About this blog

2009. október 16., péntek

Twilight Watch: Ashley Greene-vel az Eclipse forgatásán

Közvetlenül a The Twilight Saga: Eclipse forgatásán érte utol a VF.com Ashley Greene-t (Alice Cullen), akiről a következő mozikba kerülő filmről, a New Moon-ról, a stáb újraegyesüléséről és arról kérdezték, hogy miben változtatta meg az életét ez a vámpír szerep.
Szóval most Vancouver-ben vagy az Eclipse forgatásán…
Igen. Épp most érkeztem meg! Minden nap egy órát utazunk; kint vagyunk a semmi közepén.

Mit forgatsz ma?
Ebben a részben sok az akció és harci jelenet. Én, Nikki és Kellan ma dolgozunk, a harci jelenetek egy másik részét csináljuk. A vámpír /Cullen/farkas/újszülött hatalmas csata egy részét vesszük fel.

Milyen úgy dolgozni különböző rendezőkkel, hogy ugyanazon karaktert kell alakítanod?
Eleinte kicsit nehéz volt, sok kompromisszumot követel meg. Mindenki más, a saját elképzeléseiket veszik fel, de nagyon jó volt. Le kell ülnöd és azt mondanod ’Ez az amit így fogok csinálni, mert így érzem.’, javaslatokat kell tenned. Ez alapvetően a kommunikációról szól, és ezzel még nem volt probléma.

Alice Cullen szerepe egyre fontosabb a sorozat folytatásaiban. Mik a tapasztalataid a New Moon forgatásáról?
Hihetetlen volt, azt hiszem az időzítés megfelelő volt. Örülök hogy az első részben nem volt nagy szerepem, mert ideges voltam. De a másodiknál már volt időm felépíteni a karaktert, és mostanra már igazán jól érzem magam Alice Cullen-ként. Nagyon izgatott voltam mikor elolvastam a forgatókönyvet, mert – természetesen olvastam a könyvet – de soha nem tudhatod hogyan alakítják át, mit fogsz olvasni, de a forgatás nagyszerű volt. Chris Weitz csodálatos!

Láttad már a kész filmet?
Egy hónappal ezelőtt láttam. Nagyon boldog vagyok… és izgatott vagyok emiatt. Mikor láttam, még nem volt teljesen kész. Az első vágások egyike volt, és nagyon jól nézett ki. Az első dolog, amit gondoltam az volt, hogy ’Oh istenem, ez gyönyörű!’. Javier, a mi D.P-ink (az operatőr) gyönyörű munkát végzett. Mindannyian nagyon-nagyon jól néztünk ki!

Mennyiben különbözik az első filmtől?
Sokkal veszélyesebb; a kosztümök sötétebbek, látványosabbak és hangsúlyosabbak. A Volturi ebben a részben már megjelenik, és igazán félelmetesek. Ezért gondolom úgy, hogy a fények nagyon fontosak; ez a kulcs. Ennek egy jó része Olaszország…

Milyen volt ott filmet forgatni?
Hihetetlen! Vissza akarok menni! Vidéken voltunk – képeslapra való helyszínekkel. Ahol elszállásoltak az egy magántulajdon volt, 7 villával és a tulajdonosok saját maguk csináltak nekünk reggelit, ebédet és vacsorát minden nap, ez igazán jó volt. Még ahol forgattunk – nem épített díszlet volt – az is őrületes volt, hiszen hihetetlenül régi, gyönyörű épületekben filmezhettünk. Az gondoltam ’Az emberek valóban itt élnek… én is szeretnék itt élni!’

Mi volt a kedvenc jeleneted a forgatás során?
A Porschét vezetni igazán szórakoztató volt. (Nevet.) Sikerült felhajtanom ezeken a szűk, macskaköves utcákon. Nagyon büszke vagyok magamra amiért sikerült megcsinálnom, és nem törtem össze a kocsit! De az első jelenet ahol Alice Bellának rendez bulit, és ahol elvágja az ujját az is jó volt, mert mindannyian ott voltunk. A New Moon alapvetően, rólam és még négy-öt karakterről szól. A Cullen család egy héten át ténylegesen együtt volt. Ez nagyszerű volt, hiszen együtt kezdtük el a visszatéréskor, újra láttuk egymást… és láthatjuk majd Jasper-t akció közben.

Mit mondanál alapvetően miben változott meg az életed amióta a Twilight megjelent?
Az életem olyan, mint egy őrült forgószél. Csak dolgozom, dolgozom és dolgozom. A film sikere miatt sok mindent megkapsz, az emberek szeretnék hogy elmenjek bizonyos helyekre csak hogy ott legyél, de nem tudok mindennek eleget tenni. Ezek között és más filmek között is dolgozom. Tudod problémákkal küszködő színész voltam, modellkedtem hogy kifizessem a számláimat. Aggódtam a lakbér miatt, 2 másik emberrel éltem együtt. De ami történik az őrület, szükségem van egy kis szünetre, szabadnapra. Ez jó, de egyben fárasztó is, az anyám láthatja minden egyes nap láthatja hogy mit csinálok az Interneten? Ez őrület. Senki sincs olyan, aki tudná ki vagy, vagy törődne azzal, hogy ki is vagy valójában, gyártják a főcímeket arról, hogy mit eszel, hova mész, kivel lógsz, kivel kávézol. De azt hiszem ez segít is, hiszen ha bemegyek a rendezőkhöz, producerekhez hirtelen tudják ki vagyok. Ez a legőrültebb dolog…

Mi is?
Az egész szemléletmódom megváltozott. Mikor elmész egy meghallgatásra, ahol producerek és rendezők vannak nagyon ideges vagy, és azt gondolod hogy ezek a nagy, gonosz stúdióvezetők azt akarják, hogy megbukj. De mikor olyat csináltál mint ez (például a Twilight), bemész és tudni akarják mire gondolsz, mit akarsz csinálni, miként látod a forgatókönyvüket. Most mikor bemegyek ezekre a meghallgatásokra, leülök és beszélgetek ezekkel az emberekkel, ezt kellett volna tennem már a kezdetektől. Ez egy más világ.

Vannak olyan változások, amik hatással vannak rád és a stábra?
Igen, egy kicsi. Ismernünk kell egymást, egy héten 6 napot együtt dolgozunk, napi 12 órát. Határozottan jobban ismerjük egymást, igazi kapcsolatok alakultak ki. Vannak napok mikor tudjuk, hogy ki morcos, rosszkedvű! Egy nagy dolog összeköt minket, mégpedig az hogy mindannyiunk élete drasztikusan megváltozott. Meg tudunk egymásban sokkal jobban bízni. Ha valaki keresztül megy valamin, valaki más a stábból már átélte ezt vagy valaki ugyanazt a dolgot éli meg. Ez jó dolog.

Szóval te és Kellan részt vesztek egy Halloween-i bulin Las Vegas-ban… megvan már a jelmezed?
Igen! De nem mondhatom el hogy mi lesz…. OKÉ, madárnak fogok beöltözni. A stylistom találta nekem ezt a jelmezt, mert megkértem hogy csinálja meg nekem, de megtalálta ez a csodaszép jelmezt. Az hiszem még hozzárakunk tollakat, hogy kevésbe legyen ’Hollywood Szexi Madara’ kinézete. Ez nagyon vicces lesz.

Mi jellemzi a mai napodat?
Az idegesség! Kicsit ideges vagyok a harci dolgok miatt. (Nevet.) Akrobatika….

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More