About this blog

2010. május 4., kedd

iVillage interjú Peter-rel

peter222
„Mondtam a feleségemnek (Jennie Garth – Beverly Hills 90210), hogy az egyetlen ajándék, amit szeretnék az az, hogy együtt lehessek a családommal,” Peter Facinelli nemrég mondta az iVillage-nek mialatt a Jackie nővért forgatta New York-ban. „Ma készült el a második évad szóval holnap megyek haza. Már várom a szünetet, hogy egy kis időt a családommal töltsek.”

Nem meglepetés, hogy 3 gyermek édesapja vár már egy kis szünetet, hogy a szeretteivel legyen a Los Angeles-i otthonukban. A Jackie nővérben Dr. Fitch Cooper szerepe mellett, Facinelli a vámpír Carlisle Cullen-t is alakítja a nagysikerű Twilight filmekben. A szünetét megelőzően a 36 éves színész megragadott egy percet, hogy beszéljen a szeretett karácsonyi tradícióról, a New Moon rajongók kívánságairól és hogy mért támogatja az ötödik Twilight filmet.

A Twilight Saga-nak akkora rajongótábora van. Eddig mennyire volt őrült ez a tapasztalat?
Én a könyveket is nagyon szeretem, ezért megértem a szenvedélyüket a projekt és a filmek iránt. Izgatott vagyok, hogy részese lehetek a franchise-nak és hogy beleszólhatok abba, hogyan készül.

Állandóan megállítanak az utcán?
Segít, hogy a filmben szőke a hajam az életben pedig nem. Egy kicsit könnyebben tudok közlekedni, mint néhányan a stábból. Most már a rajongók ismernek, tudják hogy nézek ki, szóval elég gyakran oda szoktak jönni hozzám.

Volt már az egyik rajongónak valamilyen őrült kérése?
Igen, elég gyakran előfordul a ,,Megtudnál harapni?” Néha megharapom a csuklójukat egy fotó kedvéért. Ez vicces tudod? Mókás az egész sorozatnak a részese lenni. Nagyszerű, hogy ennyire izgatottak a rajongók a filmekkel kapcsolatban. Rosszabb lenne, ha paradicsommal dobálnának minket, érted mire gondolok?

Carlisle Cullen szerepére tudtál meríteni a saját apai tapasztalataidból?
Amikor belekezdesz egy szerepbe vannak olyan dolgok amikhez kötődsz és vannak olyan dolgok amik után utána kell keresned, és számomra a család pátriákájának lenni természetesen jött. Nekem is van egy családom, így megértem, hogy milyen ez. Szóval sokkal inkább az volt a munka, hogy milyen volt Carlisle, mint ember és hogy merre vitték az utazásai és hogy hogyan vigyél a vászonra 350 évet.

Apáskodó voltál a fiatalabb színészekkel?
Azt hiszem az első film alkalmával sokkal inkább apaibb voltam feléjük, mert amikor találkozol a többi színésszel, valamennyire úgy látod Őket, mint a karaktereik és felveszik a karakterük jellemző vonásait. Szóval mindenki oda került be, ahol a Cullen családban van, és az Én szerepem a pátriárka. De ahogy egyre jobban megismertek, sokkal inkább egy idősebb testvérré váltam.

Mindannyian jól kijöttök egymással?
Mi egy család vagyunk a vásznon és azon kívül is. Munka után élvezzük egymás társaságát. Elmegyünk vacsorázni. Senki sem volt nagyképű amikor a Twilight-ot elkezdtük és ez nem változott. Jó, hogy azt látod, hogy az embereknek nem nőtt meg az arca. Még mindig ugyan azok az emberek, mint akikkel ezt az utazást elkezdtük.

Melyik vámpír erőt szeretnéd magadnak a
való életben?
Szeretném, ha képes lennék repülni – az király lenne. De nem tudom, hogy ez vámpír erő-e. Úgy értem, Carlisle ereje a könyörület és azt hiszem én húztam a rövidebbet. azt mondtam, „Nem lehetnék könyörületes és repülni tudó?” Nem igazán lehetsz olyan, hogy „Lépj hátrébb! Le fogok sújtani rád a könyörületességemmel!”

A három lányod Twilight rajongó?
Mindannyian azok. Van egy 12 éves (Luca Bella), egy 7 éves (Lola Ray) és egy 3 éves (Fiona Eve) lányom és mindannyian látták a Twilight-ot. A 12 éves és a 7 éves lányom a New Moon-t is látták és izgalmas egy olyan film részesének lenni amiben a családom is részt vehet és láthat.

A New Moon eléggé intenzív volt. A 7 éves lányod nem félt?

Nem, a foglalkozásom miatt megérti, hogy ezek csak filmek. Nagyon szereti a filmet. Izgatott volt, hogy elmehetett a premierre és láthatta a filmet.

Királynak tartják, hogy híresség vagy?
Nem, mert nem elszállva élünk… Amikor otthon vagyunk, nagyon átlagosak vagyunk. Semmivel sem neveljük Őket másképpen. De azért számukra király, hogy elmehetnek a premierre, láthatják a filmet és az egész Twilight Saga részesei lehetnek.

A feleséged és Te is híres színészek vagytok. Nehéz megtartani a családi életet amikor külön vagytok?
Nem, mert a feleségem Illionis-ból származik, Én meg New York-ból és a nap végére az amit csinálunk csak munka és nem az ami emberként vagyunk. Színész vagyok nem pedig híresség. Sosem járkálok úgy, hogy egy híresség vagyok. Szóval ebben az értelemben földhözragadt életstílusban élünk. És a gyerekeim kedvéért nem is akarnám másként.

Van valamilyen terved az ünnepekre?
Síelni viszem a gyerekeket.

Van valamilyen ünnepi tradíciótok?
Van egy kis falu díszletünk, amit a karácsonyfa aláteszünk, és ebben az évben a gyerekek maguk építették fel mert Én városon kívül voltam. Általában segítek, de ebben az évben megleptek és betették az egész falut a fa alá. Jó móka volt hazajönni és látni, hogy megcsinálták.

Van 2010-re újévi fogadalmad?
Már nem teszek Újévi fogadalmakat mert mindig mindenki megszegi őket. És úgy érzem, hogyha meg akarod változtatni az életed , nincs rá jobb idő mint a jelen. Szóval mért várj egy bizonyos dátumig, érted mire gondolok?

Hallottunk már arról, hogy az utolsó Twilight könyv, a Breaking Dawn két különálló filmmé lesz szétbontva. Meg tudod erősíteni a pletykát?
Nem tudom. Tudom, hogy vannak pletykák. Én is támogatom ezt az ötlete. A Breaking Dawn egy nagyon vastag könyv és sok minden történik benne. Azzal, hogy lecsökkentjük egyre, nagyon sok dolgot ki kellene hagyni. Szóval, ha nekem lenne beleszólásom, azt szeretném, hogy 2 film legyen. Semmit sem hallottam még róla és a Breaking Dawn leforgatása sem lett még megerősítve. Szóval azt hiszem mindannyian arra várunk, hogy eldöntsék, hogy mi fog történni.

Szóval Te nem vágysz arra, hogy vége legyen?
Nem, Én nagy rajongója vagyok a könyveknek. Szóval számomra jó buli, hogy újra eljátszhatom Carlisle-t és egy kicsit szomorú vagyok, hogy már csak egy könyv van hátra. Nagyszerű lenne, ha két részben szednék.

A rajongók mit várhatnak a következő filmtől, az Eclipse-től?
Mindegyik filmnek más volt a rendezője (David Slade rendezi az Eclipse-t) szóval a hangulat egy kicsit más lesz. Mindegyik könyvben fokozatosan nőtt az akció. A New Moon-ban volt néhány király akciójelenet a vérfarkasokkal és a Volturi-val és ez folytatódik a harmadikban, ahol a Cullenék néhány nagyszerű akciójelenetekben lesznek láthatóak. Ez jó móka számomra mert Cullenként tartózkodóak vagyunk, mindig megpróbálunk beilleszkedni és emberinek tűnni. De az Eclipse-ben láthatjátok, hogy vámpírként mire vagyunk képesek.

Ki nyerné a Taylor Lautner – Robert Pattinson harcot?
A való életben? Nos Taylor-t kell mondanom, csak azért mert már az anyja méhében is karatézott. Láttam már néhány szaltót és rúgásokat csinálni. Azt hiszem, hogy Taylor nyerne a köztem és közte lévő harcban is.

Rendben, Rob és Kristen Stewart járnak?
Tudod, nem tudom, hogy a munkatársaim kivel járnak, mert nem kérdezem meg. Úgy értem, azt sem tudom, hogy Edie Falco jár-e valakivel.

Unod már, hogy az emberek ezt kérdezik tőled?
Igen, unom már, hogy az emberek mindig azt kérdezik, hogy Edie Falco kivel jár.

- Ali Gray
Fordította: Niki

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More