About this blog

2010. április 9., péntek

Alex Meraz interjú – az Eclipse-ről és Breaking Dawn-ról

Mi hozott téged el a Titánok Harca premierjére? Alex:„Látni akarom a Titánok Harcában Sam Worthington-t – fantasztikus színész.”


Bírod a 3-D-t?
Alex:„Tudod mit? Nem tudom. Miután láttam az Alice Csodaországbant úgy gondoltam, hogy igen. Úgyhogy azt gondolom ezt látni 3-D-ben meglehetősen epikus lesz.

Miért nem csinálják meg a Twilight: Eclipse-t 3-D-ben?
Alex:„Nem tudom. Nem tudom. Talán fontolóra vették. Szerintem ami klassz a 3-D-ben az, hogy új okod arra az embereknek, hogy elmenjenek moziba. Mert enélkül a legtöbb ember csak otthon akar maradni és a nagyképernyőjű TV-jét nézni. De ez valami más, tudod, valami amit csak így tudsz megtapasztalni. Ez egyfajta visszatérés a moziba járás szeretetéhez. Lehetőséged van ezt élőben is látni. Lehangolt vagyok, hogy kihagytam a Michael Jackson-ról szóló, This Is It-et. Michael Jackson az ölemben táncolhatott volna 3-D-ben.”

Mesélj nekem az Eclipse forgatásáról. Milyen volt?
Alex:
„Igazán hideg volt. Úgy értem, ismét esett.”

Állandóan esik rátok srácok.
Alex:„Mindig esik, félmeztelenül… még mindig, ismét. Szórakoztató volt. Túléltük. Úgy gondolom a kötelék mindenki között erősebbé vált. Többet lógtam Kristen-nel. Tudod, Rob igazán klassz ember és a két lábbal áll a földön. Sokkal többet időt töltöttünk együtt. Biztonságosabban éreztem magam; sokkal inkább családiasnak éreztem a hangulatot, úgyhogy jól éreztük magunkat. Egy kicsit bizarr volt a forgatáson kívül, a sok tengerentúlról például: Japánból, Oroszországból érkező ember miatt…”

A tengerentúlról jöttek a rajongók?
Alex:
„Fanok jöttek a világ minden tájáról csakhogy elcsípjenek minket egy bárban vacsora közben. Kissé furcsa volt, de ez még mindig igazán kellemes élmény.”

Mikor elmész egy kávéra egy Starbucks-ba az emberek odamennek hozzád amíg ott vagy?
Alex:
„Itt nem. Azt hiszem itt [Los Angeles-ben] J-Lo-ra vagy Brad Pitt-re kíváncsiak. Nem hiszem, hogy én igazán érdeklem őket, de Vancouver-ben más. Hallottam arról, hogy mikor Vancouver-ben hozzákezdenek bármelyik Twilight filmhez, a gazdaság fellendül. És turisták tömege érkezik a városba. Ez őrület. Úgy értem, befolyásoljuk Vancouver gazdaságát.”

Milyen volt David Slade Chris Weitz-hez képest?
Alex:
„David Slade, azt gondolom ő… nagyon gyakorlatias, egy igazán gyakorlatias srác. Szinte fenyegetett a kamerával, hogy megragadja és lefotóz, mert… a nyakában állandóan egy masina lógott. Mindenkiről készített képeket igazán kellemetlen, kényelmetlen közelségből. Nála volt a kamera, szóval meg kellett próbálnod nem rá nézni. De szórakoztató volt. Igazán klassz srác. Egy másfajta látásmódja van arról, hogy mit akar csinálni, ami jó volt nekünk mint színészeknek, csak valami mást tudtunk alakítani. De feltétlenül hű maradt az Eclipse-hez, úgyhogy azt gondolom a rajongók igazán izgatottak lesznek a végeredmény láttán.”

Ez elég keménynek hangzik. Ti srácok ismeritek már a karaktereiteket, és most jön egy új fickó és ő mondja meg mit csinálj. Ez kicsit furcsa lehetett.
Alex:„Tudod, úgy érezem ez neki volt az, nem nekünk. Azt gondolom, hogy ő olyan mint egy apa aki örökbefogadott gyerekeket, tudod? Mert ott volt egy stáb, akik kiválasztották, és utána ott voltunk. Ő az a fajta, aki igazán bízott abban hogy ismerjük a karaktereinket, tudjuk mit is csinálunk szóval azt mondta tegyük a dolgunkat. De ő egy rendező, ha nem tetszett neki amit csinálunk, azt mondta ’Nem, ez nem az igazi. Próbáljuk meg így.’ Mégis klassz volt. Csupa szórakozás.”

Chris adott nektek útmutatást. David nem csinált ilyet, igaz?
Alex:
„David semmi ilyesmit sem adott. David Slade olyan volt, mint egy filmkészítő. Igazán aggódott minden összetevő miatt, például odafigyelt arra, hogy mit csinál a kamera és a fények és milyennek lesznek a speciális effektek. Nem csak azzal törődött, hogy a színészek mit csinálnak. Szóval jó volt ezt látnom, mert imádom a filmkészítését.”

Ez egy oktatás volt.
Alex:
„Totálisan az; [David] annyira ötletes, és tapasztalt.”

Értesítettek téged már arról, hogy mikor kezditek a Breaking Dawn forgatását? Alex:„Nem. Speculációk vannak arról, hogy talán nem Vancouver-ben forgatjuk. Mindenféle őrült dolgokat hallok.”

Miért nem Vancouver-ben forgatnák le?
Alex:
„Fogalmam sincs. Felmentem netre és rágugliztam. Ez az amit láttam/olvastam a üzenőfalakon, szóval…”

Nyomon követed az ezzel kapcsolatos dolgokat?
Alex:
„Én nem, a feleségem.”

Szeretnéd ha két részben csinálnák meg?
Alex:„Persze, miért ne? Ez egy másik munka, tudod mire gondolok? Úgy vélem tisztelni kell az ami a könyv. Ez egy könyv, de ők két részre szeretnék törni, igaz? Sok minden történik benne, szóval egyben megcsinálni nem lenne méltányos. A két film lenne a megfelelő. Remélem ezen megoldás mellett döntenek. Ez jobb lenne. És miért is ne engedjék ezt tovább élni?”

Arról is szó van, hogy Gus Van Sant, Sofia Coppola vagy más Oscar díjra jelölt rendezőt kérnek fel a Breaking Dawn rendezésére.
Alex: „Hajrá. Hajrá!”

Felkészültél arra hogy egy új férfi vagy nő érkezésére?
Alex: „Egy bábu vagyok, csak azt csinálom amit akarnak.”

Van valami, amit a New Moon-ban tettél, és hogy ismét ezt a karaktert alakítod azt kívánod hogy egy másik irányból közelítsd meg? Vagy elégedett vagy azzal az úttal amit csináltál?
Alex:
„Csináltam pár kis indie filmet, de tudod látni magam nagy vászonon olyan… szeretnék sok különböző dolgot csinálni.”

Igazán?
Alex:„Igen. De ez csak egy kis szerep volt, nem igazán voltam benne. Ez nem olyan film volt, ami csak rólam szólt…”

De tudod, hogy ez folytatódik és egyre nagyobb lesz.
Alex:
„Igen, igen. Teljesen elégedett voltam mindenki előadásával. De az enyémmel, úgy voltam hogy ’Oh istenem, teljesen másként is csinálhattam volna.’ Határozottan büszke voltam mindenki előadásmódjára. De majd meglátjuk. Talán a következőben jobb leszek.”

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More