About this blog

2010. július 13., kedd

Bild.de interjú a trióval

Mikor van egy vámpírnak lelkiismeret-furdalása?

Július 15-án kezdődik a ,,Twilight-Saga” harmadik része, az Eclipse – Napfogyatkozás. A három főszereplő Taylor Lautner, Kristen Stewart és Robert Pattinson a forgatásról, a hírnév bizarr oldaláról és a házasság előtti szexről beszélget.

A Four Seasons hotelben, ami Beverly Hills szívében található az ember Kevin Klinet látja a medencénél és Sam Shepardot a bárnál, a bejárat előtt pedig egy fekete Rolls-Royce áll a vendégek rendelkezésére. Ha ismert lenne, hogy kikkel találkozik az ember ezen a Júniusi napon, akkor azonnal kitörne a pokol ez előtt a hatalmas épület előtt a Doheny Drive-on: Mi a Twilight mozi-széria sztárjaival beszéltünk meg találkozót, akik a világszerte töretlen kasszasikerért és a tinik szívéért felelnek: Taylor Laurent (18), Kristen Stewart (20) és Robert Pattinson (24). Július 15-én, az amerikai szenzációs kezdet után érkezik a német mozikba a tini-horror-Saga harmadik része az Eclipse - Napfogyatkozás.

Az angol Pattinson könnyed sármot sugároz, sokat nevet, leginkább saját magán; Kristen Stewart smink nélkül érkezik, sokkal kevébé látszik kölyöknek, mint korábban gondoltam; Lautner (18) designöltönyt visel visszanyírt kefehajjal, méginkább olyan, mint egy sztár. Az Eclipse-ben óriási dráma a szerelmi háromszög Bella (Stewart), a vámpír Edward (Pattinson) és a vérfarkas Jacob (Lautner) között. De itt, a hotelszobában, ők hárman nagyon kellemes benyomást tesznek.

Miss Stewart, Mister Pattinson, Mister Lautner... miután minimum három filmet elkészítettetek a Twilight Saga-ból, már gondoltok a befejezésre?
PATTINSON: Hát… szinte lehetetlen megérteni ezt a fajta élményt. Minden olyan rövid idő alatt történt, mint egy szupernóva.
STEWART: Igazán tisztelem Bella karakterét. Örökké el tudnám jásztani őt.

Az Eclipse-ből melyik jelenet a legemlékezetesebb számodra?
STEWART: Mikor Taylor-nak azt kellett mondani Rob-nak, hogy „Melegebb vagyok, mint te.” Szinte nem tudtam megállni nevetés nélkül. Ötvenegyére is vicces volt.
LAUTNER: Kristen-t kézben kellett felvinnem a hegyre és emellett négyoldalnyi szöveget elmondanom. Tudajdonképpen ennek a jelenetnek egy speciális vázat/szerkezetet építettek – ami azonban abszolút nem funkcionált. Tehát azt mondom: Mi a fenének! Körülbelül 50 kg-t nyom! 12 órával később, miután a jelenet a lehető összes szögből leforgatták, többé nem éreztem a karomat.

Ki a példaképed?
LAUTNER: Az enyém Tom Cruise. Sok különböző oldala van és szuper kedves. A női kedvencem Jessica Alba. Egy személyben az álomlány és álomszínésznő számomra.
STEWART: Határozottan felnézek a rockénekesre, Joan Jett-re. Nemrég a The Runaways című életrajzi ihletésű filmben alakítottam őt, és lehetőségem nyílt megismerni. Joan megmutatta a férfi-rock business-nek, hogy a lányok tudnak rock-ot játszani. És ugyanaz maradt, sok bátorságra van szükség ennek véghezviteléhez.

Hogy érzed magad, mikor egy sztárral találkozol?
PATTINSON: Egyszer David és Victoria Beckham mellett ültem egy Los Angeles-i étteremben. Egy kicsit zavarban voltam, szürreális volt.

Mi volt a legőrültebb dolog, amit olvastál már magadról?
LAUTNER: Azt hogy meghaltam. Tényleg! Már meghaltam párszor. Egyszer azt írták, hogy egy ausztrál táncos ölt meg.
PATTINSON: Egy magazin megszavazott a legjobban öltözött férfinak. Lenéztem magamra; szabadidőnadrág, egy régi szakadt cipő valamint egy szmokinghoz való zokni volt rajtam – szóval a legjobban öltözött??

Találtad már magad olyan szituációban, amire soha nem gondoltál ezelőtt?
PATTINSON: Paparazzik követnek bárhová is megyek, mint például a legfurcsább helyekre is. Hozzá kell szoknom. Lefotóztak amint egy pár boxeralsót vettem nemrég Londonban és az egyik barátom szintén vett egy párat, hogy kényelmesebben érezzem magam.
LAUTNER: Számomra a legbizarrabb akkor történt mikor egy lány Sydney-ben egy autogrammot kért a karjára. Másnap megtudtam, hogy magára tetováltatta az aláírásom.

A Twilight régimódi felfogásokat közvetít. Mint az örökké tartó szerelemet, és házasság előtt nincs szex álláspontot.
PATTINSON: Vannak emberek, akik találkoznak egy bárban, szexelnek azon az éjszakán és életük hátralévő részére együtt maradnak. Vannak akik nem házasodnak össze, 5 gyerekük van és utána kötelezik el magukat. Azt hiszem a társadalomnak nem kellene szabályokat felállítania arról, hogy kell az életed élned. Mindenki számára lehetővé kell tenni, hogy saját maga döntsön.

Edward úgy tűnik, hogy elavult dolgok iránti igényt ébreszt fel a nőkben, egy gentleman aki karon vezeti a hölgyeket. Hová tűnt az emancipáció?
PATTINSON: Erre vagyok én is kíváncsi. (Nevet.)

A fiatal emberek mit tanulhatnánk Edward-tól?
PATTINSON: Megértő, megbocsát a barátnőjének még akkor is ha megcsókolt egy másik srácot. Jó srác.

És nyilvánvalóan több van még benne.
PATTINSON: Nemrég mesélte Will Smith fia Jaden, aki a Karate Kölyökben játszik, hogy a Twilight lett a kedvenc könyve. Azt gondoltam, rosszul hallok. Nem is fogja érdekelni a karate?

Lehetséges, hogy nincs túl sok belőletek a szerepben?
LAUTNER: A magánéletben úgy viselkedünk, mint más normális emberek.

Mit teszel azért, hogy ugyanaz az ember maradj mit ezelőtt a jelenség előtt?
STEWART: Csak nem kell sokat ezen gondolkoznod. Úgy értem, ez nagyszerű, de a másfelől nagyon szürreális. Ez egy nehéz utazás – de sok élményt nyújt! De én sem tudom, hogy hogyan maradthat az ember normális.

Az interjút készítette: Mariam Shaghaghi
Fordította: R.Niki&Barbi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More