About this blog

2009. október 28., szerda

Twilight Watch: Farkasok támadása 3 - Chaske Spencer

Korábban már olvashattátok a VF.com által készített interjút Alex Meraz-zal (Paul) és Kiowa Gordon-nal (Embry Call), most a falka vezetőjét Chaske Spencer-t (Sam Uley) kérdezgették.

Nemrég a Brooklyn-i lakásában érték utol, mely interjú során a sztárság forgószeléről, és arról a kapcsolatról kérdezték ami a falkatársaival kialakult.

Hogy kaptad meg a Farkas-falka vezetőjének szerepét, Sam Uley-ét?
Ez volt az egyik legfurcsább meghallgatás, amin valaha is voltam. Felvettük egy kazettára, ez az általános eljárás: találkozol a casting director-ral, visszahívnak, és ezután találkozol a producer-rel és a rendezővel. A meghallgatást csak felvették. A falka minden egyes szerepére meghallgattak; visszahívtak majd elmondták hogy melyik szerepet kaptam meg. Nem is tudtam igazán, hogy melyik karaktert játszhatom, mert nem nagyon ismertem a Twilight-ot. De mikor megtudtam, azt mondtam „Wow, ez egy igazán jó szerep.” Ez bámulatos. Ezelőtt soha nem kaptam ilyen szerepet.

Amint a megkaptad a szerepet hazamentél és elolvastad a könyveket?
Igen, a New Moon-nal kezdtem. Utána hozzáláttam az Eclipse-hez, mert a karakteremnek sok a háttértörténete. Megpróbáltam ezekhez a karakterekhez kötődni, a munkámat végezni… és ezután lementem edzeni.

Mennyi idő telt el a tényleges forgatás megkezdése és aközött, hogy kiderült te kapod meg ezt a szerepet?
Nem sok – nagyjából 3 hét. Kaptunk egy edzőt, és bedobtak minket a munka közepébe, az edzésben egy úriember segített nekünk, aki a 300 című filmnél is segédkezett. Nagyon izgultam emiatt; kemény volt. Már formában voltam, de mikor a keze közé kerültem, az egész teljesen más lett. 11 kg-t szedtem fel ezen 2 hónap alatt. Egy nap alatt történt az egész – kiléptem a zuhany alól, egy pillantást vettem magamra, és nem ismertem a saját testemre.

Mindannyian sok mindenen mentetek keresztül együtt, mint egy falka.
Igen, ez az egyetlen dolog ami nagyon klassz volt; ez köt össze minket. Ismeretlenek vagyunk, nem mondhattuk el senkinek egy hónapig hogy a stáb tagjai vagyunk. Csak egymással beszélgethettünk, gondoskodtunk róla, hogy mindenki megtartsa a kellő távolságot és sokat versenyeztünk. Olyan volt, mintha testvérek lennénk. Sok „családtagot” köszönhetek ennek az egésznek, amiért nagyon hálás vagyok.

Szóval New York-ban élő ismeretlen színész voltál, aki hirtelen egy hatalmas kasszasiker forgatásán találta magát. Milyen ez?
Annyira szürreális, úgy értem jól érzem magam most! A New Moon és az Eclipse forgatásán biztonságban érezem magam. Olyan ez az egész, mintha a hurrikán közepén lennél, azon kívül minden kaotikussá kezd válni. Az elmúlt néhány napban jöttem rá, hogy ebben a hatalmas franchise-ban vagyok. Az év egyik legjobban várt filmjének részese vagyok, ez egy kicsit szürreális, félelmetes és izgalmas is egyszerre. Olyan mintha hullámvasúton ülnél.

Mit tettél, hogy felkészülj erre?
Senki sem fog könyvet adni arról, hogy hogyan kezeld ezt a helyzetet. Nem tudsz sok mindent tenni kivéve ha helyén van az eszed. Magadnak kell ezt végigjárnod és rájönni.

Mint más farkasoknak, neked is van Twitter profilod.
Ez igazán klassz. Olyan mintha egy rock zenekarban lennél. Ez nem olyan mint amikor filmet csináltam vagy játszottam – igazán kapcsolatban vagyok a rajongókkal. A Twilight rajongók miatt tweetelek. Meg tudom írni, hogy hová megyek, mit csinálok – megpróbálok általános dolgokat írni, szóval azért nem esek túlzásba – a rajongók nagyszerűek! Igazán izgatottak emiatt; egyesek többet tudnak rólam mint én magam!

Beszéljünk a rock bandákról, Kiowa mondta, hogy ajánlottad neki a Phoenix-et és a Grizzly Bear-t.
Kiowa és Tyson Houseman igazán benne vannak a zenében, erről szoktunk beszélgetni. Szeretek új zenéket felfedezni. Dobolok, és egy zenésszel élek együtt – van egy bandája a nevük, The 5 O’Cloack Heroes. Nem reklámozni akarom őt, mert a szobatársam; a bandája tényleg nagyon jó. Ő mutatta meg nekem a vadi új király zenekarok számait, és egy ideje rengeteg zenész jár át a szállásunkra. Most Liam Finn-ért vagyok oda, akiről Ausztráliában hallottam. És csak most kaptam meg a New Moon soundtrackjét, ami nagyon lenyűgözött! Úgy gondolom, hogy bámulatos. Valójában egész nap ezt hallgatom. A Band of Skulls-t szeretem, és a Black Rebel Motorcycle Club rajongója vagyok évek óta. Ez a hónapom albuma.

Milyen zenét hallgatnak a farkasok edzés közben?
Elvittem az iPod-omat, és olyan számokat raktam rá, amik segítenek átvészelni az edzéseket. A Beastie Boys-tól a Sabotage-t, a Metallica Orion című számát, ACDC-t – olyanokat, amik felpörgetnek – Guns N’ Roses-t, Soundgarden-t, és Nirvana-t. De szeretek edzéshez hip-hop-ot is hallgatni.

Te vagy a legidősebb farkas a falkában.
Igen, ez vicces: az Alfát játszom, a vezetőt, és eléggé belejöttem ebbe a szerepbe. Nem tudom hogy történt. De én vagyok a legidősebb – van már néhány film mögöttem – néhányuknak segítettem. Én vagyok a védelmezőjük. Ha bárki megpróbálná bántani őket, dühöngő őrültté válnék. Ők jó fiúk. Gondoskodunk egymásról. Ez olyan mikor új ember jön a középiskolába; mi vagyunk az új emberek. Mindannyian különböző háttérből jöttünk. Natív amerikaiak vagyunk, a dolgokról különböző a szemléletmódunk. Nem azért jöttünk, hogy felfordulást csináljunk; hoztuk a legjobb formánkat és bebiztosítottuk, hogy a jelenlétünk mindenkiben nyomot hagyjon.

Mi a te natív amerikai háttered?
Lakota sziú vagyok. Klassz, hogy Stephenie Meyer ebben a csodálatos történetben sok korabeli natív amerikai szerepeltet. Ez nem olyan mikor tollakat és bőröket viselsz, amit már korábban csináltam már. Nem kellett nagyon belemerülnöm a saját hátterembe.

Az írtad az egyik tweetedben, hogy „Imádok farkas lenni!”.
(Nevet.) Szeretem a szerepemet. Amikor gyerek voltam, szerettem az Anne Rice regényeket, de eddig még nem fedeztem fel a vérfarkasokat. Valójában amit szeretek ebben az egészben, az az hogy egy új testet adott nekem. Az edzések és minden egyéb – ki ne akarna vérfarkas lenni?

Amikor ennek vége, milyen filmeket akarsz megcsinálni?
Olyan színészekre nézek fel, akiket igazán szeretek. Például Gene Hackman. A karakter színészeket csodálom. Igazán jó munkát akarok végezni. Úgy értem, ez hatalmas! Igazán nem tudom, mit akarok csinálni ezek után! Talán a független filmek felé fordulok.

Játszunk szójátékot! Kérlek egy szóval jellemezd a New Moon színészeit, kezdjük Alex Meraz-zal (Paul)
Eredeti.

Bronson Pelletier (Jared)
Mókamester.

Kristen Stewart (Bella Swan)
Harcos.

Tyson Houseman (Quil Ateara)
Intelligens.

Kiowa Gordon (Embry Call)
Bolondos.

Taylor Lautner (Jacob Black)
Szeretnivaló.

1 megjegyzés:

Áh, még egy aranyos farkas:)))

Már nagyon várom az interjút Peter-rel:))))

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More