About this blog

2009. december 29., kedd

TÚ interjú Taylor Lautner-rel és Kristen Stewart-tal

Annyira klassz! Találkánkra Kristen-nel és Taylor-ral November 3-án délután 2 órakor került sor a mexikóvárosi Four Season Hotelben. Majdnem olyan volt mint egy álom, mikor láttuk Taylor-t a hotel kertjében fel-alá járkálni; koptatott farmert, szűk pólót és szürke bőrkabátot viselt. Fültől fülig érő mosolya idegessé és izgatottá tett. 20 perces várakozás után, eljött az idő, mellém ültek a színészek hogy boldogan válaszoljanak a kérdéseimre.

A hotelen kívül rajongók százai várnak rátok hogy az ablakon keresztül köszöntsétek őket. Hogy érzitek magatok az óriási siker miatt, miközben ennyire fiatalok vagytok?
Taylor: Azt hiszem ez mesés, mert semelyikünk sem számított erre. Mikor elkezdtük az első filmet, soha nem vártunk ilyesfajta reakciókat az emberektől. Ez nagyon ösztökélő. Lenyűgöző tudni, hogy ez a hatalmas rajongótábor támogat minket, és természetesen a rajongók végigkövetnek bennünket ezen az álmon.
Kristen: Nagyon motiváló, és ez arra késztet, hogy még keményebben dolgozz mint a kezdetekben, mert több ember fogja látni a New Moon-t. Főleg a fiatalok körében. Az az egyetlen dolog amire gondolni tudunk, hogy jó példát állítsunk a rajongóknak. Azt akarjuk, hogy mindent azoknak adjunk, akik oly sokat adtak nekünk is.

Ezt a filmet az új generációs vámpírok jellemzik, akik napközben is kimehetnek, és önmagukat „vegetáriánusoknak” nevezik. Szereted ezeket a változásokat?
Kristen:
Határozottan. A vámpírok új fajtája, akiket te is láthatsz ebben a filmben. Az vicces, hogy vámpíroknak nevezzük őket, mert nagyon emberiek még akkor is ha vért isznak. Úgy gondolom a gonosz ’hagyományos’ vámpírok igazán ódivatúak, és olyan dolgokon alapszanak amiket az emberek meséltek róluk. De az szuper hogy van egy olyan vérszívókból álló új csoport, ami ennyire fejlett. Szégyenkeznek amiatt, hogy szörnyetegek és küzdenek ez ellen. Két oldaluk van: egy nagyon emberi és egy nagyon állati oldal. Ez olyan mikor az önző, gonosz személyiség helyett azt választod hogy jó ember leszel. Nem hiszem, hogy a Twilight a vámpírok új típusát mutatná be, csak másokat, sokkal emberibb vámpírokat.

Mit élvezel a filmforgatásokon kívüli életedben?
Kristen:
Vicces mikor az emberek erről kérdeznek, mert az életem a munkám körül forog. Az a feladatunk hogy a rajongókra gondoljunk és hogy miért csináljuk azokat a dolgokat amiket csinálunk. Szórakozásképp gitározom, játszom a kutyámmal és a barátaimmal lógok, csak normális dolgokat.
Taylor: Megpróbálok a barátaimmal és a családommal lenni, sajnos nem volt sok időm erre. De a teljes színészgárda és a stáb nagyon közel került egymáshoz. Jól érezzük magunkat mikor a sajtóval találkozunk, sokat szórakozunk -
Kristen: Így van. Könnyebb így jól érezni magunkat, mert mindannyian a való életben barátok vagyunk, de nem látom őket olyan gyakran, mert mindannyian mint egy 45 percre élnek onnan ahol én lakom! (Nevet.)

Taylor, éreztél valaha is olyan szerelemet, mint amit Jacob érez Bella iránt?
Taylor: A szerelem irántad annyira lehetetlen? (kérdezi Kristen-t és elnevetik magukat)
Kristen: Uh… ez a válasz a kérdésre.
Taylor: Igen, határozottan. Szeretem a közöttük lévő kapcsolatot; kezdetben hogyan kezdik el mint barátok és ez végül valami többé alakul. Bella és Edward közötti kapcsolat teljesen az ellentéte, hiszen Jacob kapcsolata helyrerázta őt.

Srácok valaha gondoltátok volna hogy egy új trendet indítotok el, nem csak a filmek terén hanem a televízióban is? Sok vámpír TV show és szintén rengeteg könyv létezik ebben a témában.
Kristen:
Úgy vélem Stephenie egy olyan könyvet írt, ami nagyon eredeti és vonzó. Ez olyan valami, amivel az emberek még ezelőtt nem találkoztak, így ez valószínűleg arra késztett más embereket hogy azt mondják „Wow, talán mi is tudnánk ezt csinálni!”

Taylor, sok szó esett a fizikai átváltozásodról a film kedvéért, most láthatjuk hogy sokkal nagyobb vagy és a hajad is rövidebb…
Taylor:
Igen, mikor felajánlották ezt a szerepet a Twilight-ban a testemre koncentráltam, és tudtam hogy kihívás előtt állok. A változás amit láthatsz az egy teljes év eredménye, az edzőteremben eltöltött sok időnek, a jó és sok ételnek köszönhetem.
Kristen: Az átváltozása után, Taylor ráadásul másképpen mozog. Jacob egy édes, mókás kölyök, de amint átváltozik sokkal izmosabbnak tűnik, mintha megevett volna egy egész állatot vagy ilyesmit.

Klassz! Szeretnénk látni hogy a tested valóban olyan erős mint amilyennek látszik a filmben. Meg tudod mutatni nekem a bicepszedet?
Taylor:
Nem tudom… várnod kell amíg mozikba nem kerül a film, és akkor láthatod. (Nevet.)

Kristen, még ha nagyon is híres vagy vannak olyan dolgok amit az emberek nem tudnak rólad. Meg tudsz magadról osztani néhány érdekességet?
Taylor: Általában [Kristen] nagyon vicces, jól szórakozhatsz vele.
Kristen: Nem tudom… ezt szoktam mondani, mert minden alkalommal mikor a rajongókkal fényképezkedem, azt mondják „Mi van veled?”, de csak nagyon ideges vagyok és leizzadom. Ez kínos. Úgy vélem ez olyan dolog, amit nem tudnak rólam. Nem szeretek megosztani dolgokat amiket később mindenki tud majd. (Nevet.) De csikorgatom a fogam éjszaka.

Taylor, mit kell tennie egy lánynak hogy beleszeress?
Taylor:
Olyasvalakit szeretek, aki igazi és szórakoztató, egyszerűen ennyi. Szeretem a magasakat és a szőkéket. Nem szeretem az olyan lányokat, akik olyannak mutatják magukat amilyenek nem is.

Az emberek azt mondják, hogy a vámpírtörténetek túl erotikusak. Ez a helyzet a Twilight-tal is?
Kristen:
Úgy gondolom elsőre a lány nem a történet szexuálitásának tárgya, és az emberek nem tudják hogy mit gondoljanak, ez a jó szerelmi történet lényege. Főleg Amerikában. Az emberek megőrülnek, és úgy vélik ez kockázatos, hogy a fiúk a fő vonzerők. A Twilight Saga egy szerelmi történet, és úgy gondolom hogy lehet erotikus, de ennyi. Még nem is tudunk igazán egymáshoz érni a filmekben.
Taylor: Mikor átalakulunk farkassá, a ruhák széjjel szakadnak, szóval mindig hasznos rövidnadrágot viselni. Jobban szeretnek kis ruhákat hordani, mert mindig forró a testhőmérsékletük, szóval az a jó ha kevés ruhát hordanak. (Nevet.)

Mindketten nagyon fiatalon kezdtetek el dolgozni, van anekdotád, amiben elmesélnéd, hogy mi késztetett arra, hogy ezt csináld egész életedben?
Taylor:
Egy barátom ajánlotta, hogy próbáljam ezt ki, úgy döntöttem megpróbálom és szeretem ezt. Tudtam, hogy ez az amit igazán akarok. Mikor kölyök voltam sokat sportoltam, de soha sem gondoltam volna hogy ma itt leszek.
Kristen: Szintén nagyon fiatalon kezdtem. 9 évesen szerepeltem az első filmemben. Az egész családom ebben az [szórakoztató] iparban dolgozik. Kifejlesztettem a szeretetem, ami szükséges ehhez a munkához. Dolgoztam egy filmen, aminek a címe ’Speak’, ez volt az első alkalom hogy úgy éreztem önmagam vagyok, el kellett ezt a történetet mesélnem. 13 éves voltam mikor ezt a filmet csináltam, és ez késztettet arra, hogy ezzel foglalkozzam örökre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More