About this blog

2009. december 16., szerda

Rajongói oldalak által készítetett interjú: Kellan Lutz, Jackson Rathbone és Nikki Reed

Az összes kérdés a New Moon-nal kapcsolatos, szóval egyből erre térek rá, szerinted mennyiben különbözik az a Rosalie, aki a New Moon-ban van attól a Rosalie-tól akit a Twilight-ban volt? Többet fogjuk látni Rosalie másik oldalát?
Nikki: Cullen-én nem igazán vannak benne a New Moon-ban, ahogy ezt gondolom ti is tudjátok a könyvekből és Chris Weitz nagyon világossá tette számunkra, hogy ragaszkodni fogunk a cselekményhez. Szóval nem sokat vagyunk benne a New Moon-ban de azért volt lehetőségem a szavazásos jelenetben, hogy megmutassa a személyiségének egy másik szemszögét, azért mert valamennyire az Eclipse-t vezettük föl, mivel ott van igazán alkalmam arra, hogy feltárjam Rosalie karakterét. Szóval azt hiszem a szavazásos jelentben; sokat dolgoztam együtt Chris-sel hogy biztos legyek abban, hogy a beszéd amit tartok pontosan azt közvetíti amit akarok, hogy közvetítsen. Nem tudom, hogy ez válasz-e a kérdésedre, sajnálom.

[Nem, nem; igen]

Nikki: Ez egy hosszú nap volt. Azt hiszem amikor van 800 oldalad egy könyvben van időd, hogy felfedezd mindegyik karaktert, és bár Stephenie nem írt egydimenziós karaktereket, úgy értem mindegyikünk karaktere teljes és színes; amikor ezt megpróbálod végrehajtani egy forgatókönyvben az igazán nehéz lehet, mert Bella és Edward közötti szerelmi történetre kell koncentrálniuk. Szóval a Twilight-ban Rosalie úgy volt megírva, hogy nekem a vásznon mérgesnek és rosszindulatúnak kellett lennem, de nem hiszem, hogy Rosalie tényleg ilyen. Szóval mindent beleadtam, hogy más szempontokat is belefoglaljak a személyiségébe.

Azt követve amit mondtál, hogy más szempontokat is belefoglaltál a személyiségébe, honnan veszed az ihletet ahhoz, hogy egy olyan karaktert alakíts aki néhány értelemben valamennyire ellenszenves, de mégis van egy másik, tudod, emberi oldala? Honnan veszed az ihletet, hogy ezt a részét kihozd?
Nikki: Úgy vélem, az évek alatt amikor a saját személyiségemet fedeztem fel, megértettem, hogy a legtöbb esetben a harag csak egy mód arra, hogy elrejtsd a bizonytalanságot vagy a félelmet, vagy a szomorúságot. Egyből tudtam, hogy Rosalie honnan jön, nekem is van két testvérem, akiket nagyon óvok, két fiú. Úgyhogy leginkább ebből merítek.

Meg tudod mondani, hogy az atmoszféra, a teljes atmoszféra és a teljes munkastílus mennyiben változott, hogy Catherine Hardwicke helyett Chris Weitz lett a rendező?
Kellan: Azt hiszem, ők leginkább csak különböző rendezők. Catherine energiája nagyon kimagasló és szükséges volt, hogy elkezdjük a Twilight-ot. A New Moon egy másfajta stílusú könyv, ami azt jelenti, hogy a film is másmilyen stílusú lesz. És Chris egyszerűen csak felkészített minket, színészeket, hogy belépjünk oda, csinált nekünk egy csomó papírt, hogy ő hogyan látja az egyes jeleneteket, és mindent csak szimplán megszervezett. Szóval amikor színészként kérdésünk volt, kész volt a válasszal. Ez mindkettőjükre jellemző volt, csak különbözőképpen. Egy nagyon olajozott gépezet volt a New Moon.

Melyik részt szeretted a legjobban forgatni a New Moon-ban?
Jackson: Azt kell, hogy mondjam, a kedvenc részem az amelyik az előzetesben benne volt és ti is vethettetek rá egy futó pillantást. És még csak nem is az egész jelenet, szóval remélhetőleg az emberek még mindig meg fognak lepődni a születésnapi bulis jelenetnél. A fejemben valahogy ez a katalizátora a New Moon egész elgondolásának, és Cullenék leginkább kihúzzák magukat a pácból, ha megbocsátotok a szóhasználatomnak. Ez leginkább annak az ötlete, hogy végre Bellának igazán szembe kell néznie azzal a gondolattal, hogy milyen egy kapcsolat egy vámpírral, és hogy mik ennek a hátrányai, hogy mi történik akkor amikor egy olyan apróság történik mint egy papír vágás és hogy ez, hogy ronthat el mindent. És egyszerre Cullen-ék eltűnnek, mi elmegyünk, hogy Bellát megvédjük, de ez egy olyan dolog, ahol nem védetnek érzi magát, hanem elhagyottnak. De szerencsére ott van neki a barátja Jacob Black, aki többé válik mint egy jó barát. Látod a dolgok teljes oldalát, a farkas fiúkat.

Ahogy a szereplők közül többen is zenészek vagytok magatok is, mit gondoltok a zene milyen fajta szerepet játszik a Twilight-ban és a New Moon-ban, mind a filmzenei dalokra mind a score album dalaira gondolok.
Nikki: Ez a tied J.
Jackson: Elnézést, meg tudnád ismételni a kérdést?

Persze, mivel sokan zenészek vagytok magatok is, azon tűnődtem, milyen szerepet játszik a zene a filmben. Nagyon nagy hangsúlyt helyeztek a filmzenei és a score albumra a Twilight-nál és a New Moon-nál is, csak szerettem volna megismerni a ti nézőpontotokat is.
Jackson:
Ah, igen. Mint zenész, én is csináltam már filmzenei munkákat, ez az egyik olyan dolog, ahol a zenének nagyon közel kell állnia a filmhez. Egy olyan dolog, ahol a zene igazán megmutathat egy érzelmet; felidézhet benned egy érzelmet, tudod szomorúságot vagy reménytelenséget. Úgy értem hányszor volt, hogy hallgattál egy számot a rádióban, ami megríkatott. Ez megtörténik, rengeteg érzelem van a zenében, nagyon jól használható és azt hiszem a Twilight ezt nagyon jól csinálta. Miután megnézed a New Moon-t úgy értem…
Nikki: Igen azt hiszem a New Moon-ban jobban, csak azért mert azt hiszem a New Moon-ban rengeteg pillanat, rengeteg hosszú, nem akarom azt mondani, hogy hosszú drámai szünet, de pillanat van, ahol szükséged van a zenére, hogy kommunikáljon veled ezzel a fontos témával kapcsolatban és, össze tudja hozni az egészet Bella traumás érzelmi útjával.

Kellan: Igen, teljesen egyetértek. Úgy értem, amikor olvastam a New Moon-t, férfiként, nekem egy kicsit lassú volt, mert nem igazán tudtam megérteni, hogy egy nő ezen, hogy megy keresztül. És tudom, nem próbálok meg az összes férfi nevében beszélni, de úgy érzem Bella átment néhány olyan jellemző dolgon, mint a legtöbb nő. És egy kapcsolat-alapnál, tudod, ahol felnősz és a könyvnek vannak olyan részei ahol sok oldalon keresztül erről van szó, és a New Moon-t nézve, Chris talált egy briliáns utat, hogy meghódítsa és megcsinálja ezt. Úgy értem rengeteg oldalon keresztül Bella csak ül, de a filmben mintha csak egy perc lenne. Nagyon király volt és azt hiszem a zene egy fontos része, amikor látod azokat a részeket ahol nincs szükség párbeszédre. Kifejezésekkel rengeteg mindent ki tudsz fejezni, nem csak szavakkal és a zene segíti motiválni a közönséget.
Nikki: Segít, hogy érezd.

A filmek gyorsan elkészültek és elég gyorsan ki is adták őket. Volt alkalmatok arra, hogy hátralépjetek és élvezzétek az egész felhajtást, ami ezzel jár vagy úgy érzitek mintha csak felkapott volna egy forgószél?
Nikki: Wow, ez egy, ez egy nagyon beugratós kérdés. Azt hiszem egy kicsit mindkettő. Feltétlenül éreztük, tudod a lökést és az expozíciót a sorozattól és azt gondolom mindannyian nagyon hálásak vagyunk, hogy a részesei lehetünk, de azt hiszem a dolgok elég gyorsan mozognak. Úgy értem kb. négy hónapja annak, hogy kész lett a New Moon vagy kevesebb, igazából 3 hónap. Már itt vagyunk, edzünk és készülünk fel a következő két hétre. Szóval nincs sok idő töprengeni. Rengeteg időt töltöttem ebben az évben és a múlt év végén csak utazással, mert gyorsan felnőttem és a gyerekkoromat leginkább aggodalommal töltöttem, hogy milyen lesz a következő munka, és dolgoztam, és dolgoztam, és dolgoztam. Szóval amikor felismertem, hogy ez fog történni ezzel a sorozattal, hogy csak néhány hónap lesz a filmek között, hogy azt csináljunk amit akarunk (ami lehet munka, vagy egy másik projekt vagy egy kis szünet), én a szünetet választottam. Szóval sokat utaztam és írtam meg hasonlók.
Kellan: Szerintem ez király. Ez egy boldog közeg. Nem tudom magamat elképzelni, mint a srácokat a Gyűrűk Urában, akik éveket töltöttek Új Zélandon, hogy felpumpálják azokat a rossz fiúkat, az egy teljes másik élet. Minket megáldottak azzal, hogy részesei lehetünk ennek a varázsszőnyeg utazásnak ebben a fantasztikus hullámvasútban, amit a rajongóknak köszönhetünk. De lehetőségünk van szünetre a filmek között, hogy más filmeket csináljunk vagy szünetet tartsunk és meglátogassuk a családunkat vagy utazgassunk, majd visszajövünk és megcsináljuk a következőt. És tudod valamennyire szomorú, hogy tudod hogy vége lesz, ellentétben, tudod a Harry Potter ahol ugyan vége volt, de annyi könyv volt amit várhattak. Úgy értem mi elég gyorsan adjuk ki a filmeket és tudva, hogy a Breaking Dawn (egy hívás megszakítja). De igen ismétlésként, csak imádkozni tudunk, hogy megcsinálhassuk a Breaking Dawn-t. Mindannyian kívánjuk, hogy Stephenie csinál több könyvet, mert ez része az életünknek színészként és magánszemélyként. Szomorú lesz amikor eljön a nap, hogy lezárjuk ezt a fejezetet, de mégsem igazán zárjuk le, mert még meg lesznek az emlékek és a barátságok. De ez kemény, leginkább a futballista éveimhez tudom hasonlítani, amikor az edző azt mondja, hogy ez az utolsó meccs. De aztán visszatekintesz az összes jó időre amit a többiekkel töltöttél, azokkal a játékosokkal és barátokkal akiket szereztél és már nem lesz ugyan az.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More