About this blog

2010. május 20., csütörtök

InMovies interjú a Twilight-os Cameron Bright-tal

Cameron Bright egy fiatal kanadai színész olyan bíztató jövővel, mint amilyen a vezetékneve (Bright-ragyogó). Mostanában leültünk vele beszélgetni a Twilight sorozatban játszott szerepéről, Alec-ről. Megtudhattuk, hogy mit gondol a nagy vámpír vs. vérfarkas vitáról, a forgatáson levő vonzalomról Robert Pattinson és Kristen Stewart között, és Taylor Lautner kockahasáról.

Mesélnél egy kicsit nekem az Eclipse-beli szerepedről?
A szerepemről az Eclipse-ben? Nem igazán mondhatok semmit arról, hogy mit csinálok, vagy bármi ilyesmit. Úgy értem, amíg ő vagyok, tudjátok, mi a helyzet. Alec-et játszom. Ő egy a Volturi tagjai közül a New Moon-ban. De tudjátok, ez elég bizalmas, szóval nem fogom elmondani nektek pontosan, hogy mit csinálok, mert azt szeretném, hogy elmenjetek és megnézzétek a filmet.

Nos, akkor kérdezek valami másról. A Twilight színészei gyakran beszélnek arról, hogy úgy érzik, mintha mind egy nagy család tagjai lennétek. Tudnál erről mondani valamit?
Nem mondanám, hogy egy nagy család. Inkább mondanám, hogy bűntársak, barátok, tudod. Oh, mi jó haverok vagyunk. Sokuknak vagyok a barátja, és boldog vagyok, hogy ennyi emberrel találkoztam ebben a filmben, de technikailag csak kollégák vagyunk, igaz? Ugyanazzal foglalkoznak, mint én, és ezt kedvelem bennük.

Tudom, hogy a karakterednek vannak különleges képességei, és én úgy gondolom, hogy talán kihívás lehet olyasvalamit megjeleníteni, amit senki se lát. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan játszol el olyasmit, ami vizuálisan nem egyértelmű?
Nos, eddig még nem kellett használnom a képességemet, szóval nem mondhatnám, hogy nehéz volt. Azt se mondhatom, hogy könnyű volt, mert egyáltalán nem kellett még használnom. De megformálni a karaktert? Egyáltalán nem volt nehéz, klassz volt, mert bármit csinálhatsz a szereppel, amit csak akarsz. Tudod, a könyv az könyv. El tudsz képzelni egy személyt a fejedben, de amint egy filmet készítesz belőle, az egy teljesen más világ, mert látod az egészet életre kelni. Sosem mondták nekem, hogy a karakterem hogyan viselkedik, mit csinál, stb. Hanem mikor odaértünk, hogy forgatni kezdünk, akkor azt mondták nekem: „Érezd jól magad. Most már vámpír vagy. Legyél vámpír.” És ugye senki sem tudja, hogyan játsszon el egy vámpírt, mivel találkozott már egyikünk is vámpírral? Nem. De tudod ezt szeretem ebben, hogy bármit megtehetek, amit csak akarok.

Szóval hogy készültél fel rá?
Nem tettem. Csak megjelentem, és azt csináltam, amit akartam.

Volt valamiféle ihleted hozzá?
Nem. Számomra a felkészülés a forgatáson elég könnyű volt. Nem igazán mentem keresztül sok dolgon, nem gyakoroltam a szövegemet, vagy ilyesmi. Csak odamentem, és megcsináltam. Nem is tudom, nehéz elmagyarázni. Tudod, ezt csinálom az életem kétharmad részében, és ez az, amit most is csinálok. Tudom mikor, tudom hogy, mi is a megfelelő szó? Tudom, hogy hogyan elemezzem a karaktert, és csak…ez egy olyan dolog, amit már magadtól csinálsz. Nehéz elmagyarázni.

Oké. Érthető. Szóval…
De mindenki másképp csinálja, és én csak, én csak megjelenek a forgatáson, és tudod, a rendező úgyis fogja mondani: „Azt szeretném, hogy így lásd a dolgot, így kéne…” Ez egy folyamat. Nem úgy van, hogy csak belépsz a szobába, és automatikusan elkezded csinálni. Nagyon sok minden van, ami befolyásolja a dolgokat, és együtt dolgozol másokkal, és szerencsére ebben a filmben, olyanokkal dolgozhattam együtt, mint Dakota Fanning és Michael Sheen… ők pedig sokkal könnyebbé tették az egészet. És az emberek a forgatáson nagyon kedvesek voltak, és sokan közülük a barátaim voltak. Például Daniel-t (Cudmore) már korábban is ismertem, és Chris (Weitz) is nagyszerű. Mást se csináltak a forgatáson, csak poénkodtak. Úgy értem, hogy csak összevissza szórakozol, és ez a munka. Ez nem ennek a nagy filmnek a forgatásán volt, hanem egy másik forgatáson. Csak odamész, jól szórakozol, megcsinálod, amit csinálsz, én így látom ezt.

Ki a kedvenc szereplőd a Twilight-ban?
A Twilight-ból jelenleg? Nem is tudom. Hogy őszinte legyek, látva a New Moon-t, tetszik Michael Sheen karaktere. Ez azért van, mert ő egy dilis, és én szeretem az őrült embereket. Az őrült emberek sok dologban a legjobbak a világon. Tudod, az őrült emberekkel lehet a legérdekesebbeket beszélgetni. Szóval az ő szerepe az, akit én nagyon kedvelek.

Ha te lennél Bella, akkor kit választanál?

Ha én lennék Bella, kit választanék? Hát, azt kell, hogy mondjam, hogy a test alapján döntenék, valószínűleg. Szóval Jacob lenne az.

Én is így választanék.


Tudom, hogy sokat dolgoztál Kristen Stewart-tal és Robert Pattinson-nal. Éreztél köztük valamilyen vonzalmat a forgatáson?

Nem. Úgy értem, mindig is van vonzalom egy fiú és egy lány között akik barátok, de ameddig erről a két emberről van szó? Annyian kérdezték már tőlem ezt a kérdést… nem! Személyesen ez nem az én dolgom, szóval kimaradok belőle. Azt mondták „Oh, ne mondj semmit Rob-ról, és Kristen-ről”, én pedig simán megmondtam nekik, hogy „Nem kell aggódnotok amiatt, hogy más emberek életéről beszélek, én csak a sajátomról beszélek, de nem fogok máséról.” De amíg róluk van szó, barátoknak néznek ki, és ennyi, amit mondhatok. Csak annyit poénkodtak egymással, mint bárki más is tette, és mind jól szórakoztunk.

Kényelmetlenül érzed magad Taylor Lautner kockahasa miatt?
Hogy mi… elnézést? A hasa miatt? (nevet) Oh, nem. A vámpíroknak nem kell helyesnek kinézniük. Nekik gonosznak kell kinézniük. Érted, hogy mondom? Mivel az egész farkasfalka a barátom, és bármikor, mikor Twilight-os gyűlésre megyünk, mindig azt mondják – az összes farkas: „Tudod mit? Miénk a jó test.” De a nap végén, a kutya a férfi legjobb barátja, a gyémánt pedig a lány legjobb barátja.

Ez vicces.
Aha, ezt én találtam ki. Szóval ezt mondtam nekik, és az összes farkas nevetett egy pillanatig, aztán felfogták, hogy mit mondtam, és azt mondták: „Mi van? Oh, végül is igaz.”

Szóval hogyha választanod kéne aközött, hogy a vámpír vagy vérfarkas legyél a való életben, akkor melyiket választanád?
A való életben azt mondanám, hogy vámpír, mert a vámpírok is tudnak helyesnek kinézni – és tudok helyesnek látszani, nekem is lehet jó testem, ha akarom. És legalább nem változom át kutyává, vagy akármivé. És tetszenek a szemek. És tetszenek a ruhák is. A ruhák nagyok klasszak.

Igen, jól néznek ki. Szóval a te karaktered egy szolgája a Volturinak. Ha jellemezned kéne magad, hogy vezető, követő, vagy szolga vagy, akkor mit gondolsz, melyik illene rád leginkább?
Oh, azt igazi életben, nem is tudom. Azt mondanám, hogy a barátaim között én vagyok a vezető, mert én vagyok az, aki… én felnőttesebb vagyok, mint bármelyik barátom. Nem mondom azt, hogy ők gyerekesek vagy ilyesmi, de ez van, én értek az üzlethez. Például, én adót fizetek 7 éves korom óta, én támogatom a családomat, az apa vagyok a családomban. Tudod, ételt teszek az asztalra, meg ilyenek – mióta 6 vagy 7 vagyok.

Szóval te vagy a kenyérkereső a családodban?
Tudok segíteni a barátaimnak. Én így látom, és egy csomó barátom jön hozzám, hogy „Te mit tennél? Mit csinálnál ilyen helyzetben?” én meg felajánlom a segítségemet, ha tudom. Nem mondanám, hogy vezető vagyok olyan értelemben, hogy mindenki felnéz rám, meg ilyenek, de én úgy gondolom, hogy szeretek ott lenni valakiért, amennyire csak tudok, és egyértelműen nem vagyok egy követő típus. Ha valaki azt mondaná nekem, hogy ugorj le a hídról, csak nevetnék, és azt mondanám: „Előbb te.”

Az interjút készített: Devon Scoble
Fordította: Edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More