About this blog

2010. július 12., hétfő

Dose.ca interjú Kellan Lutz-cal

Az interjút készítette: Jen McDonnell - 2010. június 23.

Kellan Lutz egy elfoglalt fickó. 25 évesen folyamatosan dolgozik mióta a Twilight sorozatnak köszönhetően felkapottá vált. Ő az új arca (és teste) a Calvin Klein alsónadrágoknak, csak most fejezett be egy romantikus vígjátékot Mandy Moore oldalán, jelenleg is forgatja a The Immortals-t Mickey Rourke-kal Montrealban, és várható még két akciódúsabb filmje (a Warrior és a Death Games), nem is beszélve a Twilight befejező részéről, a két részes Breaking Dawn-ról. Sőt, annyira elfoglalt hogy még arra sincs ideje hogy az Eclipse miatti interjúk között időt szakítson egy kis privát reggeli elfogyasztására.

„Elnézést” mondja mielőtt begyűrne egy egészségesnek tűnő omlettet vegyes gyümölcsökkel megbolondítva egy belvárosi torontói hotel lakosztályában. Épp belekezd egy történetbe az MMVA-ról, mikor összeráncolja az orrát és megszagolja az ételt. „Várj, ez joghurt vagy tejföl? Nem tudok különbséget tenni” mondja mielőtt átadná a tálat a publicistájának. „Kóstold meg nekem.” Egy hivatásos ételkóstoló.

Feltörekvő sztárstátusza ellenére, ez a színész nagyban hasonlít a Twilight franchise-os karakterére: lezser, szeretetre méltó és egy kicsit csintalan.

Hogyan készülsz fel ezekre az intenzív rajongói reakciókra, ami úgy tűnik mindenhová követ akárhová is mész?
Ami engem illet, igazából soha nem tapasztaltam ilyen a Twilight-ig. Azt hiszem ez a legnagyobb szélsőség egy nullától 100-ig terjedő skálán, a Twilight premierjén történt mikor rájöttem hogy mibe rántottam bele magam. Csak azt gondoltam „Emberek sora van itt. Kire várnak? Várj, az az én arcom azon a poszteren?!?” Annyira szürreális volt. Ezek után, van némi fogalmad arról, hogy milyen a Beatle érzés. A rajongók a nevedet sikítják, sírnak és utánad szaladnak.

Hogyhogy nem borít ez ki téged?
Mostmár nyíltabb vagyok. Emberközpontú vagyok. Imádok a rajongókkal lógni és találkozókon és kérdezz-feleleken részt venni. Tegnap egy Calvin Klein által szervezett találkozón vettem részt a The Bay-ben és a rajongók annyira nagyszerűek voltak. Hallani a történeteiket és együtt lenni velük; igazán nevetséges tudni, hogy élvezik és értékelik a munkád.

Volt valamilyen őrült fan tapasztalatod a The Bay-ben?
Volt egy srác, Max, aki egy nagy játékmackóra hasonlított, olyasmi mint Emmett. Azt mondta „Mi a helyzet a srácokkal, akik miattad jöttek el, Kellan?” Fantasztikus volt! Éppenséggel elszakítottam a farmerem, mert egy kislányt megöleltem…

Oh, biztos vagyok benne hogy a tömeg nem utálta ezt az esetet.
[Nevet.] Vicces volt – „Oh most láthatjátok Calvint!” Úgyhogy lecseréltem a farmerom, és odaadtam a régit Max-nak, mert bírt engem. De mindenki annyira szerethető. Igazán örülök, hogy a szerethető rajongók három napon keresztül az utcákon ülnek és arra várnak hogy láthassanak minket a találkozókon szemben a gyűlölködőkkel.

Szóval láttad már az Eclipse-t?
Nem! És te?

Igen, Jó; a három közül határozottan a kedvencem.
Fantasztikus! Ez az amit hallani akarok. Ez volt a kedvenc könyvem. Ez volt kedvenc forgatásom, leginkább azért mert egy akciódús film. És a karakterem részt vesz ezekben a dolgokban. Négy sornál nagyobb szerep jut neki! Nem igazán változtathatsz a könyveken. Szóval mindig vicces mikor a rajongók azzal jönnek „Oh, remélem hogy többet szerepelsz majd a filmekben.” Nem tehetsz ezért semmit.

Sok benne az akció. Azt hiszem ez az amire a lányok el fogják vinni a barátjukat, és a srácok nem fognak panaszkodni.
Tudom! A Twilight első napja óta bosszantom a producereket, mert a kaszkadőrmutatványokat saját magam akartam megcsinálni. A biztosítás miatt nemet mondtak. De az Eclipse-nél hathetes vegyes harcművészeti edzést csináltuk végig – jujitsu-t, kung-fu-t, boksz-ot. Ez egy hősies csata. A kaszkadőrsrácok brilliánsak voltak. Mindegyikünk karakterét leírták: én egy bulldozer voltam, aki keresztülszáguld az embereken. Míg Jasper és Alice gyorsabbak; óvatosabbbak. Rosalie egy kicsit alávalóbb, szóval ő váltakozó mozgást végez, kimozdul. Mivel mindegyikünknek különböző harci stílusa van, ez igazán egyedülálló hangulatot ad az egésznek mikor összerakják.

Ez úgy hangzik, hogy szereted a fizikai aspektusát a filmnek.
Szeretek mutatványokat csinálni; nincs tetoválásom és mindig azt mondom hogy a hegeim a horzsolásaim az én tetoválásaim. Csináltam ez a filmet, a The Killing Game-st és igazi machetekkel dolgoztunk és a mellkasomat véletlenül megvágták. Az ügynököm annyit mondott „Ez a te pénzforrásod! Ne tedd tönkre!” [Nevet]

Szóval reménykedsz akciófilmekben a jövőbeli karriered során?
Imádom az akciófilmeket; egy nap Sylvester Stallone-val akarok együtt dolgozni. Dolgozhattam volna a The Expendables című filmjében. Meghallgattak rá és meg is kaptam a szerpet, de a New Moon miatt nem tudtam összeegyeztetni a kettőt. Csak annyit gondoltam, hogy „Micsoda dőzsölés.” A kedvenc akciósztárjaim közül 7 szerepel benne. Jason Statham, Jet Li, Mickey Rourke, Randy Couture... ez egy all-star stáb. Ha az a név, hogy „Kellan” fel lett volna sorolva közöttük, boldogan haltam volna meg.

Az Eclipse elején egy igazán intenzív harci jeleneted van, ahol egy vérfarkassal nézel szembe. Milyen volt a CGI farkassal színészkedni?
Kemény volt, mert szükségem van valakire a színészkedés során. Igazán vicces volt, mikor egy kartonból kivágott figurával szemben kell színészkednek. És a folyó fagyos volt! Annyira hideg volt én meg „De a vámpírok nem lélegeznek.” David meg „Használd úgy, mintha dühös lennél a farkasra.” Úgyhogy így csináltam [reszketést és remegést utánoz]. A legkönnyebb dolga a farkasokat alakító színészeknek van, csak félmeztelenül kell lógniuk és azután nem is kell harcolniuk! [Nevet]

Milyen volt David Slade-del dolgozni?
Ő igazán klassz. Nagy rajongója vagyok. 30 Days of Night egy nagyszerű vámpír film és a Hard Candy egy igazán intenzív lelki dráma, úgyhogy ezen fajta sötétségnek, felkavaró filmeknek nagyszerű rendezője. Sohasem stresszelt és olyan száraz humora van, amit imádok. Néhány ember nem értette ezeket, mint például Rob [Pattinson] nem igazán volt vevő a vicceire, ami méginkább nevetésre késztetett.

Ez a film sokkal sötétebb az elődeinél, de Emmett még mindig a film legvidámabb vámpírja.
A karakterem igazán szélsőséges (ember/vámpír); biztos benne hogy semmi sem árthat neki. De a szívében még mindig kölyök és szeret teljes életet élni. Mikor Bellával játszadozik, szeretem hogy a durvaság helyett vidám, kedélyes módon süti el a poénjait. Csak szeret vele kötekedni.

Az Eclipse-ben láthatjuk Jasper és Roslie háttértörténetét. Hol van Emmetté?
Tudom! Van egy szemelvény, amit Stephenie [Meyer] írt, és az a címe, hogy „Emmett és a medve”, amit a weboldalán publikált. Ami valójában bepillantást enged Emmett történetébe és abba, hogy milyen Edward-dal a kapcsolata és miként kerültek közel egymáshoz. Bárcsak bemutathatnák ezt. Imádnám ha Stephenie megírná Emmett krónikáit.

Megfontolnád egy Emmett spin-off elkészítését?
Oh igen. Még akkor is ha csak egy film lenne. Többet látni Emmett és Rosalie kapcsolatából igazán jó lenne. Imádom a karakterem; a fejemben számtalan háttértörténet él, de nem mutathatok belőle többet.

Beszéljünk a Breaking Dawn-ról. Izgatott vagy amiatt, hogy két filmmé szedték szét?
Tényleg az vagyok. Nem igazán érzem a Twilight Saga végének közeledtét. Nem akarom hogy vége legyen, mert szeretem a karakterem. Nem bánom a két órás sminkelést és a zavaró kontaklencséket, mert boldoggá tesz mikor átváltozok Emmetté. Megcsinálni még két premiert, két press junket-et és kétszer még körbeutazni a világot, találkozni a rajongókkal bámulatos. Ez ennyire egyszerű.

Szóval nem kezdesz nyugtalanná válni a Twilight vége miatt?
Annyi ajtót kinyitott előtted, szóval nem úgy tűnik mintha az egész életünk ebből állna. Leforgatjuk ezeket, azután három különböző filmen dolgozunk, majd visszatérünk és egy másfajta Twilight ízt/hangulatot kapsz. Nem telítődtem el Emmett-tel vagy a Saga-val még.

Mit vársz a Breaking Dawn-tól?
Alig várom, hogy lássam hogyan oldják meg ezt az egész baba dolgot. Izgatott vagyok, hogy tudjam Melissa [Rosenberg] hogyan írja ezt meg. És hol választják szét az A rész végét a B rész kezdetétől. Mielőtt Bella átváltozik vámpírrá? Alig várom, hogy olvashassam a forgatókönyvet!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More