About this blog

2009. december 11., péntek

Time Out Kids interjú - Peter Facinelli

Úgy éreztem, mintha álmodnék – de nem álmodtam. Tényleg Peter Facinelli-vel beszélgettem, a Twilight filmek Dr. Carlisle Cullen-ével. Habár a sorozat rajongói vérszomjasan várják a The Twilight saga: New Moon November huszadikai bemutatóját, a 35 éves színész – egy mohó twitterező, több mint 1, 2 millió követővel, és három kislány apukája, felesége Jennie Garth színésznő a 90210-ből – ugyanolyan nyugodtnak és higgadtnak tűnik, mint vámpír karaktere. Jelenleg New York-ban forgatja a Nurse Jackie című sorozat második évadát, és rendszeresen ingázik Los Angeles-be, hogy láthassa a családját. A feltűnően jóképű sztár félretett egy kis időt mozgalmas beosztásában, hogy beugorjon a Time Out Kids-be, hogy beszéljen családjáról, karrierjéről, szülővárosáról (Queens!), és természetesen a Cullen-ekről.
A Twilight rajongók számára tartogat meglepetést a New Moon?
Nem tudom, hogy meg fognak-e lepődni, remélem, hogy boldogan fognak távozni a mozikból. Én rajongója voltam a könyvnek, és örülök annak, amilyen a film lett. A Cullen család nem jelenik meg olyan kiugróan, mint az első filmben. A New Moon inkább a kisváros vérfarkas részére fókuszál. Ráadásul Chris Weitz-nek, aki a New Moon-t rendezte, más elképzelései voltak, mint Catherine Hardwicke-nek (a Twilight rendezője). Nem ugyanolyan, mint a Twilight, de megvan benne annak a kerete.

Kihívás volt apát alakítani úgy, hogy a színészek életkora elég közel van a tiédhez?
Mikor először voltam a szereplőgárdával, azt gondoltam, hogy csak tíz évvel vagyok idősebb ezeknél a kölyköknél; hogyan kellene eljátszanom az apjukat. De ennek inkább az első filmben voltam jobban tudatában. Carlisle beszédstílusa és mozgása nem igazán mai, így ez megadja neki azt az apai kisugárzást.

Vajon a Facinelli háztartás Team Edward-os vagy Team Jacob-os?
Mikor megkérdeztem a három éves lányomat arról, hogy mi tetszett neki a Twilight-ban, azt mondta, hogy Edward.

Hogyan változtatott meg téged a Twilight?
Egyértelműen több ember kér meg, hogy készíthessen velem egy fotót. A rajongók fantasztikusak. Nagyon hűségesek és odaadóak. Egyes emberek képesek másik államokból iderepülni, csak hogy találkozhassanak velem.

A rajongóid közt sok az anyuka?
Mindenféle korú rajongóink vannak. Nem úgy van, hogy az anyukák többsége engem szeret. Szeretik az egész Cullen családot.

Hogy tetszik, hogy New York-ban laksz?
Nagyszerű. Az Ozone Park-ban nőttem fel, úgyhogy mindig jó ide visszajönni. 1996-ban költöztem L.A.-be, de számos dolgot forgattam itt: a The Big Kahuna-t Kevin Spacey-vel és Danny DeVito-val, a Riding in Cars with Boys-t és most a Nurse Jackie-t.

Mik a kedvenc időtöltéseid a családoddal ebben a városban?
Karácsonytájt szeretjük megnézni a fát a Rockefeller Center-ben, és elmenni korcsolyázni a Central Park-ba. A gyerekek imádnak elmenni vásárolni a FAO Schwarz-ba, sétálgatni a városban és sósperecet meg sült mogyorót venni az utcasarkokon.

Visszamentél valaha Queens-be?
Néhány hónappal ezelőtt elmentem Aldo Pizzériájába, ahova állandóan jártam. Ők támogatták a baseball csapatomat, mikor gyerek voltam. Aldo még mindig ott dolgozik a Cross Bay Boulevard-on és még mindig New York egyik legjobb pizzáját készíti.

Milyen volt Ozone Park-ban felnőni?
Egy igazi közösség volt. Az összes szomszéd ismerte egymást és vigyázott a másikra. Július negyedike hatalmas volt. Az utcákat lezárták és végig a kerületben tűzijátékot gyújtottak. Nagyon sok jó emlékem van.

Hogyan egyensúlyozol a család és a munka között?
Ha van egy kis időm, megpróbálok hazamenni. Tavaly egy péntek reggel hazarepültem L.A.-be, hazavittem a gyerekeket az iskolából, feltettem a Halloween-i dekorációt, megvacsoráztunk, és még aznap este repültem vissza forgatni. De minden percet megért, amit velük tölthettem. Megpróbálok úgy elmenni, hogy két hétnél több ne teljen el a nélkül, hogy láthassam őket, még ha csak egy napra is. És van Skype-unk. Legalább így láthatjuk egymást. Néha így még együtt is vacsorázunk. Én eszem a kínai istant leveseket, és ők meg eszik a csodálatos otthoni főtt ételt.

Mint dolgozó színészeknek, neked és Jennie-nek szintén rendkívül megerőltető beosztásotok van. Mi a kulcsa a sikeres házasságotoknak?
Egyik napot vesszük a másik után. Az én elméletem: Ne dobd be a törülközőt egy kapcsolatban, ha éppen rázós időszak van. Akkor újra kell kezdened valaki mással, és akkor majd vele lesz rázós időszakod. Minden alkalommal, mikor túljutunk egy ilyen rázósabb időszakon, a szerelmünk mélyebb lesz. Pillanatnyilag körülbelül 15 éve vagyunk együtt, és nem tudom elképzelni, hogy elcserélném ezt az időt valaki másért.

Neked és Jennie-nek három gyereketek van, három lány: Luca Bella, Lola Ray és Fiona Eve. Terveztek még többet?
Úgy gondolom, hogy a világot az öt fős családoknak találták ki és nem többnek. Ha beszállsz a kocsiba, öten tudnak kényelmesen ülni. Ha elmész vacsorázni, öten tudnak kényelmesen leülni. Én egy hatfős családból származom, de azok más idők voltak; mindenki bemászott a Chrysler hátsó ülésére, és az arcodat odanyomták az ablakhoz, de ez senkit sem érdekelt. Ahogy mondani szokták, soha ne mond, hogy soha!

Mit szeretsz csinálni a szabadidődben, a twitterezésen kívül?
Milyen szabadidőmben? Minden szabadidőm, ami van, azt a családommal, a gyerekeimmel töltöm. Mialatt az egyik focizik és kosárlabdázik, a másik lovagol, a három éves meg a parkba akar menni, akkor nemigen van szabadidőm.

Igaz, hogy szeretsz családi autózást szervezni?
Igen. Elmentünk az RV-vel a lányom foci bajnokságára és leautóztunk Portland-be, Oregon-ba ezen a nyáron. Épp a napokban vettem egy új RV-t. Egy 33-láb hosszú volt és most továbbléptünk egy hatalmas 40-láb hosszúra. Ki tudja? Talán még egy gyereknek csinálom a helyet.

Mik a további terveid, a Twilight sorozat mellett?
Decemberben a Nurse Jackie-t forgatom. Valószínűleg lesz negyedik Twilight film. Írtam három forgatókönyvet és remélhetőleg végül ezeket megcsináljuk.

Az összes karakter közül, amit játszottál, van kedvenced?
Ez olyan, mintha azt kérnéd tőlem, hogy válasszam ki a kedvenc gyerekem! Az összes szerepem az én teremtményem. Mindegyiket szerettem. Dr. Cullen nagyszerű szerep, de Dr. Cooper (a Nurse Jackie-ből) is az. Mindkettőt szeretem játszani.

Fordítás: Edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More