About this blog

2010. április 20., kedd

Kiowa Gordon Seventeen Magazine interjú (17 kérdéses)

1. Hány éves voltál, mikor megtörtént az első csókod?
Azt hiszem 3 éves voltam, mikor egy családi barát a gyermekeivel átjött hozzánk még Virginiában, az idősebbik odajött hozzám és megcsókolt.

2. Melyik hírességbe vagy beleesve?
Semelyikbe. Fülig szerelmes vagyok a barátnőmbe.

3. Melyik az a divathóbort a lányoknál, ami totálisan összezavar?
Az igazán rövid ruhák. Nem ízlésesek.

4. Melyik az a csajos film, amit titokban szeretsz?
Valentin Nap.

5. Melyik Tv műsor a te „bűnös élvezeted”?
The Venture Bros.

6. Ki játszhatna téged az életedről készült filmben?
Túl fiatal vagyok még ahhoz, hogy filmet csináljanak az életemről. Épp csak most kezdődött el.

7. Mi az álommunkád?
A színészet és a rocksztárság.

8. Ha egy napra helyet cserélhetnél bárkivel a világon, ki lenne az?
Szeretnék egy napot hangyaként élni és remélem nem nyomnak össze.

9. Kihez állsz legközelebb a családodból?
A testvéreimhez, az apukámhoz és az anyukámhoz.

10. Melyik a kedvenc weboldalad?
Kiowa Gordon online.

11. Melyik az a gyorskaja, amely nélkül nem tudsz élni?
Megvagyok gyorskaják nélkül.

12. Mi a legrosszabb szokásod?
A halogatás, késlekedés.

13. Melyik volt az a szám, amit legutóbb az iPod-odon hallgattál?
A Thursday-tól a Paris in Flames-t.

14. Mit vettél legutóbb?
Benzint.

15. Miről álmodtál előző este?
A barátnőmről álmodtam és arról, hogy egy labirintuson keresztül futok hogy megpróbáljam megtalálni a barátainkat.

16. Ebben a pillanatban mennyi pénz van a pénztárcádban?
110 dollár és néhány bankkártya.

17. Folytasd a mondatot: Mikor 17 voltam, akkor…
...harmadéves középiskolai tanuló voltam és a barátaimmal szórakoztam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More