijában a stábosok és az egyik lány elkérte azt a kólásdobozt, ami ott volt bent Rob-al. Nem volt kibontva, teljesen ép volt, de azt mondták a csajnak, hogy Rob hozzáért mire ő úgy ölelgette azt a szart mint valami plüss mackót. Na ja, no komment. Biztos egészséges dolog egy tizenéves kiscsajnak egy teli kólásdobozzal aludni, valamint szerintem meg is nyalogatja lefekvés előtt. Biztos csak nekem tűnik ez a dolog gusztustalannak és én vagyok a maradi.
Nagyjából ennyi lenne a beszámolóm, azt hozzá kell tennem, hogy tényleg iszonytatóan hideg volt, nagyon nagyon remegtünk már és alig vártuk, hogy meleg helyen lehessünk. A tegnapi napban két pozitívum volt: végre ehettem csigát és találkoztam egy tök aranyos sráccal, akinek kölcsönadtam a telefonomat ugyanis összeveszett a barátjával, az ő telefonjával meg franc se tudja mi volt. Neki üzenem, hogy hívj fel mókuciiiii :D Egyébként tényleg tök jól eldumáltam a sráccal meg minden, szóval jaaaa…értitek :)
Egyébként a film nagyon jó lesz, csodásak a helyszínek csak azt sajnáljuk, hogy sem Christina Ricci-t sem pedig Kristin Scott Thomas-t nem sikerült még látnunk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More