About this blog

2009. október 11., vasárnap

Tú Magazine – Robert Pattinson interjú

A Cannes-i Filmfesztiválon jártunk, mikor azt mondták nekünk, hogy egy vámpírral fogunk interjút készíteni. Igen, Robert Pattinson-nal! Egy nagyon mozgalmas év után, időt szakított arra, hogy végigsétáljon a vörösszőnyegen és élvezze a világ egyik leghíresebb filmfesztiváljának csillogását. Mikor megérkeztünk arra a helyre, ahol az interjút készítettük, még mindig nem hittük el hogy vele fogunk beszélni. A hotelen kívül többszáz rajongó várt rá. Ez az ő pillanata, és az első dolog amit megoszt velünk az: nem hiszi el hogy mindez vele történik. A beszélgetés szerint normális fickónak tartja magát, és esküszik arra, hogy nagyon unalmas az élete. Mindenek felett annyira jóképű, ez a pasi imádnivaló és a földön áll két lábbal. Hogy lehet nem belé szeretni?

Robert hogy érzed magad, hiszen a világon rengeteg lány rólad álmodozik?
Őszintén szólva, azt hiszem mindez a filmkészítés illúziójának részét képezi. Nem csináltam semmi szokatlant, hogy ilyen híres legyek. Ez az egész az 5 perces érzelmeknek köszönhető, amiket átadtam az embereknek, és ez nagyon jó érzés. Ez a varázslat része és minden a filmkészítésből adódik. Az elvárások, az álmok, a fantáziák; mindez csak illúzió. Egy nagyon normális srác vagyok, ezt megígérhetem.

Élvezed ennek a hivatásnak a csillogását, miközben végigsétálsz a vörösszőnyegeken?
Igen, szeretek utazni szerte a világban, és olyan fesztiválokon lenni, mint például a Cannes-i. A csillogás és izgalom ezen öt percei csodálatosak, amíg vissza tudom kapni a normális életemet.
Ezek azok a pillanatok, amiket csak a filmkészítéssel tudsz átélni, ki kell élvezned őket. De a legjobb része az, mikor hazamehetsz. (Nevet.)

Mi a legnehezebb része, hogy ennyire híressé váltál?
A tömeg. Nagyon bátortalan/félénk vagyok. Az a tény, hogy az utcán végig kell mennem és tudni azt, hogy fel fognak ismerni és a nevemet sikítani ezek a dolgok kissé paranoiássá tesznek. Nem tudok 20 percnél tovább egy helyen lenni, mert az Internet és gyors híráramlások miatt a paparazzik és a rajongók rámtalálnak.

Mondd meg az igazat, a hírneved segít abban, hogy több lányt kapj meg?
(Nevet.) Igen is, meg nem is. Először a lányok vonzódnak hozzád, de mikor felismerik hogy te is igazi ember lény vagy, hibákkal és negatív tulajdonságokkal, ez bizony csalódás tud lenni. Sokszor a lányok rájönnek, hogy minden, amit rólad gondoltak, csak fantázia. Végülis azt gondolom, hogy éppen olyan vagyok mint minden más fickó. Nem tudok más lenni, mint akit akarnak, ez vagyok én. Sok lánynak megalapozatlan elképzelési vannak rólad, ami baj, hiszen mikor az emberek rájönnek hogy nem igazán vagy olyan, csalódottak lesznek. Be kell vallanom mielőtt megcsináltam volna ez a filmet, azt gondoltam, hogy a hírnév segíteni fog a lányok terén, de mára már ráeszméltem hogy ez nem is olyan egyszerű mint hittem. Végülis, ha megtetszik egy lány, még mindig keményen meg kell dolgoznod azért hogy megnyerd magadnak! (Nevet.)

Milyen más dolgokat kellett megtanulnod?
Nagyon óvatosnak kell lennem azzal, hogy mit mondok és azt az információt kivel osztom meg. Megtanultam, hogy nem szabad sok mindent elmondanom. De ez egy olyan lecke, amiből bárki tanulhat. Gondold át a dolgokat, mielőtt kinyitod a szád.

Amellett hogy színész vagy, mi álmaid munkája?
Zongoristának lenni. A zene megigéz, imádom. Ez a szenvedélyem. Azt hiszem nagyon boldog lettem volna akkor is ha egy zongora mellett kötök ki, és meg tudnék élni belőle.

Tisztában vagy vele, hogy az életed örökre meg fog változni? A Saga-nak köszönhetően bármilyen szerepet megkaphatsz, amit csak akarsz.
Tudom, de néha megpróbálok nem sokat gondolni erre, mert megijeszt. Úgy érzem a dolgok nagyon gyorsan történnek és folyton úgy kell döntenem/választanom, hogy átgondoltam volna, mert ha mégis így teszek, lehet hogy elhalasztok egy lehetőséget. Nem tudsz olyan színész lenni, aki megengedheti magának, hogy a következő filmjéig 5 évet várjon ha ehhez van kedve. Meg kell találnod a következő hónapokra a legjobb munkát, ellenkező esetben a szakma és az emberek nagyon gyorsan elfelejtenek. Tehát hatékonynak és gyorsnak kell lenned a következő film kiválasztásánál. Ha nincs vesztenivalód, az nagyszerű, mert csak elfogadod a kihívást és megpróbálod megcsinálni. Ha igazán hosszú távú karriert és jó image-t akarsz kiépíteni, az nagyon stresszessé kezd válni.

Beszéljünk a jövőről, mit szeretnél, hogy az Újhold miben segítse a karrieredet?
Azt akarom, hogy az Újhold több legyen mint siker, a választás szabadságát más projektekhez, amiket később akarok megcsinálni. Ezért remélem, hogy a film nagyszerű lesz. A szakma így működik, azt amit később akarsz csinálni, ahhoz előtte annak amit csináltál sikeresnek és jónak kell lennie, nem igaz?

Az emberek állandóan arról beszélnek, hogy milyen csodálatos vagy. Egyetértesz?
Nem igazán (Nevet.) Az az igazság, hogy hónapokig ellenálltam a meghallgatásnak ezen szerepe esetén (Edward), mert miután elolvastam a könyvet úgy gondoltam, nincs értelme elmenni, esküszöm! Számomra Edwardot egy modelszerű srác játszhatta volna, tökéletes testtel és aki képes lett volna a legjobban fizikailag előadni. Egyáltalán nem látom magamban ezeket. Szóval úgy gondoltam ’Rendben, el fogok menni a meghallgatásra, magamat fogom adni, ez a legjobb dolog amit tehetek.’ Soha nem gondoltam volna, hogy megkapom a főszerepet.
Rob-nak nincs szerencséje a szerelemben. Ezt mondta: „Soha nem voltam még igazán szerelmes, de megpróbálok nagyon romantikus lenni, amennyire lehetséges. Egy évvel ezelőtt odasétáltam volna egy lányhoz, aki nem is érdekelt. Olyas valakit keresek, aki karakteres. Ha valaha rátalálok, tudod mit fogok csinálni? Több száz szerelmes levelet írok neki.”
Igaz az, hogy Edward alakítása rengeteg munkádba kerül?
Igen, de majdnem a film végén kezdtem el dolgozni. És ettől sokkal jobban éreztem magam. Nemcsak tökéletes izmokat és hasizmokat akartam, egészség akartam lenni amennyire lehetséges. Ez megmutatkozik a hozzáállásodban és a magabiztosságodban.

Még mindig zenélsz?
Persze. Sokat játszottam Londonban, emlékszem azokra a napokra, mikor autóba ültem és arra gondoltam, hogy zenésznek lennie a legkirályabb dolog a világon. Elképzeltem magam egy étteremben, ami a tengerpart mellett van, napnyugtával és óceánnal. Ötéves korom óta zongorázom, tehát a zene része annak, aki vagyok.

Beszéljünk Edward-ról, mi a közös bennetek?
Nem tudom. Nagyon érzékeny és szégyenlős vagyok. És természetfeletti képességem is van. (Nevet.) Nem, nem akarom. De nem vagyok igazán normális.

Mit fogunk látni az új filmben?
Nem mondhatok sokat, mert ez még titok. Az ötlet az, hogy meglepjük az embereket, de a könyvek az alapja, Chris Weitz jellemzői is megtalálhatók benne, szóval el kell menned megnézni! Amiről biztosíthatlak az, hogy vizuálisan lenyűgöző lesz. Chris egy zseni, és imádja felfedezni az Újhold világát teljeskörűen. Nem hagyhatod ki. Még nem láttam, de már nagyon szeretném megnézni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More