About this blog

2009. december 9., szerda

Glamour kérdezz-felelek

Az angol Glamour magazin készített egy kérdezz felelek írást is a hosszabb cikken kívül, amit már korábban mi is megmutattunk. Nikki, Kellan, Ashley és Jackson válaszolt:
Kit kérnél fel arra, hogy stílusosan kicsípjen?
Nikki: Kellan-t
Kellan: Alex Meraz-nak, aki az egyik farkast játssza, nagyon jó ízlése van.
Ashley: Rachelle Lefevre-t, bár Kristen-nek és nekem hasonló az ízlésünk farmerek
Jackson: Ashley-t

Kire számítanál harc közben?
Nikki: Jackson-ra.
Kellan: Senkire. Egy harcban nincs szükségem segítségre!
Ashley: Kellan-re.
Jackson: Nikki-re.

Kit ajánlanál a stábból partnernek egy kapcsolatra?
Kellan: Ashley Greene-t. Nagyon közel vagyunk egymáshoz és nagyszerű egy számodra ilyen különleges emberrel dolgozni, vagy csak tanácsot kérni tőle.
Nikki: Elizabeth Reaser-t. Mindig helyén van az esze.
Ashley: Én mindig Kellan-t kérdezem a pasikról, mert ő tényleg őszinte velem és bár még új, de Bryce Dallas Howard-ot ajánlanám, mert gondoskodó és anyáskodó..
Jackson: Peter Facinelli-t. Felesége van, gyerekei, gyönyörű otthona. Ez fantasztikus. Egy nap remélhetőleg, majd én is kérek tőle tanácsot.

Melyik stábtagot kérnéd fel egy vacsora elkészítésére?
Nikki: Peter Facinelli-t.
Kellan: Ashley-t.
Ashley: Peter Facinelli-t – mindig azt mondja túl, hogy túl sokat főzött és nekünk kell megennünk!
Jackson: Peter Facinelli-t.

Kivel lennél szívesen egy lakatlan szigeten?
Nikki: Kristen Stewart-tal.
Kellan: Ashley-vel.
Ashley: Jackson-nal.
Jackson: Ashley-vel.

Kivel mennél el iszogatni?
Nikki: Én nem iszom.
Kellan: Jackson-nal.
Ashley: Jackson-nal.
Jackson: Rob Pattinson-nal – régebben jártunk együtt bárokba és részt vettünk nyílt koncert-esteken.

Kinek a vállán sírnád el a bánatod?
Nikki: Elizabeth Reaser.
Kellan: Ashley.
Ashley: az Eclipse-es kollégám Bryce Dallas Howard-én.
Jackson: Nikki.

Kivel mennél bele egy egyéjszakás kalandba?
Nikki: Elizabeth-tel!
Kellan: Bella anyjával (Sarah Clark színésznővel).
Ashley: Mondhatom megint Jackson-t? Bár nincsenek egyéjszakás kalandjaim!
Jackson: Elizabeth-tel.

Mi az a tipikus női-férfi dolog ami rád is jellemző?
Nikki: Imádom magam sminkelni, de nem azért, mert akkor jobban nézek ki, hanem mert szeretem a művészetet és a festészetet.
Kellan: Foci, meg a többi sport. Sok lány ismerősöm van, aki szintén szereti a sportot, ezért szeretek sokat velük lógni, nagyon bele tudják magukat élni a dologba és szerintem ez nagyon szexi.
Jackson: Nem takarítok. Nem is tudok, nem vagyok jó benne. Tényleg elég béna takarító vagyok. A tisztasági szintem a vártnál alább van, mindennap ugyanazt a gatyát hordom, 2-3 napig is elvagyok egy zokniban. A cuccaim sincsenek rendben – egy koszos kupacban hevernek.
Ashley: Elkényeztetem a kutyámat, ruhákat veszek neki. Imádom a csajos filmeket és a lányos borokat. Totál izgalomba jövök a ruháktól, de tényleg nagyon.

Melyik tipikus női-férfi tulajdonság az, ami egyáltalán nem igaz rád?
Nikki: Szeretek ruhákat kapni, de a vásárlásért nem vagyok odáig. Könnyen elunom magam ha a fogasok között kell mászkálnom és a cuccokat néznem. Inkább eszek, minthogy vásárolni menjek.
Kellan: Elég béna vagyok a bepakolásban. Ha lemegyek a partra, az is kb. egy órát vesz igénybe, hogy bepakoljam a törölközőmet, az úszócuccaimat meg a játékokat.
Jackson: Nem vagyok nagy sport rajongó. Kölyökként sokat fociztam és hasonlók, de sosem érdekelt annyira, inkább a művészet volt, ami mindig is vonzott.
Ashley: Vérbeli fősulis lány vagyok, szeretem a hokit is. Kicsit brutálisak, de én nagyon élvezem. Elég fiús voltam kiskoromban, fára másztam meg ilyesmik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More